Bekijk originele versie : Iets beginnen in marokko help !!
Salam aleikom,
Mensen ik heb graag jullie hulp nodig!!!
Aangezien ik heel graag terug naar marokko wil vooraltijd insallah, kan ik daar niet zomaar gaan beginnen zonder baan of iets. Daarom vraag ik jullie advies over wat zou ik voor iets in marokko kunnen beginnen Hoe en wat. ( hamam restaurant noem maar op wat zou het verstandigst zijn ) Ik woon in oujda dus alles is van harte welkom.
Schoekran alvast
grt oujdia
Patrick.
29-10-2005, 22:01
Misschien zou je eerst eens moeten kijken of je ervaringen van anderen kunt vinden. Wat ze zijn gaan doen en of het succesvol is, wat de problemen waren, etc. Goed begin is het halve werk ;)
scarface090
30-10-2005, 05:52
heel verstandig om weg te gaan !!
xxamiraxx
30-10-2005, 14:54
ik wil ook graag weg. lekker terug naar marokko. maar ja zonder geld ben je daar ook niks. dus eerst maar voor een inkomen zorgen.
salam aleikom indd weg hier kan niet wachten insallah.
tnx voor jullie reactie (patrick)
ykoen gair insallah
Ik zal even kijken en rondvragen.
Meer adviezen zijn nog altijd welkom.
GrandmasterJ
01-11-2005, 13:23
probeer een kaasbedrijf op te zetten, niet duur en aangezien ze hier in nederland de beste kaas maken denk ik dat je een goede markt in zult slaan in marokko.
LaLouMar
02-11-2005, 12:33
Mijn man en ik willen ook naar marokko.
Wij gaan in december naar ons familie en tegelijkertijd doen we een marktonderzoek.
Wij willen een sportschool openen....dat is ons wens..
wat ook heel erg aan slaat in marokko is alles wat met voedsel te maken heeft.
Mijn man komt uit casablanca en daar doen ze niets anders dan uit eten gaan.
Maar een sportschool openen is ons wens...ook omdat wij ervaring hebben in het geven van sport. En in Casa zijn veel jongeren bezig met hun lichaam en gezondheid. tevens ben ik een voedingsconsulente en in marokko zijn ze bezig met gezond eten....en zij willen veel info er over hebben
Wij willen ong. over 6 jaar naar marokko.
Eerst hier hard werken, wat sparen.....
ik ben ook begonnen om frans te studeren....heel belangrijk in casa als je daar een bedrijf wilt gaan runnen.
Ik ben het zat hier....al dat belasting gezeik...investeren in je eigen land is beter.
Ik weet ook dat het leven in het begin heel moeilijk is in marokko .....je rechten en plichten zijn anders, vaak zijn dingen niet goed georganiseerd. maar even door happen...het is de moeite waard om het uit te proberen.
de gene die het gaat uit proberen veel succes!!!!!:goedzo:
gr
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.