Bekijk originele versie : kan iemand mij helpen
[ ik wil voor eid ul- fitr een kado aan mijn moeder schenken , alleen weet ik niet wat een 50 jarige moeder met Channel Parfum of een diamanten sieraden setje moet :o
Heeft er iemand een origineel idee als geschenk ?
met uitzondering van parfum , sieraden en zeep , mijn moeder stinkt namelijk niet wa shokram ahlan wa sahlan ghairan bhikoem
rammalah :zwaai: ]
noray2000
31-10-2005, 00:21
haal een witte jalaba voor der en een witte hoofdoek is altijd leuk voor moeders
Mijn moeder is al blij met de kleinste dingen het gaat er om dat ze zich gewaardeert voelt dat jae aa haar hebt gedacht zeg dat je van der houd. Dat is opzicht al de mooiste kado wat een moeder kan wensen dat haar kinderen waarderen wat ze doet en dat ze van haar houden. mohiem veel succes met het zoeken van een leuk kado voor je moeder
je kunt haar misschien ook via een omweg vragen of ze nog wat nodig heeft of zo doe ik ook altijd meestal komt me moeder dan aan met spullen voor in huis en zo leuke tafel, planten :S
(gekste dingen)
maar ook kleine dingen zoals kleding, etc
heey ik heb nog een idee je kunt ook voor haar een hele mooie koran kopen :) ze zal er ongetwijfeld al wel 1 hebben thuis maar je hebt er best veel die er speciaal uit zien (qua kaft - layout etc)
Old_Oem_Ishaaq
31-10-2005, 00:38
Mijn moeder is helemaal weg van stof. Misschien een idee om mooie stof voor d'r te halen? Kan ze in Marokko een mooie takshita van maken.
ps: Bedoel niet de stof die je op de markt voor 1 euro per meter kan halen! Op de Albert Kuypmarkt (te Amsterdam) heb je een winkel waar ze mooie stof verkopen. Succes
Mijn moeder is helemaal weg van stof. Misschien een idee om mooie stof voor d'r te halen? Kan ze in Marokko een mooie takshita van maken.
ps: Bedoel niet de stof die je op de markt voor 1 euro per meter kan halen! Op de Albert Kuypmarkt (te Amsterdam) heb je een winkel waar ze mooie stof verkopen. Succes
je bedoelt die winkel waar de lengte van één euro één meter is :o
thnx allemaal en jij ook oemishaaaq ik zal kijken :o
wat kun je voor je moeder halen hmmmmm
mijn broer en ik zaten een keer krap bij kas....toen hebben we een mooie bos blomen gehaald en een gedicht geschreven....ze moest huilen en de peperdure cadeau van men zussen was ze helemaal vergeten hahahhahah
maar wat zou je kunnen geven, sommige dingen dat wij hebben gegeven en mijn ma is ook ngeveer 50.
* een horloge
* met zen allen naar de fotograaf
* mobiele telefoon;)
* mooie nieuwe bestek
* mooie beddengoed van zijde
* mooie leren tas met bijpassende schoen
* mooie kleren, bv een rok met blouse, wat je moeder ook maar draagt....
* een verzorgingslijn....bv van shiseido of clinic
* een verwendag bij een spa, dus heerlijk gemasseerd worden etc.....maar alleen gaan is niet zo leuk dus of trakteer je zelf ook op een arrangement of stuur iemand met haar mee:)
hmmmm ben er nu effe klaar mee, als me iets te binnen schiet laat ik het wel weten;)
groetjes nysha
*
Louis_Zeytoen
31-10-2005, 08:28
wat kun je voor je moeder halen hmmmmm
mijn broer en ik zaten een keer krap bij kas....toen hebben we een mooie bos blomen gehaald en een gedicht geschreven....ze moest huilen en de peperdure cadeau van men zussen was ze helemaal vergeten hahahhahah
maar wat zou je kunnen geven, sommige dingen dat wij hebben gegeven en mijn ma is ook ngeveer 50.
* een horloge
* met zen allen naar de fotograaf
* mobiele telefoon;)
* mooie nieuwe bestek
* mooie beddengoed van zijde
* mooie leren tas met bijpassende schoen
* mooie kleren, bv een rok met blouse, wat je moeder ook maar draagt....
* een verzorgingslijn....bv van shiseido of clinic
* een verwendag bij een spa, dus heerlijk gemasseerd worden etc.....maar alleen gaan is niet zo leuk dus of trakteer je zelf ook op een arrangement of stuur iemand met haar mee:)
hmmmm ben er nu effe klaar mee, als me iets te binnen schiet laat ik het wel weten;)
groetjes nysha
*
het is zn moeder hoor niet zijnn vriendin :hihi:
LoVeLy_Mo
31-10-2005, 09:20
Een retourtje mekka voor volgendd jaar Insha Allah :o
Romaissa_
31-10-2005, 10:36
het is zn moeder hoor niet zijnn vriendin :hihi:
Haha, heel eerlijk was ook eerste gedachte die bij mij werd gewekt..:hihi:
Ik denk dat het helemaal niet lastig is, om iets voor je moeder aan te schaffen.
En er zijn al talloze leuke dingen neergezet.
klinkt dan ook suf eigelijk dat je voor een 50 jarige vrouw geen geurtje en dergelijke wilt kopen..
Mijn moeder van 58 maak ik daar wel gelukkig mee.
Mijn yemma krijgt dat soort dingen dan ook altijd als kadootjes van haar kinderen..Zelf haalt het ze nooit.
Een vrouw blijft een vrouw.. En in mijn optiek blijven geurtjes, mooie sieraden, kleding etc altijd LEUk om te krijgen.
En met een beetje inspiratie weet jij wel wat JOUW moeder erg kan waarderen.
Deze topic doet me denken aan een paar maanden geleden.
Mijn zus , broer en ik wilde mijn moeder een dagje mee uitnemen..Maar het winkelen in Belgie etc was eigelijk al tevaak gedaan..
Spontaan hebben we haar toen mee naar de Efteling genomen, onder het mom van dat de kids van haar broer het geweldig zouden vinden..
Mijn moeder wist niet wat ze zag.. Werkelijk heb haar nog nooit zo zien genieten ..en dit was dan ook haar eerste pretpark wat ze ooit had bezocht..
Mijn lieve marokkaanse yemma die dit als een ervaring rijker zag..
Dit soort herinneringen blijven me dan ook altijd bij, en ik denk dat het ook zeker leuk is voor een moeder!
Maar ja dat verschilt dan ook weer per moeder en gezin..
Een retourtje mekka voor volgendd jaar Insha Allah :o
woow dat zou pas echt een mooi cadeau zijn :goedzo:
LoVeLy_Mo
31-10-2005, 10:45
woow dat zou pas echt een mooi cadeau zijn :goedzo:
Ja he...die wil ik de nabije toekomst ook geven aan mn ouders Insha Allah :o
Ja he...die wil ik de nabije toekomst ook geven aan mn ouders Insha Allah :o
maar wel uitkijken dat het geld EERLIJK verdient is ;)
echt een goed idee van je die ga ik zeker onthouden voor de mijne (voor als ze ooit wat ouder zijn) :hihi:
LoVeLy_Mo
31-10-2005, 10:57
maar wel uitkijken dat het geld EERLIJK verdient is ;)
echt een goed idee van je die ga ik zeker onthouden voor de mijne (voor als ze ooit wat ouder zijn) :hihi:
ik hou het eerlijke en oneerlijke gescheiden:o
:hihi: joke hoor...natuurlijk zal het eerlijk zijn..
het ligt al klaar:o ....ergensssssssssss
flexyman
31-10-2005, 11:07
Het mooiste geschenk die je moeder kan geven....is een ticket naar Mekka want het aardse is vergankelijke en zo een reis is voor de rest van je leven...
Gr. M
ps: als ze dat niet wil anders een gebakken schaap (kan er eentje voor je op de kop tikken tegen een leuke prijsje)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.