Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen doen anders voor???

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 09:42

denkenjulie nooit: ze doen hier wel stoer, wild en spontaan maar zijn ze zo wel in het reallife? Nou come on: WAT DENKEN JULLIE ZELF! Hoe ik me hier gedraag ben ik ook in het reallife :D

jawhara1
14-04-2003, 09:53
Alles lijkt hier zo perfect .

cheima
14-04-2003, 10:01
Origineel gepost door MaDaM_OujDa denkenjulie nooit: ze doen hier wel stoer, wild en spontaan maar zijn ze zo wel in het reallife? Nou come on: WAT DENKEN JULLIE ZELF! Hoe ik me hier gedraag ben ik ook in het reallife :D Dat denk ik al the time :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 10:02
ja man! Ik kan me het niet voorstellen dat iedereen hier zo :engel: achtig is zoals ze hier voordoen :d

Ghizlanetje
14-04-2003, 10:32

Doe normaal dan doe je al gek genoeg...

Soumayaa
14-04-2003, 10:53
internet is een facade of je het nu wilt of niet uiteindelijk is alles schijn (aan internet) laat staan in het echte leven daar doen mensen ook niet altijd voor wat ze in werkelijkheid zijn dus waarom niet op internet

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 11:11
Origineel gepost door Fatna ik vind de meeste hier altijd scheinheilig :D

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 11:18
Origineel gepost door Fatna probeer hier maar eens iets recht voor zijn raap te zeggen over bep.onderwerpen...nou je bent meteen een h.oer en ga zo maar door maar ik ga daar altijd dwars tegenin en dan wordt het pas leuk!!! :lol:

MaDaM_OujDa
14-04-2003, 15:36
Ja toch!!! :D

Lady_moi
14-04-2003, 15:43
tes te zien hoe je overkomt ik weet niet wat jullie van me denken maar ik ben mezelf ik heb een grote mond so what die heb ik ook in real life misschien wel straffer :D maar als je echt diep heeeeeeeeel diep in me hartje kijtk dan zie je dat er daar een stil verlegen meiske schuilt :D :engel:

divalatifa
14-04-2003, 16:03
iedereen is hier 2 faced. iedereen heeft hier ze3ma nicknames en nog durft niemand zn mening te geven. Zet dan gewoon je eigen naam! Ik heb daar schijt aan. In reallife geef ik mn mening als daar om gevraagd word en als ik hier graag iets kwijt wil doe ik dat ook. Waarom niet? bang dat je opgegeten word ofzo?? Ik ben het met Gulay eens als ze zegt dat iedereen op deze manier lekker de tijd krijgt om hele uitgebreide (volgens de regels van de islam)antwoorden. Is heel goed als je het meent en je er ook zelf aan houd maar in 9 vd 10 gevallen is dat natuurlijk scheinheilig gedoe!

chamalgirl
14-04-2003, 16:06
HAHAHA VIND IK OOK ALTIJD ZAMA IEDEREEN ZO LIEF LEUK EN AARDIG MAAR IN REAL PFFFFFFF PERSOONLIJK VIND IK MAROKKO.NL SOWIESO EEN GARE FORUM EN VRAAG ME SOMS ECHT AF HOE MEN VERSLAFD AAN KAN RAKEN? MAAR GOED BESLAMA

Lady_moi
14-04-2003, 16:08
Origineel gepost door chamalgirl HAHAHA VIND IK OOK ALTIJD ZAMA IEDEREEN ZO LIEF LEUK EN AARDIG MAAR IN REAL PFFFFFFF PERSOONLIJK VIND IK MAROKKO.NL SOWIESO EEN GARE FORUM EN VRAAG ME SOMS ECHT AF HOE MEN VERSLAFD AAN KAN RAKEN? MAAR GOED BESLAMA moet ik het je leren :D

chamalgirl
14-04-2003, 16:17
HAHAHA ALLEEN ALS IK ER EEN VOORDEEL ANA HEB ANDERS HOEFT HET NIET NEE MAAR IK MEEN HET SERIEUS VRAAG HET ME GEWOON SOMS AF HEBBEN ZE DAN GEEN LEVEN OFZO?