Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gezocht:Izren, bruilofteksten etc...

Pagina's : [1] 2 3

tante_Es
31-10-2005, 19:01

Salaam aleikoem allemaaaal, FF jullie hulp gevraagd in sha allah. Binnenkort heb ik een aantal heeeele belangrijke bruiloften van mijn schatjes wat egt helemaaaaal toppie moet worden....en zelf hou ik heel erg veel van mooie liedjes zelf zingen met de adjoen erbij...tromtromtrom takdezedez weet je wel...lekker sfeer maken:banana: mijn vraag is....hebben jullie mooi izren (berberse liederen) zet ze alsjeblieft hier.... ook arabische teksten zijn van harte welkom...(is gelijk goed voor mn arabisch, ga ik lekker stoer doen dat ik ze3ma arabisch ken):nerd: maar ik hoop dat jullie ff meedenken..... alvast bedankt en een dikke koesie Tante Essie:kus:

tante_Es
01-11-2005, 09:01
uppppppppppppppppppppppp denk ff mee chickieeeeeeeeeeeeeees

Gordon
01-11-2005, 09:45
uppppppppppppppppppppppp denk ff mee chickieeeeeeeeeeeeeees Sbag el Gair liefie, Hmm, izren. Ik vind ze zelf ook geweldig, ben alleen een drama in het onthouden ervan. Ik zal mijn moeder vragen die is echt gevaarlijk, ze heeft voor elke situatie wel een verborgen wijsheid in de vorm van izren:p Oh wacht ik ken er 1: ahiya morray enegh Zhie mriedj iedie ra3a Iera3ad g'oubaradh Rkiesen akayn dha :banana:

tante_Es
01-11-2005, 10:29
sabah al gayr hbibaatje, hahah thanks! ik wil ze namelijk allemaal gaan bundelen jij begrijp?? Want elke x leer ik ze pas op t feest zelf en daarna vergeet ik ze ook weer...egt een zeef man.:jammer: we moeten onze roots houden.... ja vraag je lieve mamskie even....dan kunnen wij leren en worden we egte ouderwetse thirifiien:hihi:

tante_Es
02-11-2005, 12:16

uuuuuuuuuuuuuuuup is er egt niemand???:verdriet:

Marokaanse24
02-11-2005, 20:55
lella tasrit neg tesbnit an mka Jek adie da wewem ige fizta sne

Kwebbel_24
15-11-2005, 22:36
Releh Tesrith Unugh .. Meyemi The-Troe Yumem... Moreh Hath Damuzyan.. Heswith Em Iz Omem :banana:

xxMeissiexx
15-11-2005, 22:57
Releh Tesrith Unugh .. Meyemi The-Troe Yumem... Moreh Hath Damuzyan.. Heswith Em Iz Omem :banana: Intersection:hihi:

ANWEL
15-11-2005, 23:19
e Bismillah ennebdha e mamesh dhaas gha ninie e mamesh ma thennidhaas e thergoegt n tirie e bismillah ennebdha sjitan edhi be3adh e ghaanim ezieza dhi re3rassi i ge3edh e ya mouray enneg woe thneen n ti7oena isht n wamaan enwaadh isht i pipsi-cola :hihi: e rella thasrith enneg e min thewwi kidhes thewwi er7enni yoegha e ge dodhin ennes e rella thasrit enneg mien dees dha3effaan akemmoem idhe7ash dh l'adaab ekedh iwdhen e 7aad innes dha mimoen 7ed innes ennehra ismoeyemyas aRabbi em ithran dhuk jenna rella thasrith enneg e thzayaath en remra7 ennanaam eethmem mara ekkiem enra7 e rella thasrith enneg e ya rkes n wamaan ennantaam thi7ramien edhem nek ennidhaam e wa ya mouray enneg e wa messe7 mamita e wak aray i yemmesh aRabbi agik i radha a rella thasrith enneg ezzari3eth n tini zaa3it soe foes ennem mani thawdha a teghmi e rella thasirt enneg e thabdie7t n remsemmen e wadhi radha aRabbi e wa gwi shem isseemen :banana: :banana: :banana: :banana:

malika_za
15-11-2005, 23:19
lella tasriteneg waren wie manaya waren wie 3atheked oerar asakoesa

Watching.You
15-11-2005, 23:24
lella thesrith enegh azine ne ala3joen joechem arebie ezin wam tejoechie se r’’kanoen wetseksa die resnien wetseksa die refres thasrith enhara tewoeiedied oe lebas lella thasrith enegh yekiemen die teghmath akedien elmalakatt teharbent ghetewath soekegd garem iedoerar soekegd garem ieghezran oesieghd hoema minigh awetshma mebrouk oerar

ANWEL
15-11-2005, 23:58
wa ya mouray enneg shenna ma thetteshredh wallahila yemmesh thiwyash thenni thegsedh oeraar em wanita ikse7 with gha yekken siwa mouray enneg idhes i zemmaaren e ya mouray enneg mien tekkidh i re3dhoe wagga wadghaak oesien neshien waash en3eddoe e ya mouray enneg wallah waash dhien ejjieg wee menimma thoe7edh soe foes inou eshe7dhig Mouray ikkarawem ekkem mamesh thegsem thaddaath inou 7eswiet agmi taddaath enwem e ya mouray enneg soejedh yallah en e3dhoe thasirt e ka thaarew yemmas a ka thetroe

tante_Es
16-11-2005, 14:33
masha Allah!! dank jullie weeeeeeeeeeeeeel:goedzo: gelukkig is de riffia style nog niet verloren gegaan!!:banana:

marokkaanse_ik
16-11-2005, 15:34
helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

Faith84
17-11-2005, 13:18

e Bismillah ennebdha e mamesh dhaas gha ninie e mamesh ma thennidhaas e thergoegt n tirie e bismillah ennebdha sjitan edhi be3adh e ghaanim ezieza dhi re3rassi i ge3edh e ya mouray enneg woe thneen n ti7oena isht n wamaan enwaadh isht i PIPSI-cola :hihi: :hihi: :hihi: e rella thasrith enneg e min thewwi kidhes thewwi er7enni yoegha e ge dodhin ennes e rella thasrit enneg mien dees dha3effaan akemmoem idhe7ash dh l'adaab ekedh iwdhen e 7aad innes dha mimoen 7ed innes ennehra ismoeyemyas aRabbi em ithran dhuk jenna rella thasrith enneg e thzayaath en remra7 ennanaam eethmem mara ekkiem enra7 e rella thasrith enneg e ya rkes n wamaan ennantaam thi7ramien edhem nek ennidhaam e wa ya mouray enneg e wa messe7 mamita e wak aray i yemmesh aRabbi agik i radha a rella thasrith enneg ezzari3eth n tini zaa3it soe foes ennem mani thawdha a teghmi e rella thasirt enneg e thabdie7t n remsemmen e wadhi radha aRabbi e wa gwi shem isseemen :banana: :banana: :banana: :banana: TOPPIE!!! hehehe kan ik eindelijk meezingen...joehoeee Nu nog ff uit mn hoofd leren:D Thank u!!!!:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3