Bekijk originele versie : Model. Durf jij?!!!!!!
ghabiba82
13-04-2003, 18:37
Hier op jasmina wordt reklema gemaakt over een baantje als model!!!! Je moet er natuurlijk wel geschikt voor zijn. Je moet je daar eerst voor inschrijven natuurlijk........
In de islam is het haram dat weet ik PUNT............. Dat weet ik!!!!!!!!!
Dus dat hoef ik niet te horen!!!!!!!! Maar de vraag aan de heren of aan de dames zouden jullie het durven en denken jullie ook dat je daar geschikt voor bent.... En waarom.
Ik hoor van jullie...........
Ik verbaas mij ook hogelijk over deze reklame op een islamitische site.
GangstaLovin
13-04-2003, 19:05
Sinds wanneer is dit een Islamitische site??? Dacht dat het gewoon een Marokkaanse site was...
marockaanse
13-04-2003, 19:09
Origineel gepost door GangstaLovin
Sinds wanneer is dit een Islamitische site??? Dacht dat het gewoon een Marokkaanse site was...
Inderdaad, dat dacht ik ook! :confused:
T-ManiaC
13-04-2003, 19:13
Is het ook dames.... :D
Waarom zou het je hogelijk verbasen an3sdej.. er is ook een forum Marokkaanse jongeren liefdes en relaties. Relaties hebben is ook haram volgens de islam. Dus zo hogelijk moet het je niet verbasen!
"VerbaZen""
Oh, gelukkig maar. Dan voel ik me hier al wat meer thuis.:-)
T-ManiaC
13-04-2003, 19:32
Origineel gepost door an3sdej
"VerbaZen""
Oh, gelukkig maar. Dan voel ik me hier al wat meer thuis.:-)
Maar zoals jij al weet; heel veel Marokkanen zijn moslims.. dus of jij je thuis moet voelen.. hmmmm denk daar maar over na!
Ole_Guapa
13-04-2003, 21:43
Ik ben te lelijk :( :( :(
:staart:
(in tegenstelling tot wat mijn naam doet vermoeden....
leve het internet :) )
dodi_vega
13-04-2003, 21:50
Kdenk zelf.. dat de meeste niet in aanmerking Komen.. omdat ze of te jong zijn of te lelijk..!! Dat denk ik eerder.
No hard feelings overigens..
chicamaroquia
13-04-2003, 22:40
Origineel gepost door TouriaTetouania
Is het ook dames.... :D
Waarom zou het je hogelijk verbasen an3sdej.. er is ook een forum Marokkaanse jongeren liefdes en relaties. Relaties hebben is ook haram volgens de islam. Dus zo hogelijk moet het je niet verbasen!
relaties zijn niet 7ram, tenminste niet alle relaties. Je moet je beter definiƫren. Een huwelijk en een verloving zijn ook relaties. Broer en zus, neef en nicht, ga zo maar door, zijn ook relaties. Dus het forum Marokkaanse jongeren, liefde en relaties is niet per definitie een forum waar el 7ram besproken wordt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.