Bekijk originele versie : Vrijheid verliezen als je trouwt?
just_najat
13-04-2003, 20:53
nee toch???....moeten we maar niet van uit gaan....
Lady_moi
13-04-2003, 20:53
I dont think so ik denk zelfs meer vrijheid :D
Meer vrijheid lady moi?? leg uit
vrijheid in het een en minder vrijheid in het ander
als getrouwde vrouw kan je jezelf het niet permitteren om zomaar naar buiten te gaan elke dag,shoppen met vriendinnen,cinema,iets gaan drinken,zwemmen.
als je gaat trouwen moet je rekening houden dat deze dingen eventueel zouden kunnen wegvallen,wat ook niet meer dan normaal is.
bint_duh_bledie
13-04-2003, 21:01
ewa dat ligt er natuurlijk aan de man waarmee je gaat trouwen
dan begint je leven pas!!!!!!!!!!!
alles doen met je mannetje hij word je man,en beste vriendin!!!!!!!!!!!
Ja...het hangt van persoon van persoon af. maar als je met hem eerst afspraken aangaat..Dan moeten die dingen toch niet wegvallen?
Lady_moi
13-04-2003, 21:02
ja meer vrijheid want ik wil dan alles doen met mijn mannetje en als die niet wil dan doe ik dat wel met mn vriendinnen nou nu doet mn moeder altijd lastig als ik ergens heen wil gaan met vriendinnen snap je
bint_duh_bledie
13-04-2003, 21:03
lieve liloesh wat versta jij onder vrijheid???
Niet te veel inspectie van je man...ik bedoel dan niet dat je dagen altijd buiten moet brengen ofzo
je vrijheid verliezen!!!
om eerlijk te zijn denk ikvan wel!!!
want nu heb je de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, je bent niet gebonden aan iemand en je hoeft met niemand rekening te houden..
maar als je gaat trouwen vind ik dat je niet zomaar iedere keer weg kan blijven je moet je grenzen kennen...
en je moet ook daarnaast je huishouden doen en jah is zwaarder en je vrijheid neemt wel degelijk af....
maar jah als je trouwt kies je ervoor en ik zou er geen problemen mee hebben mijn man zal ik heel gelukkig maken Insha Allah :) :)
bint_duh_bledie
13-04-2003, 21:13
Origineel gepost door guppie
je vrijheid verliezen!!!
om eerlijk te zijn denk ikvan wel!!!
want nu heb je de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, je bent niet gebonden aan iemand en je hoeft met niemand rekening te houden..
maar als je gaat trouwen vind ik dat je niet zomaar iedere keer weg kan blijven je moet je grenzen kennen...
en je moet ook daarnaast je huishouden doen en jah is zwaarder en je vrijheid neemt wel degelijk af....
maar jah als je trouwt kies je ervoor en ik zou er geen problemen mee hebben mijn man zal ik heel gelukkig maken Insha Allah :) :)
nee als je vrijheid ziet als buiten spelen bioscoop enz
dan heb je gelijk mar ik bedoel als je gaat trouwen
wil dat zeggen dat je op jezelf gaat wonen
alles wat je vanaf dat moment doet moet je over hebben nagedacht
je bent niet allen verantwoordelijk voor jezelf maar nu ook voor je man
en ik denk dat je dan echt niet gaat denken aan bioscopjes en staden enzo
natuurlijk beslis je zelf wel wanneer je gaat winkelen en boodscappen doen
maar alleen denk je aan andere dingen
bint_duh_bledie
13-04-2003, 21:15
mensen sorry voor mijn rare taal gebruik maar volgens mij heb ik slaap
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.