Bekijk originele versie : Wat Vinden Jullie Het Ergste Huishoudklusje ???
Zin_Rabat
13-04-2003, 20:07
Ik Was Net Even Bezig met de nodige plichte en onder andere ook stijken waar ik overgens niet echt dol op ben vandaar dat ik me afvroeg waar hebben jullie echt een hekel aan in het huishouden(zowel meisjes Als Jongens
En Wat Jullie eventueel echt leuk vinden om te doen(dan kan ik jullie inroosteren voor bij ons in het huishouden) ;)
samira_el
13-04-2003, 20:08
Alsof ik keus zou hebben dan,...
Ik moet gewoon alles doen, klaar uit
MocroPrinsesje
13-04-2003, 20:10
Afwassen Tfoee dat haat ik.....en Mijn kast opruimen.....als ik begin heb ik opeens midden in het opvouwen geen zin meer..en dan gooi ik alles er maar weer in....:(
Zin_Rabat
13-04-2003, 20:10
Maar Dat vroeg Ik niet Habiba
Keuze Is Iets Anders
Maar Waar Heb je echt een hekel Aan
Of weer Niet(je kan er nog bij :p )
Ik niet hoor...het enige waar ik echt verantwoordelijk voor ben is eten maken(want da kunnen die jongens hier niet)...en mijn broers die ruimen dan op, dweilen, strijken HUN kleren..etc
Nou ik vind het irritant als ik moet opstaan als me moeder weer moet stofzuigen :o
:stout:
dus stofzuigen vind ik het irritantst
AFWASSEN EN STOFZUIGEN neeeeeeee daar ren ik voor weg maar ja het moet he.
Tsjalouta
13-04-2003, 20:12
dwijlen is echt klote
SaraZena
ik heb een hekel aan strijken
MocroPrinsesje
Origineel gepost door RaZer
Nou ik vind het irritant als ik moet opstaan als me moeder weer moet stofzuigen :o
HaHaHaHaHaHa:hihi:
wardaroosje
13-04-2003, 20:14
ik heb een grote hekel aan STRIJKEN, ik vind nix erg om te doen maar strijken ohhhhhhhhh ik heb er een hekel aan.
Daarvoor heb ik zusje lief die voor mij strijkt
warda
Origineel gepost door Zin_Rabat
Ik Was Net Even Bezig met de nodige plichte en onder andere ook stijken waar ik overgens niet echt dol op ben vandaar dat ik me afvroeg waar hebben jullie echt een hekel aan in het huishouden(zowel meisjes Als Jongens
En Wat Jullie eventueel echt leuk vinden om te doen(dan kan ik jullie inroosteren voor bij ons in het huishouden) ;)
kheb een hekel aan het opruimen van mijn broers kamers.. :kwaad:
tis echt slavernij bij mij thuis.. :kwaad:
fatiha85
13-04-2003, 20:15
DWEILEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!! tfoe wat haat ik dat!!
Origineel gepost door RaZer
dus stofzuigen vind ik het irritantst
Zou je dan niet helpen?? :kwaad:
Origineel gepost door MocroPrinsesje
Afwassen Tfoee dat haat ik.....en Mijn kast opruimen.....als ik begin heb ik opeens midden in het opvouwen geen zin meer..en dan gooi ik alles er maar weer in....:(
hahahhahah ik ook me kast opruimen willieeeeeee rwinaaaaaaaaaa :rolleyes: :rolleyes:
:( :( :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.