Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leila Chaker zoekt man!!

Samiratoen
13-04-2003, 22:07

De zangeres Laila Chaker zoekt een man uit Nederland die tegen aanbetaling papieren voor haar wil maken. Het mag ook een Nederlandse jongeman zijn... en ze hoeven neit samen te leven. Ik heb haar nummer... iemand geinteresseerd? :D

SaMiax
13-04-2003, 22:08
wie is dat ????????????

Samiratoen
13-04-2003, 22:09
zangeres..!!

SaMiax
13-04-2003, 22:12
ja duuuuuuuuuuuuh begreep ik ook wel maar waaar komt ze oorspronkelijk vandaan?? ik heb nog nooit wat over haar gehoord

cheima
13-04-2003, 22:15

Origineel gepost door Satoentje De zangeres Laila Chaker zoekt een man uit Nederland die tegen aanbetaling papieren voor haar wil maken. Het mag ook een Nederlandse jongeman zijn... en ze hoeven neit samen te leven. Ik heb haar nummer... iemand geinteresseerd? :D :lol: :lol: wajemmaaaaaaaaaa ik heb haar nummer ook :lol: :lol:

_MaJesTeiT_
13-04-2003, 22:31
Origineel gepost door Satoentje De zangeres Laila Chaker zoekt een man uit Nederland die tegen aanbetaling papieren voor haar wil maken. Het mag ook een Nederlandse jongeman zijn... en ze hoeven neit samen te leven. Ik heb haar nummer... iemand geinteresseerd? :D Salaam, Sorry ik wil niet vervelend doen of zo, maar de zangeres Leila Chakier is al getrouwd........... ;) Trouwens ze is een beetje familie van me, Serieus hoor echt, dit is geen grap........... :rolleyes: ;) Al haar liedjes gaan over haar ex-man, ze heeft een zoon van hem. Leila Shakir woont nu in duitsland en als je eens naar haar liedjes luistert, dan heeft ze het ook vaak over duitsland, want daar woont haar ex-man. Zulke dingen gebeuren eenmaal, volgens mij vondt haar ex-man het niet leuk dat zij zingt en daarom is het over en uit. Nu is ook getrouwd ook met iemand uit duitsland, wat heeft ze eigenlijk met die lui uit deutsland.......... :confused: Gegroet........ :zwaai:

HalfBlood
13-04-2003, 22:41
Triest..

_MaJesTeiT_
13-04-2003, 22:47
Origineel gepost door Half Blood Triest.. triest is het zeker wel, want alles is triest.......... :D Of is triest niet het juiste woord daarvoor zielig, misschien.......... ;)

HalfBlood
13-04-2003, 22:50
Origineel gepost door Saida triest is het zeker wel, want alles is triest.......... :D Of is triest niet het juiste woord daarvoor zielig, misschien.......... ;) kif kif...

AbaHoeCh
13-04-2003, 22:52
Origineel gepost door Saida Salaam, Sorry ik wil niet vervelend doen of zo, maar de zangeres Leila Chakier is al getrouwd........... ;) Trouwens ze is een beetje familie van me, Serieus hoor echt, dit is geen grap........... :rolleyes: ;) Al haar liedjes gaan over haar ex-man, ze heeft een zoon van hem. Leila Shakir woont nu in duitsland en als je eens naar haar liedjes luistert, dan heeft ze het ook vaak over duitsland, want daar woont haar ex-man. Zulke dingen gebeuren eenmaal, volgens mij vondt haar ex-man het niet leuk dat zij zingt en daarom is het over en uit. Nu is ook getrouwd ook met iemand uit duitsland, wat heeft ze eigenlijk met die lui uit deutsland.......... :confused: Gegroet........ :zwaai: wil je een goed woordje voor me doen bij haar? :D want ik wil ook zangeres worden :D :hihi:

Samiratoen
14-04-2003, 14:02
ooh...waarom is ze dan nog steeds op zoek naar een man voor de papieren.. :rolleyes:

cheima
14-04-2003, 14:04
ja ze zing visa di pasport :confused: maar ja ze moet toch wat zingen. Saida is ze echt familie?? van je :eek: :eek: :eek: ze heeft een mooie stem