Bekijk originele versie : Live Report From Marruecos!!!
al_hamka
13-04-2003, 18:28
Heeey Peepzz
Zoals sommigen misschien al weten ben ik in Maroccccc op stage :D Alles verloopt volgens plan alhamdoullah! Ik heb een leuke stageplaats hier in Kenitra.
Ewa dit mailtje is om effe te zeggen dat ik jullie mis (voor diegene die ik ken) tot gauw maar weer :D:hoera:
Chicamarociyaaaaa ME MISS JOEEEE VERY MUCHOOOO :stout: LA POSTTTEEEEEE :hihi:
** SouSou **
chicamaroquia
13-04-2003, 18:30
ik mis je ook! :huil:
Kom snel terug schatje!
SweetRose
13-04-2003, 18:31
I miss ya tooooo honey :huil:
kom vlug terug ok? ik heb je nodig voor mijn franse eindwerk...:hihi:
wat moet je juist doen lieverdje?
besa7tek en geniet ervan, groetjes aan heel marokko
camiliaa
13-04-2003, 18:32
veel plezier daarooo :D :D :D
al_hamka
13-04-2003, 18:34
Hahahahaha dus ik hoef alleen maar terug tekomen om je te helpen met je frans he :D ewaaaa LAAAA FORGET IT :hihi: ahahahaha!!!
neej inshallah kom ik in juni voor 3 weekjes terug :)
Ik heb mijn eigen kantoor en laptop gekregen :hoera: ik doe moet marktonderzoeken (étude de marché ;)) en andere marketing gerichte dingen doen :goedzo: erg leuk werk by the way :D
** SouSou **
camiliaa
13-04-2003, 18:40
Origineel gepost door al_hamka
Hahahahaha dus ik hoef alleen maar terug tekomen om je te helpen met je frans he :D ewaaaa LAAAA FORGET IT :hihi: ahahahaha!!!
neej inshallah kom ik in juni voor 3 weekjes terug :)
Ik heb mijn eigen kantoor en laptop gekregen :hoera: ik doe moet marktonderzoeken (étude de marché ;)) en andere marketing gerichte dingen doen :goedzo: erg leuk werk by the way :D
** SouSou **
moet je daar dan niet vloeiend arabisch en frans kunnen praten en schrijven? :confused: anders ga ik ook komen :(
Veel plezier daarro!!!
en owjah heb al iemand anders gevonden voor de naam Zinedine dus jammer! :zwaai: :D
geintje hoor ik wacht nog steeds :D
Dreamlover
13-04-2003, 18:42
Stoer man! :D
Schijnt het zonnetje daar?! :D :bril:
Stage in MAROC??? wajooww....ik ben jaloers...:D
Lady_Cazawia
13-04-2003, 18:51
Eeeeeeeeeeey Hamka I Missed You...:huil:
Ewa IK zou zeggen Tot Gauw en Veel Succes Verder...:goedzo:..;)
Groetjes uit==> :nl:...Hollanda..!!!...:zwaai:
:blauwkus:
al_hamka
13-04-2003, 19:04
Origineel gepost door RaZer
Veel plezier daarro!!!
en owjah heb al iemand anders gevonden voor de naam Zinedine dus jammer! :zwaai: :D
geintje hoor ik wacht nog steeds :D
:schok: wiliiii ik schrok!!! 3al bsellet diyalakkkkkkkk ahahahaa
Ennuhh Camilliaaa ja je moet wel frans kunnen dus ga maar snel leren meid :hihi:
Lady Cassaouiaaaaaaa: Miss Joe Toeeee meidddddd en een dikke HUG uit Kenitraaaa :hoera:
** SouSou **
SouSoutjeeeeeeeeeeeeeeeee :huil: se3detekkkkkkkkk tina fe maghrib......aiiii maar je hebt het dus wel naar je zin daaro :stout:
niet teveel naar jongens kijken he :D
be back sooooooooon :Iluvu: :verliefd: thallaj! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.