Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bericht Uit Medina!!! Belangrijk Negeer niet AUB!!!!

LZN
13-04-2003, 19:59

Salaam Aleikom, Ik ben een jongenman van bijna 20 jaar. Ik wil jullie iets heel belangrijks vertellen. Ik heb een mailtje gekregen over de boodschap uit medina. Dit is waar uit Medina: Sheikh Ahmed viel in slaap tijden het lezen van de koran. Hij droomde dat hij de profeet Mohammed (vzmh) voor hem stond en zei dat er in een week 7000 mensen stierven en geen enkel van hun was een moslim . Niemand deed wat Allah (swt) zei. Hij zei ook dat het nu slechte tijden zijn. Vrouwen van tegenwoordige zorgen niet voor hun mannen, meisjes gaan overal heen zonder zich te bedekken. Zij respecteren hun ouders en anderen niet. Rijken zorgen niet voor de armen. Zij geven geen geld of zakaat. Zij bidden en vasten niet. De dag des oordeels is nabij gekomen. Wanneer geen enkele ster aan de hemel hangt, zal het bad van vergiffenis sluiten. Het geschift in de koran zal verdwijnen. De zon zal zakken tot de hoogte van de aarde. De profeet zei dat degene die dit nieuws lezen voor anderen, Hij zal hem of haar dan plaats maken in het paradijs op de dag des oordeels, en al degenen die dit nieuws niet geloven zal dan te verbannen worden van het paradijs. Als een persoon dit nieuws print en het aan anderen mensen geeft, zijn wens zal uitkomen. Sheikh Ahmed zei dat als dit nieuws niet waar was, zal hij dan als geen moslim sterven. De profeet (vzmh) zei: “ Bid 5 keer per dag, geef zakaat, heb respect voor anderen, lieg niet, steel niet en help de armen. Al diegen die dit 35 keer uit print en verspreid, zal dan beloond worden in 3 dagen. Een persoon heeft dit gedaan en kreeg 3000 aandelen in zijn bedrijf. Een persoon geloofde dit nieuws niet en zijn zoon stierf. Een persoon bleef maar zeggen dat hij dit vandaag of morgen gaat uitprinte en hij stierf ook. Alstublieft, denk niet dat dit niet waar is want Allah (swt) is GROOT. Negeer dit boodschap niet, print het en verspreidt het aan alle moslims broeders en zussen of stuur dit via e-mail door naar andere moslimvrienden. Beslama mijn moslim broeders en zusters..

samira_el
13-04-2003, 20:00
3 jaar geleden, hoorde ik dit verhaal ook.. Dus ik denk dat iedereen het onderhand wel weet Maar toch :goedzo:

MueZli
13-04-2003, 20:00
Dit is onzin. Delete ajb.

Ismael21
13-04-2003, 20:01
Het is shirk als je hier in gelooft ..... Allahoe a3lem ....

Chaimaa
13-04-2003, 20:01

Al diegen die dit 35 keer uit print en verspreid, zal dan beloond worden in 3 dagen. Een persoon heeft dit gedaan en kreeg 3000 aandelen in zijn bedrijf. Een persoon geloofde dit nieuws niet en zijn zoon stierf. Een persoon bleef maar zeggen dat hij dit vandaag of morgen gaat uitprinte en hij stierf ook. BULLSHIT :rolleyes:

Lady_moi
13-04-2003, 20:12
IK HEB DAARNET NOG EEN TOPIC OVER GEOPEND EN VOND HET HELEMAAL GEEN LEUKE BERICHT :kwaad: DAS SHIRK

Ismael21
13-04-2003, 20:29
Origineel gepost door IpieBoy He ik heb het gekregen en ik wou het jullie alleen maar katen maken kan echt niet schelen wat jullie mening is boeit niet geloof je of je gelooft het niet Salaam De enige zonde die je niet vergeven gaat worden is shirk dus als je dat bewust pleegt kun je je plaatsje in de hel alvast zeker reserveren .... In de islam zijn er geen tussenpersonen en poespas om zogenaamd dichter bij Allah (swt) te komen ofzo .... ALs je echt gelooft dat dit je helpt dan pleeg je shirk omdat alleen Allah swt je kan helpen en niet het doorsturen van een mailtje .... door een steen aan te bidden kun je toch ook niet dichterbij Allah (swt) komen???? Allahoe A3lem ....