Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen om later je partner in de steek te late

Pagina's : [1] 2

qwatra
13-04-2003, 17:42

Salaam, laihfed, maar stel je voor dat je met iemand trouwt, waar je na jullie huwelijk niet meer van houd, maar hij/zij wel nog van jou, zou je haar/hem dan in de steek laten, vinden jullie ht dan toch beter om eerst een relatie te beginnen?? (dit is al es echtgebeurd, met een koppel na drie maanden zijn ze uiteen gegaan!!)

MocroPrinsesje
13-04-2003, 17:45
Origineel gepost door qwatra Salaam, laihfed, maar stel je voor dat je met iemand trouwt, waar je na jullie huwelijk niet meer van houd, maar hij/zij wel nog van jou, zou je haar/hem dan in de steek laten, vinden jullie ht dan toch beter om eerst een relatie te beginnen?? (dit is al es echtgebeurd, met een koppel na drie maanden zijn ze uiteen gegaan!!) Ik Denk Niet Dat Ik Die Gene In De Steek Zou Laten... En In De Eerste Instantie Zou Ik Niet Trouwen Met iemand Waarvan Ik Niet Houd.....En Als Het Egt Houden Van is,....Geloof Ik Niet Dat Dat Zomaar Weg Kan Gaan(Dat gevoel)

qwatra
13-04-2003, 17:46
:regie: halow zijn jullie hier zomaar akkoord mee?? SJOOOOw :kwaad:

Guadaloupe
13-04-2003, 17:46
nee, maar k zou het zeker eerst nog een kans geven

qwatra
13-04-2003, 17:48

Origineel gepost door Jemiena Ik begrijp je verhaal niet ... wat de point is of het beter is dat je een relatie (die haram is) gaat beginnen of trouwen en als je niet meer van em houd in de steek laten

Meryam20
13-04-2003, 17:49
Origineel gepost door MocroPrinsesje Ik Denk Niet Dat Ik Die Gene In De Steek Zou Laten... En In De Eerste Instantie Zou Ik Niet Trouwen Met iemand Waarvan Ik Niet Houd.....En Als Het Egt Houden Van is,....Geloof Ik Niet Dat Dat Zomaar Weg Kan Gaan(Dat gevoel) Ik zou hetzelfde doen!!! Dat gevoel is geweldig en ik denk niet dat dat op een gegeven moment voorbij kan zijn!!! :Iluvu:

NoreJihan
13-04-2003, 17:52
Origineel gepost door qwatra Salaam, laihfed, maar stel je voor dat je met iemand trouwt, waar je na jullie huwelijk niet meer van houd, maar hij/zij wel nog van jou, zou je haar/hem dan in de steek laten, vinden jullie ht dan toch beter om eerst een relatie te beginnen?? (dit is al es echtgebeurd, met een koppel na drie maanden zijn ze uiteen gegaan!!) Ik denk dat het een kwestie is van tijd Ik ken veel die dat ook in het begin hebben maar allah swt heeft ze een handje geholpen en later toen ze uit elkaar gingen besefte ze toch dat ze om hem gaven Je leert van iemand houden Het hoeft denk ik niet zozeer te zijn (zoals liefde op het eerste gezicht of hij deed je hart doen kloppendoor zijn charme enz)

MocroPrinsesje
13-04-2003, 17:53
Origineel gepost door Meryam20 Ik zou hetzelfde doen!!! Dat gevoel is geweldig en ik denk niet dat dat op een gegeven moment voorbij kan zijn!!! :Iluvu: Love In The Aire? :rolleyes: :Iluvu:

Meryam20
13-04-2003, 17:55
Origineel gepost door MocroPrinsesje Love In The Aire? :rolleyes: :Iluvu: Was het maar waar!!!!!!!! :rolleyes: :huil: Romance is gewoon geweldig dat is een feit!!! (ben nogal romantisch :D )

RaZer
13-04-2003, 17:59
Mensen verwachten allemaal teveel door al die hollywood films als ze dan een paar teleurstellingen te voorduren krijgen denken ze aan scheiden. Omdat er ergens op de wereld de perfecte rondloopt. Later komen ze er achter dat de prins op de witte paard niet bestaat en hebben ze spijt dat ze de prins op de buine paard hebben laten vallen. Dit geld niet voor iedereen er zijn genoeg mensen die om een GOEDE reden scheiden, bv de man slaat of is nooit thuis. Maar reden als te weinig liefde of hij is niet meer als eerst toen hij me altijd een lieve sms stuurde vind ik stom. Daardoor gaan ze dan zich stom tegenover hun man gedragen en zo hij weer tegen haar etc etc.

MocroPrinsesje
13-04-2003, 18:00
Origineel gepost door Meryam20 Was het maar waar!!!!!!!! :rolleyes: :huil: Romance is gewoon geweldig dat is een feit!!! (ben nogal romantisch :D ) hahHahha:hihi: Komt Nog Wel Meid...... Ik Ben Eenzaam....maar jah..heb me der maar bij neergelegd.... :( :rolleyes:

Meryam20
13-04-2003, 18:03
Origineel gepost door MocroPrinsesje hahHahha:hihi: Komt Nog Wel Meid...... Ik Ben Eenzaam....maar jah..heb me der maar bij neergelegd.... :( :rolleyes: Ik denk dat ik dat ook maar gaan doen!!! Begin de hoop op te geven. Die prins op zijn ezel wil maar niet komen!!!! :( :D

MocroPrinsesje
13-04-2003, 18:05
Origineel gepost door Meryam20 Ik denk dat ik dat ook maar gaan doen!!! Begin de hoop op te geven. Die prins op zijn ezel wil maar niet komen!!!! :( :D Weet Je wat Het is Lieverd..... Die prinsje Op die ezel die is maar aan het zoeken en zoeken alleen is ie een beetje verdwaald...dus heeft ie vertraging...Maar als Jij gewoon op je plek blijft...Vind ie je binnen No time ;) Das t verhaal wat ik mensen vertel wanneer ze me vragen en al je prins gevonden? Antwoord ik zovan neej man...Hij Zoekt mij ik ben wachtende:(:(:(

Meryam20
13-04-2003, 18:20
hahahahahahahahahahahaha, die is goed!!! :D Dank je voor de tip die ga ik gebruiken. Ik heb een reactie gelezen van je over waar je je aanstaande gaat ontmoeten, wat ben jij romantisch. Ik dacht dat ik erg!!!!! :D :verliefd:

MocroPrinsesje
13-04-2003, 18:25

Origineel gepost door Meryam20 hahahahahahahahahahahaha, die is goed!!! :D Dank je voor de tip die ga ik gebruiken. Ik heb een reactie gelezen van je over waar je je aanstaande gaat ontmoeten, wat ben jij romantisch. Ik dacht dat ik erg!!!!! :D :verliefd: :o......I Need Some Love

Pagina's : [1] 2