Bekijk originele versie : verliefd worden op je broer/zus
MaDaM_OujDa
13-04-2003, 17:20
nou dat komt dus heel vaak voor bij de nederlanders.
ik neem aan dat jullie het wel eens gelezen hebben of gehoord
en stel het overkomt jou dat je broer/zus opeens verliefd op je word omdat jullie een goeie band met elkaar hebben en dat jullie gewoon heeeel goed met elkaar kunnen opschieten. en opeens voelt hij/zij wat meeer voor je!!
wat zou je doen in z'on gevaL :D
effe vooor de duidelijkheid: ben gewooon nieuwsgierig wat jullie gaan zeggen :D
:zwaai:
jou ondertekening hahahahhaah :melig:
:lol:
NoreJihan
13-04-2003, 17:22
Origineel gepost door MaDaM_OujDa
nou dat komt dus heel vaak voor bij de nederlanders.
ik neem aan dat jullie het wel eens gelezen hebben of gehoord
en stel het overkomt jou dat je broer/zus opeens verliefd op je word omdat jullie een goeie band met elkaar hebben en dat jullie gewoon heeeel goed met elkaar kunnen opschieten. en opeens voelt hij/zij wat meeer voor je!!
wat zou je doen in z'on gevaL :D
effe vooor de duidelijkheid: ben gewooon nieuwsgierig wat jullie gaan zeggen :D
Jullie willen mij echt hartstilstand bezorgen
Eerst een homo en dan incest
Denk er niet over naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dan komt alles goed
Allatieeeeeeeeeeeeeeeeeeef :(
camiliaa
13-04-2003, 17:22
allah ie ster
DonnaBella
13-04-2003, 17:23
wahahahahahah ik kan me dat dus egt niet voorstellen...maarja ieder mens is anders
MocroPrinsesje
Allahie 7fed Oe Allahie star!!:eek:
Het zal je Maar OverKomen.....
HalfBlood
Jerry, Jerry, Jerry !! :hihi:..
MaDaM_OujDa
13-04-2003, 17:24
Origineel gepost door NoreJihan
Jullie willen mij echt hartstilstand bezorgen
Eerst een homo en dan incest
Denk er niet over naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dan komt alles goed
Allatieeeeeeeeeeeeeeeeeeef :(
hahahah schat het is maar een vraag . je weet het maar nooit.. we hadden toch ook niet gedacht dat er marokaanse homos en lesbos zouden zijn dus waarom niet incest :D
maar stelll!! hoe zou je reageren?
Wat is dit toch allemaal, en net wat norjihan zegt gewoon je kop er niet over breken dan loopt het allemaal goed af..ayaw!
Lady_moi
13-04-2003, 17:25
:lol: nooooooo I dont think sooooooo mn broers gaaan nooooooit op me verliefd zijn ten eerste hebben we elke dag zware ruzie :D en ten tweede ze zijn niet mn type :D en ten derde uhhhhhh nopeees allah yehfed :o
MaDaM_OujDa
13-04-2003, 17:26
hahahahahahhahaha ik denk dat ik hier voor opschudding heb gezorgt!! ahhahahahahahhahahahah
NoreJihan
13-04-2003, 17:28
Origineel gepost door MaDaM_OujDa
hahahah schat het is maar een vraag . je weet het maar nooit.. we hadden toch ook niet gedacht dat er marokaanse homos en lesbos zouden zijn dus waarom niet incest :D
maar stelll!! hoe zou je reageren?
Ik kan het me niet voorstellen maar nu je erover begint
Ik heb gehoord dat de jongens in Marokko hun moeders verkrachten
Ouallah ik krijg hier rillingen bij en soms ook hun zussen(bergen)en ook eens geiten en schapen (gatver)
Maar stel dat me broer verliefd op mij wordt dan zou ik naar me pa gaan en die klapt hem goed
jemgoedleh raas djaleh mlieeeee7 totdat hij het uit zijn hoofd haalt en nooit over denkt
Ik denk dat dat gewoon shaytaan is die veel invloed op zo'n persoon heeft Lay ster
A3oedoe bilahie mina shyataan razjiem
Ik zou ook hem het 1 en ander uitleggen of afstand nemen
Alles is mogelijk maar 1 ding weet ik zeker
Ik zal het geshokeerd reageren
Lady_moi
13-04-2003, 17:30
wat ik zekers niet zal doen is naar me ouders toestappen damn hoe kun je dat u eigen bro aandoen :jammer:
Zin_Rabat
13-04-2003, 17:30
Habiba Ik Kan Het Me echt niet voorstellen dit is echt gestoord wallah
allah ie ster Jarabie el salama hoe kan je in Allahs Naam Nou Op Je Broer verliefd worden :eek: :schrik2:
MaDaM_OujDa
13-04-2003, 17:31
Origineel gepost door NoreJihan
Ik kan het me niet voorstellen maar nu je erover begint
Ik heb gehoord dat de jongens in Marokko hun moeders verkrachten
Ouallah ik krijg hier rillingen bij en soms ook hun zussen(bergen)en ook eens geiten en schapen (gatver)
Maar stel dat me broer verliefd op mij wordt dan zou ik naar me pa gaan en die klapt hem goed
jemgoedleh raas djaleh mlieeeee7 totdat hij het uit zijn hoofd haalt en nooit over denkt
Ik denk dat dat gewoon shaytaan is die veel invloed op zo'n persoon heeft Lay ster
A3oedoe bilahie mina shyataan razjiem
Ik zou ook hem het 1 en ander uitleggen of afstand nemen
Alles is mogelijk maar 1 ding weet ik zeker
Ik zal het geshokeerd reageren
oke dan! maar in marokko zijn ze erg hoor! ik bedoel maar.. je gaat je eige ma n iet verkrachten??? dat is absurt!!! :rolleyes: ness heblo!!
maar als mijn broer(tje) verliefd op me zou worden ofzo dan.. wajouw de gevolgen voor hem is gewoon niet te beschrijven!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.