Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ex terug krijgen

LZN
31-10-2005, 12:43

Wat moet ik doen?ik weet het niet meer,, Ik had 1,5 jaar geleden met een jongen, hij was de eerste jongen waarmee ik iets kreeg en waar ik mee voor het eerst had gezoend,,hij was ook de eerste jongen waar ik verliefd op werd en waar ik ben van gaan houden..Hij was een paar jaar ouder dan mij..We zagen elkaar wel regematig maar we deden nooit iets leuks zoals naar de stad gaan,naar de bioscoop gaan of wat dan ook.. We zagen elkaar alleen buiten. Het ging wel een paar keer uit maar toch kwamen we steeds weer bij elkaar terug. Hij wist hoe ik dacht over 'sex' ik wou het niet doen en dat accepteerde hij. Ik hoorde ook vaak van zijn vrienden dat hij echt om mij gaf en dat hij echt gek op me was en dat kon ik ook wel merken want hij smste me vaak en belde ook heel erg lang een paar uur. Maar toen kwam het door een avond ben ik de fout in gegaan ik had met een andere jongen gezoend nu zal je denken dat het allemaal mijn schuld zou zijn en dat ik de schuldige ben dat ben ik ook voor een deel maar die jongen had mij gedwongen als je wist hoe die situatie was dan was het niet echt mijn schuld.. Toen het was gebeurd wou ik het eerst niet tegen hem zeggen maar omdat ik eerlijk tegen hem wilde zijn heb ik het hem verteld hij was heel erg boos maar hij had het me vergeven omdat ik die siutatie had uitgelegd en omdat hij echt van me hield.. Ik was zo blij dat wil je niet geloven want ik weet niet of ik andersom ook het zelfde had gedaan maar na een tijdje ging het toch nog uit omdat mensen dingen gingen verzinnen zoals dat ik het met die jongen zou hebben gedaan en dat ik ontmaagd was en alles en in het begin geloofde hij het niet maar na een tijdje ging het uit en toen geloofde hij het opeens wel.. en sindsdien heb ik hem niet meer gesproken,,dat is nu een half jaar geleden gebeurt en ik ben elke keer nog aan hem blijven denken altijd hij is nooit uit me gedachte geweest..En gister had een vriendin van mij tegen hem gepraat en toen zei die dat hij nooit met mij had gehad en dat ik een **** was blablabla.. en vandaag ging opeens zijn vriend tegen mij praten die normaal nooit praat en vroeg hoe gaat het in de liefde heb je nog een vriend blablabla maar ja ik wil hem echt zo graag terug maar dan wil ik gewoon ook een andere relatie met hem gewoon leuke dingen doen samen enzo maar ja ik weet echt niet hoe ik hem moet terug krijgen,,:traan1: :traan1: :traan1: ik wordt er helemaal gek van...

gabriel1890
31-10-2005, 13:48
Wat moet ik doen?ik weet het niet meer,, Ik had 1,5 jaar geleden met een jongen, hij was de eerste jongen waarmee ik iets kreeg en waar ik mee voor het eerst had gezoend,,hij was ook de eerste jongen waar ik verliefd op werd en waar ik ben van gaan houden..Hij was een paar jaar ouder dan mij..We zagen elkaar wel regematig maar we deden nooit iets leuks zoals naar de stad gaan,naar de bioscoop gaan of wat dan ook.. We zagen elkaar alleen buiten. Het ging wel een paar keer uit maar toch kwamen we steeds weer bij elkaar terug. Hij wist hoe ik dacht over 'sex' ik wou het niet doen en dat accepteerde hij. Ik hoorde ook vaak van zijn vrienden dat hij echt om mij gaf en dat hij echt gek op me was en dat kon ik ook wel merken want hij smste me vaak en belde ook heel erg lang een paar uur. Maar toen kwam het door een avond ben ik de fout in gegaan ik had met een andere jongen gezoend nu zal je denken dat het allemaal mijn schuld zou zijn en dat ik de schuldige ben dat ben ik ook voor een deel maar die jongen had mij gedwongen als je wist hoe die situatie was dan was het niet echt mijn schuld.. Toen het was gebeurd wou ik het eerst niet tegen hem zeggen maar omdat ik eerlijk tegen hem wilde zijn heb ik het hem verteld hij was heel erg boos maar hij had het me vergeven omdat ik die siutatie had uitgelegd en omdat hij echt van me hield.. Ik was zo blij dat wil je niet geloven want ik weet niet of ik andersom ook het zelfde had gedaan maar na een tijdje ging het toch nog uit omdat mensen dingen gingen verzinnen zoals dat ik het met die jongen zou hebben gedaan en dat ik ontmaagd was en alles en in het begin geloofde hij het niet maar na een tijdje ging het uit en toen geloofde hij het opeens wel.. en sindsdien heb ik hem niet meer gesproken,,dat is nu een half jaar geleden gebeurt en ik ben elke keer nog aan hem blijven denken altijd hij is nooit uit me gedachte geweest..En gister had een vriendin van mij tegen hem gepraat en toen zei die dat hij nooit met mij had gehad en dat ik een **** was blablabla.. en vandaag ging opeens zijn vriend tegen mij praten die normaal nooit praat en vroeg hoe gaat het in de liefde heb je nog een vriend blablabla maar ja ik wil hem echt zo graag terug maar dan wil ik gewoon ook een andere relatie met hem gewoon leuke dingen doen samen enzo maar ja ik weet echt niet hoe ik hem moet terug krijgen,,:traan1: :traan1: :traan1: ik wordt er helemaal gek van.. Moeilijk, maar toch. Als jij hem zo graag terug wilt dan moet jij gewoon doen wat je hartje begeerd. Bijt die lippen van je maar door !( maar niet te hard ) en zeg het hem. ( ik heb altijd zo iets, nu. anders loop ik der nog langer mee. En daar heb ik echt geen zin in. ) straks kan ik niet eten niet poepen niet slapen. Hahaha meisje waar maak jij je druk. Jullie hebben iets gehad. En wat der bij jou door die mooie hoofdje gaat. Gaat het bij hem ook. ( tijdelijk pauze zeg maar ) niet jullie schuld maar de anderen. Jalousie ! en ooh dat daar is gewone stoere mannen praat. Het is altijd de omgekeerde

Claim_kut
31-10-2005, 15:18
Je gaat je toch niet druk maken om zo'n rukker? Life goes on.

miss_saliha
31-10-2005, 19:27
Als een man mij een h.oer noemt dan weet ik wel wat me te doen staat, zeker niet bij hem terug keren no way!Jij hebt ook je trots meid, waaarom zou je het nog meer willen verlagen voor een jongen die jouw niet eens waard is.Denk na meid.. het woordje ''H.oer'' is niet zomaar een woordje heeft grote betekennis en dat hoor je te weten als meisje!