Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : word je weleens door je ma geslagen

Pagina's : [1] 2

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 10:10

wie word er nog door zijn ma gebeukt!!! Ok oke niet echt gebeukt maar je weet toch: een stoot of een hoek met de bezem :D Soms als ik flip dan probeert ze me te slaan maar dan duik ik snel weg! en kom me niet zeggen ik word niet geslagen, want dat kan nooit :hihi:

Oem_Lena
14-04-2003, 10:15
Origineel gepost door MaDaM_OujDa wie word er nog door zijn ma gebeukt!!! Ok oke niet echt gebeukt maar je weet toch: een stoot of een hoek met de bezem :D Soms als ik flip dan probeert ze me te slaan maar dan duik ik snel weg! en kom me niet zeggen ik word niet geslagen, want dat kan nooit :hihi: de laatse keer dat mijn yema mij geslagen heeft was ik negen jaar :D

qwatra
14-04-2003, 10:16
Origineel gepost door MaDaM_OujDa wie word er nog door zijn ma gebeukt!!! Ok oke niet echt gebeukt maar je weet toch: een stoot of een hoek met de bezem :D Soms als ik flip dan probeert ze me te slaan maar dan duik ik snel weg! en kom me niet zeggen ik word niet geslagen, want dat kan nooit :hihi: vroeger nam mijn moeder bij elke gelegenheid de bezem of de stok, of gewoon met de hand, maar nu ik wat ouder ben, houd ze zich meer en meer in, ze zegt zelf dat ze zich schaamt om haar oudere dochters te slaan dat hoort niet echt, en daar heeft ze gelijk in, vind je niet, maar me moeder zelf zegt dat ze het nog es wil voelen dat haar vader en moeder haar es een klop tegen het hoofd of zo geven, omdat het zolang geleden is, en omdat het zoiets typisch is voor mgarba uit marokko, vroeger als ze me "sloeg" en toen ik zei waarom deed je dat, zei ze had ik maar een vader of moeder die dat kon doen bij me..3la mgarba vind je niet, rare gewoontes sjeg... :zwaai: :zwaai:

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 10:37
Origineel gepost door Mixed_Angel hallo we zijn oud genoeg :rolleyes: GoH Meen je Dat nou :rolleyes:

cheima
14-04-2003, 10:43

Nee man me moeder slaat mij niet :D daar ben ik te lief voor :engel: Moet je bij me broertje wezen :lol:

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 10:56
:eek: Hoe erg is je broerjte dan :D

Lady_moi
14-04-2003, 10:58
soms smijt mn moeder af en toe een slipper op me tis meestal nie raak want het komt meestal op de deur terecht :D

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 11:00
Origineel gepost door lady_moi soms smijt mn moeder af en toe een slipper op me tis meestal nie raak want het komt meestal op de deur terecht :D :lol: bij sommige is het vaak zo dat als ze bij mensen zijn dat dan de moeder opeens haar lippen er bijna afbijt omdat haar dochter zo raar praat of doet.. dan laat ze zehma zien: w8w8 als we thuis zijn :boos:

Lady_moi
14-04-2003, 11:03
Origineel gepost door MaDaM_OujDa :lol: bij sommige is het vaak zo dat als ze bij mensen zijn dat dan de moeder opeens haar lippen er bijna afbijt omdat haar dochter zo raar praat of doet.. dan laat ze zehma zien: w8w8 als we thuis zijn :boos: ja dat klopt meestal beweegt ze ook dan zo met haar hand heen en weer maar doet mn vader ook bij mn broertje :D

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 11:06
Origineel gepost door lady_moi ja dat klopt meestal beweegt ze ook dan zo met haar hand heen en weer maar doet mn vader ook bij mn broertje :D hahaahahahah ik vind dat een zo grappig gezicht!

Lady_moi
14-04-2003, 11:14
Origineel gepost door MaDaM_OujDa hahaahahahah ik vind dat een zo grappig gezicht! ja he ze wilt ermee zo bedoelen van wacht maar als we thuis zijn je gaat zien wat je nooit hebt gezien maar tegen wanneer we thuis zijn is ze het meestal al vergeten en dat is best wel ok

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 11:20
Origineel gepost door lady_moi ja he ze wilt ermee zo bedoelen van wacht maar als we thuis zijn je gaat zien wat je nooit hebt gezien maar tegen wanneer we thuis zijn is ze het meestal al vergeten en dat is best wel ok hahahaha ja jaaaa alleen bij jou. mijn madoet alsof ze het vergeten is en dan zegt ze opeens: HEE TROUWENS WAT DEED JIJ DOM DAAR?? ALS IK JE HAD KUNNEN PAKKEN DAN SMEET IK JE TEGEN DE MUREN AAN.. :o

NaDoR.ZiNa
14-04-2003, 11:23
Me Moeder schudden me vroeger wel ff hard doorelkaar en een pets in me gezicht met platte hand En 1 keer met zon houten lepel om me bil :( maar de laatste keer dat ze me heeft gemept is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden ze schreeuwt nu alleen:D

oOBentagadirOo
14-04-2003, 15:07
Origineel gepost door MaDaM_OujDa wie word er nog door zijn ma gebeukt!!! Ok oke niet echt gebeukt maar je weet toch: een stoot of een hoek met de bezem :D Soms als ik flip dan probeert ze me te slaan maar dan duik ik snel weg! en kom me niet zeggen ik word niet geslagen, want dat kan nooit :hihi: ja soms.. als ik iets ergs heb gedaan ( volgens haar )

Lady_moi
14-04-2003, 15:11

Origineel gepost door NaDoR ZiNa Me Moeder schudden me vroeger wel ff hard doorelkaar en een pets in me gezicht met platte hand En 1 keer met zon houten lepel om me bil :( maar de laatste keer dat ze me heeft gemept is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden ze schreeuwt nu alleen:D mn moeder heeft me eigenlijk nooit op het gezicht geslagen is haram naart schijnt maar allahou a3lam vroeger was het meestal met shi slippers raak op mn achterste dat ik een week lang niet kon zitten maar ja dat is dan weer vroeger

Pagina's : [1] 2