Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : uuuuhhh.....ken ik jou?

Pagina's : [1] 2

just_najat
13-04-2003, 21:35

wie maakt dat ook wel eens mee:Zegt iemand heel enthousiast gedag tegen je en dan ken je diegen niet eens... Ik maak dat wel eens mee...Inmiddels weet ik dat ik wel eens voor mijn zusje wordt aangezien....maar soms is diegene echt onbekend...

cheima
13-04-2003, 21:36
Ja althans ze beweren dat ze je kennen (ze3ma) :rolleyes:

Bario_Woman
13-04-2003, 21:39
Ach dat zullen wel van die slijmballen zijn :ego:

just_najat
13-04-2003, 21:42
een keer liep ik over het fietspad, toen fietste iemand langs en zie echt met zo BIG smile hooooiii.. Ik had dat mens echt nog nooit gezien...Bleek het later een collega van mijn zusje te zijn. Mijn zusje moest die dag eigenlijk werken, maar was ziek. De volgende dag kreeg ze meteen te horen 'wat ze dan buiten deed, als ze ziek was'.....wat een mensen, herkennen ze hun eigen collega nog niet eens...

Fous
13-04-2003, 21:43

Ik ga dan altijd meedoen. Zo van :Jaah ben jij niet diegene die vorige maand in brussel bij dat kraamje waar die zwarte handschoenen te koop waren stond naast een oude man met een blauwe tagia en een gele stropdas? zo schrik je ze wel weg :D

Hafsat
13-04-2003, 21:46
Ja, ik liep laatst in de stad en opeens komt er een meisje op mij af en begint mij te omhelzen en te zoenen :confused: Ze zei dat ze het zo leuk vond dat ze me tegenkwam en bla bla bla. Ik had geen idee wie het was en speelde gewoon mee :confused: Later bleek het een oud bekende van mijn zus te zijn :D

Meryam20
13-04-2003, 21:48
Ben je een van een tweeling???? Kan soms heel handig zijn!!! :D

SweetRose
13-04-2003, 21:48
nope ni echt.......:D

just_najat
13-04-2003, 21:51
Origineel gepost door Hafsat Ja, ik liep laatst in de stad en opeens komt er een meisje op mij af en begint mij te omhelzen en te zoenen :confused: Ze zei dat ze het zo leuk vond dat ze me tegenkwam en bla bla bla. Ik had geen idee wie het was en speelde gewoon mee :confused: Later bleek het een oud bekende van mijn zus te zijn :D :giechel: nee ik ben geen tweeling. mijn zusje is zelfs 5 jaar jonger dan ik... ik vind mezelf ook echt voor geen meter op haar lijken...dus hoe ze erbij komen :confused:

cheima
13-04-2003, 21:51
Origineel gepost door Hafsat Ja, ik liep laatst in de stad en opeens komt er een meisje op mij af en begint mij te omhelzen en te zoenen :confused: Ze zei dat ze het zo leuk vond dat ze me tegenkwam en bla bla bla. Ik had geen idee wie het was en speelde gewoon mee :confused: Later bleek het een oud bekende van mijn zus te zijn :D :lol: :lol:

mimi3000
13-04-2003, 21:53
Mensen komen me altijd from the hart groete....:rolleyes: Terwijl ik ze ni ken...Speel het spelletje mee en lig dan de hele nacht wakker van huh?? :confused: Wie was dat...

Hafsat
13-04-2003, 21:55
Origineel gepost door just_najat :giechel: nee ik ben geen tweeling. mijn zusje is zelfs 5 jaar jonger dan ik... ik vind mezelf ook echt voor geen meter op haar lijken...dus hoe ze erbij komen :confused: Precies! Ik ben ook geen tweeling, dus ik begrijp ook niet hoe dat meisje erbij kwam :confused: Als je zo dichtbij iemands gezicht kom dan zie je toch wel dat je je vergist :confused: Ook zoiets, ik was op school in een computerlokaal en opeens krijg ik een dikke zoen op mijn wang van een meisje :eek: Ik schrok mij dood, dat meisje zei: "Oh, sorry, jullie meiden met hoofddoeken lijken ook allemaal op elkaar" :confused: Nou ja zeg :rolleyes:

just_najat
13-04-2003, 21:59
Origineel gepost door Hafsat "Oh, sorry, jullie meiden met hoofddoeken lijken ook allemaal op elkaar" :confused: Nou ja zeg :rolleyes: zo, als iedereen zich zo gaat gedragen, dan worden we echt duizend keer op een dag omhelsd....moet ik niet aan denken hoor!! sommigen zijn echt :maf3:

Meryam20
13-04-2003, 22:00
Origineel gepost door Hafsat Precies! Ik ben ook geen tweeling, dus ik begrijp ook niet hoe dat meisje erbij kwam :confused: Als je zo dichtbij iemands gezicht kom dan zie je toch wel dat je je vergist :confused: Ook zoiets, ik was op school in een computerlokaal en opeens krijg ik een dikke zoen op mijn wang van een meisje :eek: Ik schrok mij dood, dat meisje zei: "Oh, sorry, jullie meiden met hoofddoeken lijken ook allemaal op elkaar" :confused: Nou ja zeg :rolleyes: Nou ja wat een opmerking :rolleyes: Die nederlanders uit zeeland met die rare kapjes op lijken toch niet op elkaar!!!!

Hafsat
13-04-2003, 22:04

Origineel gepost door Meryam20 Nou ja wat een opmerking :rolleyes: Die nederlanders uit zeeland met die rare kapjes op lijken toch niet op elkaar!!!! :hihi: zo, als iedereen zich zo gaat gedragen, dan worden we echt duizend keer op een dag omhelsd....moet ik niet aan denken hoor!! Dan krijgen we de hele dag door zoenen :D

Pagina's : [1] 2