Bekijk originele versie : meiden... ff vraagje..
Meknessia_warda70
13-04-2003, 20:56
ik heb altijd problemen met wat ik moet aantrekken morgen.... :(
ben ik de enige :rolleyes:
xx ME
Lady_Cazawia
13-04-2003, 20:57
Neej Hoor Je Bent Niet De Enige..:D
hmmmmm standaard vraag ik me dat af! maar ik weet het al :D
jah dat is erg joh, ik zit echt mijn hersens te kraken :hihi:
Origineel gepost door Mariam
ik heb altijd problemen met wat ik moet aantrekken morgen.... :(
ben ik de enige :rolleyes:
xx ME
:jammer: me 2.. :D
owwww morgen is het lekker weer, effe rekening mee houden :D :D
:maf: :jammer:
bint_duh_bledie
13-04-2003, 20:59
wallah dat is echt erg smorgens vroeg
ik ben zo vaak heel vroeg opgestaan
om alvast te kijken wat ik moet aantrekken
nee ik weet het nooit
Lady_moi
13-04-2003, 21:01
oh op die vlak ben ik echt soepel ik koop kleren waar ik me lekker in voel weet gewoon soms niet wat ik moet kopen in de winkel :D
hahahahahahhaha :lol:
de een denkt of tie de volgende dag nog wakker word de ander denk wat zal ik morgen aandoen...
SweetRose
13-04-2003, 21:04
pfff morge ga ik voor de eerste keer werken voor geld...:D:hoera: maar ik weet begot ni wa ik moet aantrekken :huil:
kdenk da ik eens in mijn pyjama ga....:melig::D:D
ja ja ja :hoera: ik heb me outfit bij elkaar :rolleyes: :rolleyes:
:maf2:
Origineel gepost door Mixed_Angel
:jammer:
sorry hoor maar de grootste onzin vind ik echt wat jullie nu zeggen wat zal ik aandoen morgen jemig he, denk aan belangrijkere dingen mensen :rolleyes: :confused: :D
je hebt gelijk :o :o :o
:zwaai:
mimi3000
13-04-2003, 21:07
ik mag in ochtend licht niet aandoen op me zus....Dus in het donker tast ik in mijn kast pak er gewoon iets uit en ga naar school.....
Origineel gepost door RaZer
hahahahahahhaha :lol:
de een denkt of tie de volgende dag nog wakker word de ander denk wat zal ik morgen aandoen...
Salaam ailikoem,
wilde ik ook zeggen
Echt ik keek zo :eek: toen ik die reacties las.SoebhaAllah..waar sommige zich toch druk om maken..
Origineel gepost door Mixed_Angel
:jammer:
sorry hoor maar de grootste onzin vind ik echt wat jullie nu zeggen wat zal ik aandoen morgen jemig he, denk aan belangrijkere dingen mensen :rolleyes: :confused: :D
dat bedoel ik ook... sorry maar ik zit niet een avond van te voren te bedenken wat ik aan ga doen. Maar misschien is het wel een meisjes iets. Maar vind het wel grapig om te lezen. En zeker de contrast dat er tussen de twee voorbeelden die ik gaf. Als je daar aan denk word het bedenken van wat je morgen gaat aan doen wel wat minder belangrijk denk ik. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.