Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amsterdam ?? Leuk Of Niet Leuk?????

Pagina's : [1] 2

ze3maze3ma
13-04-2003, 23:03

AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? EWAA.....???? NOU NOU NOU wil er later wonen ,maar effe kijken of het veilig en leuk genoeg is :confused: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

AbaHoeCh
13-04-2003, 23:04
ja is heel leuk :D

S.samira
13-04-2003, 23:11
nou ik vind er eigenlijk niets aan heel veel mensen denken dat het heeeeeeeeeeel top is

MariamaMslma
13-04-2003, 23:14
Ik heb er heel veel tijd doorgebracht, altijd schoolvakanties daar bij mijn opa. Mijn hele familie woont daar behalve wij, ik heb altijd het gevoel dat we verkeerd zitten hier. Maar ik wil er zeker wel wonen daar. Ik ben het daar en hier gewend, dus na vergelijking kies ik daar

Hart4Islam
13-04-2003, 23:23

Origineel gepost door zegmazegma AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? AMSTERDAM ?? LEUK OF NIET LEUK????? EWAA.....???? NOU NOU NOU wil er later wonen ,maar effe kijken of het veilig en leuk genoeg is :confused: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: echt niet alleen de moskee tauwheed daar kom ik voor en dan meteen zfffffff naar huis

malikaatje
14-04-2003, 15:25
masterdaM is de bOMMM , ik woon er al mijn hele leven en wil nergens anderss meer !!! i LOVE adaM :D :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

qwatra
14-04-2003, 15:28
Mijn tantes enzo wonen daar, maar telkens we er naar toe gaan, waarschuwen ze ons voor gouddieven, en antillinane,.... dat maakt me altijd heel erg ongerust en dan blijf ik liever binnen dan te gaan winkelen of zo, dus eigenlijk heb ik er een heel slecht beeld over...

minora
14-04-2003, 15:29
het is een leuke stad , maar echt niet om te wonen. ik zou niet willen dat mijn kinderen daar opgroeien (ik bedoel er niks mee voor degene die er zijn opgegroeid) helemaal niet veilig. :zwaai:

Oem_Lena
14-04-2003, 15:34
ik vind amsterdam een viese stad rotterdam trouwens ook, den haag is echt een tofe stad :D

minora
14-04-2003, 15:36
Origineel gepost door lala_amira2 ik vind amsterdam een viese stad rotterdam trouwens ook, den haag is echt een tofe stad :D nou dan vind ik rotterdam toch veel en veel leuker dan denhaag :D

moussystyles
14-04-2003, 15:46
Kom op mensen let's hear it for Masterdam kom op nou wees ff eerlijk voor de jeugd de meeste onder ons is Masterdam toppie om te leven ik geef toe dat als je kinderen hebt je beter in een buitenwijk kan gaan wonen of shi dorpje daar kunnen je kinderen tenminste normaal buitenspelen zonder dat ze gebruikte condooms vinden of heroinenaalden

divalatifa
14-04-2003, 15:51
adam is leuk om te winkelen of gewoon te chillen met je vrienden en vriendinnen maar ik zie me daar niet wonen eerlijk gezegd. Het is te groot, in sommige delen van adam te onveilig (adam-west) om kinderen in op te voeden. Dan liever den haag!

Lil_Saida
14-04-2003, 16:05
Origineel gepost door moussystyles Kom op mensen let's hear it for Masterdam kom op nou wees ff eerlijk voor de jeugd de meeste onder ons is Masterdam toppie om te leven ik geef toe dat als je kinderen hebt je beter in een buitenwijk kan gaan wonen of shi dorpje daar kunnen je kinderen tenminste normaal buitenspelen zonder dat ze gebruikte condooms vinden of heroinenaalden Alleen jij vind heroinenaalden en gebruikte condooms op de grond... :D Van de 17 jaar dat ik hier woon en ben opgegroeid heb ik er niet één gevonden... :D en ik speel nog steeds buiten... :D Het is naar mijn gevoel wel veilig... Amsterdam is hartstikke leuk... Ik kan niet zonder, het is, volgens mij, leuker dan den haag en utrecht... :zwaai: Lil_Saida

moussystyles
14-04-2003, 16:11
Dan ben jij de enige die dat soort dingen nog niet heeft gezien, kom op lieverd Masterdam is prachtig ben ik met je eens maar Masterdam herbergt veruit de meeste h o e r e n en meeste junks en nog veel meer van dat soort ongure types dus als iemand dat als argument aanvoert dan ben ik het daar volkomen mee eens maar voor de rest Masterdam :goedzo:

chamalgirl
14-04-2003, 16:12

AMSTERDAM IS THE PLACE TO BE VIND IK OOK AL WOON IK ER NIET BEN DAAR MINSTES 1 A 2 KEER PER WEEK ,MOET GEWOON! MAAR OM TE WONEN WEET IK NOG NIET EN ALSD DAT ZOU GEBEUREN DAN WEL IN ENE BUURT WAAR NIET AL TEVEEL MAROKKANEN WONEN EN VOOR DE REST ZIJN DIE ANDERE STEDEN GEWOON DOOD EN DH HELEMAAL!

Pagina's : [1] 2