Bekijk originele versie : waar Irriteer je aan bij een meisje ?
HalfBlood
14-04-2003, 00:08
dat oneindige gezeur..
KI_kracht
14-04-2003, 00:32
waar ben je?
en boos worden als je zegt ergens.
hey ki kracht waarom een vage antwoord geven zoals ergens dan gewoon de waarheid zeggen en bevalt het haar niet danjah dat wordt ff uitpraten en bevalt het haar wel dan jij ook!
een grote probleem bij veel marokanen als ze een relatie aangaan wat eigelijk absoluut haram is maarafijn, is liegen jullie hebben gewoon geen vertrouwen inmekaar en luister zonder vertrouwen ben je nergens mashi je bent buiten zeg je ik ben thuis of je bent met je vrienden zeg je ik moet werken hallooooooooooooooo waarom liegen ! maar ik begrijp jongens wel want sommige chickies denke echt dat ze niet alleen een broek aanhebben maar 3 broeken!!!!! ze overdrijven het vreselijk!
maarjah vertrouw komt van tweekanten net als liefde anders is het nix!\
xxx koe
Origineel gepost door Half Blood
dat oneindige gezeur..
:regie: alsof jongens niet kunnen zeuren!
...waarom neem je je tel nit op als ik je bel...
...waar was je vandaag en met wie...
...ey man ik zei toch dat je je niet zo mocht kleden...
:jammer:
moussystyles
14-04-2003, 10:18
Jullie kunnen wel zeggen dat het gezeur is als een jongen vraagt waarom je je tel niet opneemt maar dat wekt toch bizarre gedachtes als de jongen wordt gebeld dan neemt hij wel gelijk op en dames nemen bijna nooit op oh me tel zat in mijn tas en ik had hem op trilstand oh mijn geluid stond uit dat iedere week hetzelfde kom op zeg! En als ze met een jongen is eerst het proberen te vermijden te zeggen dit wekt ook vreemde gedachtes en als je er dan toch bent achter gekomen nee die jongen die zat bij mij op school of hij woont bij mij in de buurt waarom zeg je dat dan niet gelijk gewoon!
Of als je gaat winkelen met een dame dan sta je soms uren lang in een winkel en uiteindelijk koopt ze niets! Ook is het heel vervelend dat je niet weet wat ze denken (niet alle dames) maar sommige dames doen zich heel anders voor dan dat ze zijn ze3ma lief ze3ma schattig maar uiteindelijk mousiba ka7la.
Heel vervelend is ook dat veel dames eigenlijk helemaal niet op zoek zijn naar die liefe aardige trouwe jongen, maar ze zijn op zoek naar die grote klootzak die ze bedriegt en behandelt als stuk vuil waarvan ze dan denken dat ze die kunnen veranderen in die liefe aardige betrouwbare jongen (niet alle dames maar er zijn veel die zo denken) en dan treuren als het toch niet is gelukt en dan zeggen dat alle mannen klootzakken zijn hahahah :confused:
Ook is heel vervelend dat dames de neiging hebben de telefoon te gebruiken voor het onderhouden van het sociale leven, terwijl als ik een vriend bel dan gaan gesprekken meestal als volgt:
Hey Karim,
Hey Fadil,
Waar ben je,
In de pijp,
Hoe laat zie ik je bij Holly
4 uur Fadil
Ok zie je
Thalla a Fadil
Maar onze liefe dames die vertellen hun hele levensverhaal en als je dan uiteindelijk niet meer weet waarover het gaat omdat je allang de draad van het verhaal bent verloren dan klagen zie je luistert niet eens of je geeft me geen eens aandacht nee maar lieve dame als ik bij je ben en je in je ogen aankijk dan mag je de hele dag vol lullen. Maar de telefoon wordt gebruikt voor korte boodschapjes want krijg soms een lamme arm van die telefoon daarom heb je nu ook een headset :giechel: hahahah
Maaruh you get the point right ;)
:zwaai:
Origineel gepost door brahim23
Waar ga je heen ... met wie ga je iets drinken .. voortduren ondervraag ... lijkt wel een ondervraging van de politie ...
misschien zijn we wel van de politie.... :stout:
LADYKARIMA
14-04-2003, 10:44
Origineel gepost door moussystyles
Jullie kunnen wel zeggen dat het gezeur is als een jongen vraagt waarom je je tel niet opneemt maar dat wekt toch bizarre gedachtes als de jongen wordt gebeld dan neemt hij wel gelijk op en dames nemen bijna nooit op oh me tel zat in mijn tas en ik had hem op trilstand oh mijn geluid stond uit dat iedere week hetzelfde kom op zeg! En als ze met een jongen is eerst het proberen te vermijden te zeggen dit wekt ook vreemde gedachtes en als je er dan toch bent achter gekomen nee die jongen die zat bij mij op school of hij woont bij mij in de buurt waarom zeg je dat dan niet gelijk gewoon!
Of als je gaat winkelen met een dame dan sta je soms uren lang in een winkel en uiteindelijk koopt ze niets! Ook is het heel vervelend dat je niet weet wat ze denken (niet alle dames) maar sommige dames doen zich heel anders voor dan dat ze zijn ze3ma lief ze3ma schattig maar uiteindelijk mousiba ka7la.
Heel vervelend is ook dat veel dames eigenlijk helemaal niet op zoek zijn naar die liefe aardige trouwe jongen, maar ze zijn op zoek naar die grote klootzak die ze bedriegt en behandelt als stuk vuil waarvan ze dan denken dat ze die kunnen veranderen in die liefe aardige betrouwbare jongen (niet alle dames maar er zijn veel die zo denken) en dan treuren als het toch niet is gelukt en dan zeggen dat alle mannen klootzakken zijn hahahah :confused:
Ook is heel vervelend dat dames de neiging hebben de telefoon te gebruiken voor het onderhouden van het sociale leven, terwijl als ik een vriend bel dan gaan gesprekken meestal als volgt:
Hey Karim,
Hey Fadil,
Waar ben je,
In de pijp,
4 uur Fadil
Ok zie je
Thalla a Fadil
Maar onze liefe dames die vertellen hun hele levensverhaal en als je dan uiteindelijk niet meer weet waarover het gaat omdat je allang de draad van het verhaal bent verloren dan klagen zie je luistert niet eens of je geeft me geen eens aandacht nee maar lieve dame als ik bij je ben en je in je ogen aankijk dan mag je de hele dag vol lullen. Maar de telefoon wordt gebruikt voor korte boodschapjes want krijg soms een lamme arm van die telefoon daarom heb je nu ook een headset :giechel: hahahah
hahaha echt grappig! dat dames moeilijk zijn met winkelen ja dat is waar daarom 1 tip voor de dames ga nooit winkelen met een jongen ze zeuren de oren van je hoofd hahaha ten tweede is het waar dat meiden hun tel vaak op tril stand hebben maar waarom wekt dat bizzare gedachte je vertrouw die gene toch wel????? en dat ze achterhouden dat ze met een jongen was oke dat wekt misschien bizzare gedachtes op maarre als ze eerlijk denkt te zijn door eerlijk te zeggen ik was met ali je weet wel die uit mijn klas! had ze dat achteraf beter niet kunnen zeggen omdat je dan een lading van vragen krijgt!ik zeg niet dat iedereeen zo is! maarre vaak zie je dit wel vandaar dat ze dan achterhoudt dat ze met die gene was.verder is het bekend dat meisjes veeeeeeeeeeeeeeeeeel praten! hahaha dus die headset komt zeker van pas en een abonnement natuurlijk :D :D :D
notorious_hayat
14-04-2003, 11:34
Wahahahahah Moussystyles jij bent echt guude!!!
Ben t helemaal met je eens. Ondanks ikzelf ook een dame ben.
praatjes
14-04-2003, 11:41
Het sms gedrag van meisjes
Soumayaa
14-04-2003, 12:02
Origineel gepost door moussystyles
Hey Karim,
Hey Fadil,
Waar ben je,
In de pijp,
4 uur Fadil
Ok zie je
Thalla a Fadil
ik vind wel dat je over een aantal dingen gelijk hebt
niet dat ik me aangesproken voel
want ik telefoneer al niet graag
dus dat probleem heb ik niet
en ja winkelen doe ik ook niet graag
maar dat stuk over "lieve aardige trouwe jongen"
ja dat is vaak wel waar
vind het spijtig maar dat is de werkelijkheid
gelukkig is dit niet zo voor velen
en ja dat van dat telefoneren
is typisch stereotype aan een vrouw waar ik eigenlijk absoluut zeker van ben
dat dat dan maar voor een aantal geld
en heb een vraagje...
waarom irriteerd dat laatste jou dan zo?
thalla
moussystyles
14-04-2003, 12:08
Thanx dames ondanks die irries kan ik nooit zonder jullie leven :Iluvu: :zwaai:
moussystyles
14-04-2003, 12:17
Weet je waarom die tel.kwestie mij irriteerd omdat ik nog thuis woon en mijn ma is ook een vrouw echt irrie soms! man kijkt ze tv en telefoneert ze tegelijk als je dan een andere zender opzet dan gebaart ze dat ze ook nog aan t kijken was nou ja nou breekt me klomp :confused:
mellalie-man
14-04-2003, 12:17
waar ik me als jongen mateloos aan irriteer is hoe sommige marokkaanse dames kauwgom kauwen.je kan al haar tanden tellen je kan zien hoeveel kronen en vullingen ze heeft en je kunt zien wat voor kleur en merk het kauwgom is,
wie vind dit ook laat het me weten.
moussystyles
14-04-2003, 12:18
Helemaal mee eens melallie man klap klap sommige dames eten kauwgom net zoals dames van lichte zeden daar kan ik echt niet tegen man het is net als het gepiep van nagels tegen een schoolbord
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.