Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tasbiebth/lint

Pagina's : [1] 2 3 4

mcfatoush
30-10-2005, 13:11

hoi mensen Ik ben op zoek naar een lint wat ook wel tasbiebt wordt genoemd dat zit aan de djelleba...Op de haagse markt verkopen ze een soort gelijke lint wat als tasbiebt gebruikt kan worden..Alleen hellaas zat daar niet de kleur bij die ik zoek.... Weeet misschien iemand ergens waar het ook te koop is??? een ander zaak of zo.. ik hoor het gauw van jullie inschallah en alvast bedankt, :goedzo:

fatihan
30-10-2005, 18:56
in utrecht

mcfatoush
30-10-2005, 21:48
in utrecht waar in utrecht?? ben daar namelijk niet bekend :goedzo:

mcfatoush
01-11-2005, 07:07
dit is duss de tasbibth/lint die ik zoek: http://img271.imageshack.us/img271/8793/tasbiebt0vm.jpg (http://imageshack.us) weet iemand waar het te koop is alvast bedankt, :vrede:

mcfatoush
01-11-2005, 18:20

niemand :rolleyes:

ranya
01-11-2005, 19:31
Ik zou ook wel willen weten waar het in Utrecht te koop is :rolleyes:

fatihan
01-11-2005, 21:40
ik weet ook niet precies waar in utrecht., maar als ik tijd heb zal ik die persoon bellen die het daar altijd haalt. ze naait takshita's.en je kan het in brussel halen.volgens mij in rue de brabant

ranya
27-11-2005, 16:36
:verdriet: Welloe??:( Weet iemand anders misschien die sfifa kan halen?

mcfatoush
27-11-2005, 18:15
bestaat deze topic nog?? ja man ik zoek ook die tesbiebt maar ja walo :jammer:

ranya
27-11-2005, 23:22
Hahahhaha ja zolang wij op zoek blijven bestaat ie nog:hihi: maar welloe reactie meer van fatihan:(

mcfatoush
28-11-2005, 08:44
Hahahhaha ja zolang wij op zoek blijven bestaat ie nog:hihi: maar welloe reactie meer van fatihan:( Whaha ja das waar…Maar jij woont zexer in utrecht want ik ging hier in den haag een beetje rond kijken en rond vragen…en ik had gehoord dat er hier in den haag een winkel is die alleen linten verkoopt. Ik ben er een keer heen geweest maar toen was die winkel dicht en sinds dien moet ik nog een keer langs om te kijken of ze daar die tesbiebt hebben die ik zoek :D

ranya
28-11-2005, 09:41
Whaha ja das waar…Maar jij woont zexer in utrecht want ik ging hier in den haag een beetje rond kijken en rond vragen…en ik had gehoord dat er hier in den haag een winkel is die alleen linten verkoopt. Ik ben er een keer heen geweest maar toen was die winkel dicht en sinds dien moet ik nog een keer langs om te kijken of ze daar die tesbiebt hebben die ik zoek :D Neej...ik ben je stadsgenootje:D Ik woon ook in denhaag:) Waar ben je dan heen geweest?

mcfatoush
28-11-2005, 09:52
Neej...ik ben je stadsgenootje:D Ik woon ook in denhaag:) Waar ben je dan heen geweest? Was bij de laan van meer de voort zo’n zij straat je hebt daar in de buurt zo’n soort winkelcentrum tram 12 rijdt er naast ik weet niet meer hoe die halte heet en die winkel weet ook niet meer woensdag rij ik daar langs dan laat ik je het wel weten inschallah :D

ranya
28-11-2005, 10:11
Ja moet je doen:DDank je wel je bent een sgat!:D Bedoel je misschien weimarstraat?Daar waar tram 3 ook vroeger kwam volgens mij rijdt 17 daar nu langs:rolleyes:

mcfatoush
28-11-2005, 10:20

Ja moet je doen:DDank je wel je bent een sgat!:D Bedoel je misschien weimarstraat?Daar waar tram 3 ook vroeger kwam volgens mij rijdt 17 daar nu langs:rolleyes: Whaha wallah ik weet echt niet meer is al een tijdje geleden dat ik er was geweest en ben daar niet bekend in die buurt…. ik probeerde net me vriendin te bellen om te vragen hoe het heette maar haar telefoon staat uit dat is nou echt vriendinnen als je ze nodig hebt zijn ze nooit bereikbaar maar ja ik ga woensdag naar school dan rij ik daar langs ga ik effe weer kijken en laat ik je het zexer weten inschallah :D

Pagina's : [1] 2 3 4