Bekijk originele versie : buitenbaarmoederlijke zwangerschap
salima29
29-10-2005, 04:38
ik ben een paar weken geleden aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geopereerd,zijn er hier nog meer vrouwen die dit meegemaakt hebben of ben ik de enigste?hoe ben je hier mee omgegaan?en ben je daarna nog zwanger geraakt want ik maak me hier veel zorgen over.
oem_mujahid2
29-10-2005, 06:29
Salaam alaykoem meid,
Sterkte ermee!! En moge allah subhana wa ta3ala je verblijden met een nieuwe zwangerschap en een gezond kindje amin.
wasalaam liefs oummoussa
ladie_perfect
29-10-2005, 09:18
ik ben een paar weken geleden aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geopereerd,zijn er hier nog meer vrouwen die dit meegemaakt hebben of ben ik de enigste?hoe ben je hier mee omgegaan?en ben je daarna nog zwanger geraakt want ik maak me hier veel zorgen over.
Ik heb het meegemaakt, was toen nog maar een paar maanden getrouwd.:jammer:
Ik ben ook geopereerd, 1 van mijn linker eierstok is toen verwijderd,
Omdat de vrucht daaraanvast zat.
De dokter beantwoorde mijn vraag of ik ooit nog zwanger kon raken,
met een stellige ja er waren meer vrouwen die dit hadden meegemaakt en toch kinderen haddeb gekregen.
Ik ben 1 jaar na mijn operatie zwanger geraakt van mijn oudste zoontje.
Ik moet zeggen dat ik in dat jaar me behoorlijk ongerust heb gemaakt omdat het zolang duurde voor ik zwanger raakte.
Een jaar waarin vrouwen me veel domme dingen wijsmaakte, onder andere dat ik nooit meer zewanger zou raken, omdat mijn baarmoeder is verwijderd enz,
Dus meid geloof niemand anders dan je dokter, en inschallah komt alles wel goed
Ps. hoelang gelden ben je ben je geopereert
salima29
29-10-2005, 13:09
ik ben 4 weken geleden geopereerd,bij mijn zijn mijn rechter eierstok en rechtereileider eruitgehaald omdat die door de baby uitelkaar geklapt waren ,ik had ook al een flinke bloedprop in mijn buik,ik mocht echt blij zijn dat ik nog leefde had de dokter gezegd.omdat 10% van de vrouwen na zo een operatie onvruchtbaar word ben ik als de dood dat ik daar 1 van ben.
wat raar is dat ze geen seconde dachten dat het een baby was ze dachten gewoon dat ik bloed in mijn buik had pas na een kijk operatiezagen ze het pas en toen ben ik geopeerd.
salima29
29-10-2005, 13:11
Salaam alaykoem meid,
Sterkte ermee!! En moge allah subhana wa ta3ala je verblijden met een nieuwe zwangerschap en een gezond kindje amin.
wasalaam liefs oummoussa
dank je wel lieve schat.
Desperate_woman
29-10-2005, 13:22
Tawakaltoe 'ala Allaah.
Als Allaah wil, kan Hij jou dertig kinderen schenken, of misschien helemaal niet :). Zijn wil zal geschieden. Het kan even duren. Misschien krijg je binnenkort een kind, misschien pas over zes jaar. Stel je vertrouwen in Hem, Hij is toereikend als Beschermer voor de gelovigen.
Blijf smeekbedes verrichten :).
De dokters hoeven niet altijd gelijk te hebben.
badparel
29-10-2005, 13:23
ik ben 4 weken geleden geopereerd,bij mijn zijn mijn rechter eierstok en rechtereileider eruitgehaald omdat die door de baby uitelkaar geklapt waren ,ik had ook al een flinke bloedprop in mijn buik,ik mocht echt blij zijn dat ik nog leefde had de dokter gezegd.omdat 10% van de vrouwen na zo een operatie onvruchtbaar word ben ik als de dood dat ik daar 1 van ben.
wat raar is dat ze geen seconde dachten dat het een baby was ze dachten gewoon dat ik bloed in mijn buik had pas na een kijk operatiezagen ze het pas en toen ben ik geopeerd.
:traan1: meskiena inschallah blijf je gewoon vruchtbaar en krijg je zoveel kinderen als je wilt!
crazyassia
29-10-2005, 13:24
veel sterkte ermee. en insha allah ben jij niet een van die 10%
en kan je gewoon veel kinderen nog krijgen
badparel
29-10-2005, 13:25
Ik heb het meegemaakt, was toen nog maar een paar maanden getrouwd.:jammer:
Ik ben ook geopereerd, 1 van mijn linker eierstok is toen verwijderd,
Omdat de vrucht daaraanvast zat.
De dokter beantwoorde mijn vraag of ik ooit nog zwanger kon raken,
met een stellige ja er waren meer vrouwen die dit hadden meegemaakt en toch kinderen haddeb gekregen.
Ik ben 1 jaar na mijn operatie zwanger geraakt van mijn oudste zoontje.
Ik moet zeggen dat ik in dat jaar me behoorlijk ongerust heb gemaakt omdat het zolang duurde voor ik zwanger raakte.
Een jaar waarin vrouwen me veel domme dingen wijsmaakte, onder andere dat ik nooit meer zewanger zou raken, omdat mijn baarmoeder is verwijderd enz,
Dus meid geloof niemand anders dan je dokter, en inschallah komt alles wel goed
Ps. hoelang gelden ben je ben je geopereert
elhemdullilah allah swt heeft je gezegend met 4 gezonde kids!subhanalah wa allahoe akbar!
Sterkte meid en InschAllah komt alles goed, kijk maar naar Lady_Perfect. :)
ladie_perfect
29-10-2005, 13:41
Bij mij zagen ze het ook pas na een kijk operatie, ben daarna ook gelijk met spoed geopereert.
De dokter heeft ook tegn mij gezegd dat ik blij mocht zijn dat ik nog leefde,
Zeker omdat ik gewoon uit mezelf naar de spoedeisende hulp ben gegaan.
De huisartsten stuurde me van kastje naar de muur.
De 1 zei je hebt een blaasontsteking de andere zei het is iets met je darmen.
Ik hield het niet meer uit van de pijn be daarom met mijn man naar de spoedeisende hulp gegaan.
Meid alles gaat zoals ALLAh swt het wil en inschallah zul je tig gezonde kindjes krijgen.
Kijk maar naar mij ik heb hamdullileh 4 gezonde kids gekregen.:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.