Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klagen, klagen en nog eens klagen.....

Dalilah
13-04-2003, 18:43

Waarom klagen wij zoveel..... Terwijl er mensen zijn die niet eens weten hoe ze de volgende dag aan eten moeten komen, of mensen die hun woning kwijt zijn door bombardementen, terwijl ze helemaal onschuldig zijn.....

Nounousa
13-04-2003, 18:44
Hamdoellilah 3la koelie 7el...

House
13-04-2003, 18:44
Over wat klagen wij dan zoal?

Lady_moi
13-04-2003, 18:45
ik klaag niet

Liloesh
13-04-2003, 18:45

Jah..je hebt gelijk....we denken te veel aan ons eigen..En zeggen dat we niets hebben..Dat het leven klote is...maar eigenlijk hebben we veel te veel...

MaDaM_OujDa
13-04-2003, 18:46
ze klagen omdat ze niet weten wat ze missen. als ze nou in een arm gingen wonen dan zou ze vet spijt krijgen om de dingen waar ze niet blij mee waren

camiliaa
13-04-2003, 18:48
alhamdoelilah

Lady_moi
13-04-2003, 18:51
ja alhamdoulilah moeten we normaal zeggen

Dalilah
13-04-2003, 18:52
Origineel gepost door House Over wat klagen wij dan zoal? Er zijn mensen die klagen dat ze bijvoorbeeld die leuke auto niet kunnen kopen, omdat ze er geen geld voor hebben, of mensen die telkens zeggen "Ik zie er niet uit!!!" enz enz enz...... Eingelijk moet je zeggen Alhamdolilah....

Dalilah
13-04-2003, 18:54
Origineel gepost door Liloesh Jah..je hebt gelijk....we denken te veel aan ons eigen..En zeggen dat we niets hebben..Dat het leven klote is...maar eigenlijk hebben we veel te veel... Inderdaad...we hebben veel te veel en we willen altijd meer en meer......

House
13-04-2003, 18:55
Origineel gepost door Dalilah Er zijn mensen die klagen dat ze bijvoorbeeld die leuke auto niet kunnen kopen, omdat ze er geen geld voor hebben, of mensen die telkens zeggen "Ik zie er niet uit!!!" enz enz enz...... Eingelijk moet je zeggen Alhamdolilah.... Je moet inderdaad altijd alhamdoelilah zeggen voor wat je hebt, maar waarom zouden we niet mogen klagen? Ik bedoel zolang je je zakaat elk jaar afstaat en zolang je aan die mensen denkt en hun proberen te helpen met wat je hebt is er in mijn ogen niks aan de hand.

Liloesh
13-04-2003, 19:03
Origineel gepost door Dalilah Inderdaad...we hebben veel te veel en we willen altijd meer en meer...... Ja zo is het ....waarom toch? We moeten blij zijn met wat we hebbe.

Dalilah
13-04-2003, 19:27
Origineel gepost door House Je moet inderdaad altijd alhamdoelilah zeggen voor wat je hebt, maar waarom zouden we niet mogen klagen? Ik bedoel zolang je je zakaat elk jaar afstaat en zolang je aan die mensen denkt en hun proberen te helpen met wat je hebt is er in mijn ogen niks aan de hand. Je hebt gelijk House, maar er bestaan ook mensen, die geen ieder jaar zakaat afstaan en mensen proberen te helpen die het minder hebben... maar wel klagen... Maar ja, alhamdililah bestaan er mensen die er niet altijd zo over denken...

House
13-04-2003, 19:43
Origineel gepost door Dalilah Je hebt gelijk House, maar er bestaan ook mensen, die geen ieder jaar zakaat afstaan en mensen proberen te helpen die het minder hebben... maar wel klagen... Maar ja, alhamdililah bestaan er mensen die er niet altijd zo over denken... Ewa hopelijk zien die mensen in dat ze verkeerd bezig zijn.