Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je ouders kiezen voor je

zinabo
07-05-2002, 14:56

Wat doe je als je ouders je man voor je willen kiezen? Het is niet zo extreem dat ze je zullen verplichten om te trouwen met iemand die je niet wilt, maar ze weigeren wel de jongen met wie je wil trouwen! Zonder enige redenen, gewoon omdat zijn kop hen niet aanstaat! Wat doe je dan?

BERBERGIRLY
13-11-2003, 09:50
mijn ouders zouden dat nooit doen dat weet ik wel :D

Genuine_M
13-11-2003, 10:03
Damsnz dat is wel een goeie vraag.. wat is als ik thuis kom bij de ouders van degene met wie ik zou willen trouwen en ik word niet goed genoeg geacht omdat mijn kapsel te modern is ofzo.. ik denk dat het beste zou zijn om de ouders van de de jongen laten praten namens hem .. hij ook aanwezig natuurlijk.. zo laat je meteen zien dat het serieus is en dat het voor de ogen gebeurt van elkaar... zou dat helpen ..? iets in die richting..?? grtz Genuine ;) :P

Isha
13-11-2003, 10:07
Mijn ouders zouden dat nooooit doen, daar kan ik op zweren! Maar ja, dat nam niet weg dat ik niet geaccepteerd werd door zijn familie. Maar ach, Allah sluit geen deur voordat hij bij voorbaat al een geopend heeft!

maro
13-11-2003, 12:27

MIJN OUDERS HEBBEN DAT NOOIT GEDAAN WIJ HEBBEN ALTIJD EEN KIES GEHAD GR MARO

alhoceimachaima
13-11-2003, 18:45
wajouw dan vraag je wat nou ik denk dat mijn ouders juist willen dat ik trouw met de gene van wie ik hou want allah heeft mij dit leven geschonken en mijn ouders willen dat ik gelukig ben ik weet 100%zkr dat mijn ouders mijn eigen man zouden laten kiezen wat ze niet goed vinden is dat ik eerst alle jongens gaa slijten voor dat ik de ware vind *boesa**CHAIMAA*:blauwkus:

BoRn_2_BiAtCh
13-11-2003, 18:49
Origineel gepost door zinabo Wat doe je als je ouders je man voor je willen kiezen? Het is niet zo extreem dat ze je zullen verplichten om te trouwen met iemand die je niet wilt, maar ze weigeren wel de jongen met wie je wil trouwen! Zonder enige redenen, gewoon omdat zijn kop hen niet aanstaat! Wat doe je dan? Dan manipuleer ik ze naar mijn hand...ik heb m'n tactiekjes.... :rolleyes:

Lady_moi
13-11-2003, 19:34
sowwww ik ga nie zwijgen se :eek: en als ik mij erbij MOET neerleggen :jammer:..dan spreek ik hen voor de rest van mijn leven nie meer aan :ego:

naadje83
13-11-2003, 19:37
Doorvechten totdat ik mijn doel bereik.....

BoRn_2_BiAtCh
13-11-2003, 19:38
Origineel gepost door Lady_moi sowwww ik ga nie zwijgen se :eek: en als ik mij erbij MOET neerleggen :jammer:..dan spreek ik hen voor de rest van mijn leven nie meer aan :ego: :goedzo:

Lady_moi
13-11-2003, 20:39
gij meenda :eek: ok da kan :watte?: alhoewel ik da nie :jammer: begrijp why not :confused: Origineel gepost door TooCool Ik laat me nergens toe dwingen. Als het ze niet bevalt, hebben ze pech. Dikke pech. Maar aangezien ik toch niet van plan ben te gaan trouwen, heb ik hier geen last van... :D

voetbalgirl82
19-11-2003, 15:26
mijn ouders zouden dat niet doen ik mag zelf kiezen gelukkig. ze zeggen als ik maar gelukkig wordt.

CHICAJAY
19-11-2003, 15:41
Toen ik ging verloven vreesde ik ook een beetje dat mijn ouders hem niet zouden goedkeuren. Heb toen een beetje navraag gedaan en heb toen vernomen dat ouders een geschikte jongen (of meisje) niet mogen afkeuren. Ze zouden er echt wel goede argumenten voor moeten hebben. Gelukkig hebben ze toen bij mij toch niet moeilijk gedaan.

Anya
19-11-2003, 17:10
Origineel gepost door BERBERGIRLY mijn ouders zouden dat nooit doen dat weet ik wel :D dat dacht ik ook....tot het zover was... heb gewoon doorgezet, vele ruzies over me heen laten gaan, ben vrijdag getrouwd voor de wet, 17/12 voor het consulaat en dan mijn trouw, degene die dit meemaakt; kies aub voor degene van wie jij zeker bent dat hij je gelukkig gaat maken...het is voor je leven en niet voor een jaartje of zo...