Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 16-jarige maakt dodenlijst van schoolgenoten

DarkAngel
28-10-2005, 23:33

link (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/10_oktober/28/buitenland/1028_2145_Dodenlijst_leraren.xml)e shit Een 16-jarige Duitse scholier heeft een dodenlijst opgesteld van zijn leraren en medeleerlingen. 206 kogels Hij kruiste de beoogde slachtoffers aan in het jongste jaarboek van zijn school in Heringsdorf in Noord-Duitsland. De gymnasiast noteerde ook dat hij 206 kogels nodig had om iedereen te kunnen doden. Psychiatrische kliniek De leerling is inmiddels opgenomen in een psychiatrische kliniek. Volgens de politie wisten vier andere scholieren van de dodenlijst. Enkelen van hen werkten mee aan het selecteren van de namen. Na hun arrestatie verklaarden zij dat zij dachten dat het om een grap ging.

Kropotkin
28-10-2005, 23:39
Volgens mij zijn er wel meer mensen die zoiets doen. Als je ze allemaal zou moeten opsluiten dan stond de wereld vol psychiatrische klinieken. Kropotkin

Rebel_1963
28-10-2005, 23:45
Volgens mij zijn er wel meer mensen die zoiets doen. Als je ze allemaal zou moeten opsluiten dan stond de wereld vol psychiatrische klinieken. Kropotkin En toch lopen er genoeg 'tijdbommetjes' vrij rond, eigelijk schreeuwen ze om hulp, maar kennelijk hoort niemand hen. Vind het heel triest dat een jongere met dit soort gedachtes rondloopt. Terwijl wij ons druk maken over een eventuele aanslag of over de Hells Angells, lopen er in Nederland 700.000 jongeren rond die in psychische nood verkeren. Dat zal door de nieuwe zorgwet alleen maar meer worden. :traan1:

Kropotkin
28-10-2005, 23:48
En toch lopen er genoeg 'tijdbommetjes' vrij rond, eigelijk schreeuwen ze om hulp, maar kennelijk hoort niemand hen. Vind het heel triest dat een jongere met dit soort gedachtes rondloopt. Terwijl wij ons druk maken over een eventuele aanslag of over de Hells Angells, lopen er in Nederland 700.000 jongeren rond die in psychische nood verkeren. Dat zal door de nieuwe zorgwet alleen maar meer worden. :traan1:Dit ben ik helemaal met je eens! Kropotkin

Rebel_1963
28-10-2005, 23:55

Jongeren die rondlopen met moordneigingen, dat kende ik niet toen ik jong was, en nu nog niet. Maar tegenwoordig worden onze kinderen gewelddadiger, zieker en gevaarlijker. En wij...wij kijken toe en laten het gebeuren!! :traan1:

Tessie
29-10-2005, 00:22
En toch lopen er genoeg 'tijdbommetjes' vrij rond, eigelijk schreeuwen ze om hulp, maar kennelijk hoort niemand hen. Vind het heel triest dat een jongere met dit soort gedachtes rondloopt. Terwijl wij ons druk maken over een eventuele aanslag of over de Hells Angells, lopen er in Nederland 700.000 jongeren rond die in psychische nood verkeren. Dat zal door de nieuwe zorgwet alleen maar meer worden. :traan1: Ja maar wie serieus nemen en wie niet? Och hemel dit kan toch niet meer. Waar gaat dit allemaal heeeeeeeeeeen!!!!! De jongeren zijn het spoor bijster. Ze zijn echt helemaal gek geworden. Ze denken dat het oorlog is dus voelen ze zich helemaal vrij denk ik. Fuckt the world denken ze! Ouders kom op dit kan niet meer. Mijn dochter is nog te klein maar reken maar dat als ze ooit iets flikt wat niet door de beugel kan dat ze echt goed op haar donder krijgen. Maar ik zal het voorkomen. Mijn dochter krijgt nog harder mee (nee niet met slaan maar met woorden) dat waar normen en waarden liggen. Dat geef ik haar mee en hoop dat ze het goed in haar hoofdje geprent krijgt. Daar streef ik voor!

Tessie
29-10-2005, 00:28
Ja maar wie serieus nemen en wie niet? Och hemel dit kan toch niet meer. Waar gaat dit allemaal heeeeeeeeeeen!!!!! De jongeren zijn het spoor bijster. Ze zijn echt helemaal gek geworden. Ze denken dat het oorlog is dus voelen ze zich helemaal vrij denk ik. Fuckt the world denken ze! Ouders kom op dit kan niet meer. Mijn dochter is nog te klein maar reken maar dat als ze ooit iets flikt wat niet door de beugel kan dat ze echt goed op haar ******* krijgt. Maar ik zal het voorkomen. Mijn dochter krijgt nog harder mee (nee niet met slaan maar met woorden) dat waar normen en waarden liggen. Dat geef ik haar mee en hoop dat ze het goed in haar hoofdje geprent krijgt. Daar streef ik voor! d.o.n.d.e.r. word niet toegelaten. Mijn hemel:maf2:

rijmaran
29-10-2005, 07:57
d.o.n.d.e.r. word niet toegelaten. Mijn hemel:maf2: D.onder en bliksem..donder...nou, donder doet het toch wel.

Kropotkin
29-10-2005, 10:06
Ja maar wie serieus nemen en wie niet? Och hemel dit kan toch niet meer. Waar gaat dit allemaal heeeeeeeeeeen!!!!! De jongeren zijn het spoor bijster. Ze zijn echt helemaal gek geworden. Ze denken dat het oorlog is dus voelen ze zich helemaal vrij denk ik. Fuckt the world denken ze! Ouders kom op dit kan niet meer. Mijn dochter is nog te klein maar reken maar dat als ze ooit iets flikt wat niet door de beugel kan dat ze echt goed op haar donder krijgen. Maar ik zal het voorkomen. Mijn dochter krijgt nog harder mee (nee niet met slaan maar met woorden) dat waar normen en waarden liggen. Dat geef ik haar mee en hoop dat ze het goed in haar hoofdje geprent krijgt. Daar streef ik voor!Ik heb juist het idee dat als je denkt dat het oorlog is je je niét vrij voelt. Als je op dit forum kijkt waar een behoorlijk aantal jongeren zich enigszins in oorlog voelt, dan zijn dat jongeren die zich niet vrij voelen doordat ze zich buitengesloten voelen. Ik had een stukje geplaatst over redenen om je in oorlog te voelen in het onderwerp over of deze site radicaal is. Het daar beschrevene leeft onder steeds meer mensen, ook onder autochtonen. Die mensen voelen zich dus juist duidelijk niét vrij! Kropotkin

Rebel_1963
29-10-2005, 22:42
Ja maar wie serieus nemen en wie niet? In feite zou je iedereen serieus moeten nemen, zonder daarbij door te slaan. Toen mijn kinderen nog jong waren, 2/3 jaar nam ik ze al serieus. Mijn moeder vond dat weleens overdreven. Ik niet, ook kinderen van die leeftijd hebben het recht dat je ze serieus neemt, het zijn toch kleine persoonlijkheden. Och hemel dit kan toch niet meer. Waar gaat dit allemaal heeeeeeeeeeen!!!!! En toch staat het ons allen te gebeuren, die wet gaat vanaf 2006 van kracht. Die 700.000 jongeren hebben zelfmoord plannen, zijn gefrustreerd en worden nu/straks aan hun lot overgelaten. Met dank aan deze regering die ons allen nog dieper in de ***** zal trekken. De sociaal maatschappelijke sfeer is er niet naar om op psychische zorg te bezuinigen! De jongeren zijn het spoor bijster. Ze zijn echt helemaal gek geworden. Ze denken dat het oorlog is dus voelen ze zich helemaal vrij denk ik. Zouden ze niet gewoon eenzaam zijn? Kinderen van ouders die gescheiden zijn bijv.? De gevolgen van een scheiding is traumatischer dan men ooit heeft gedacht. Daar zijn zij het produkt van. Ouders kom op dit kan niet meer. Mijn dochter is nog te klein maar reken maar dat als ze ooit iets flikt wat niet door de beugel kan dat ze echt goed op haar donder krijgen. De opvoeding begint zodra je kontakt met je kind kan maken, ze leert van jou als het goed is. Een goede band krijg je alleen als je investeert in je kind, in tijd maar ook met kennis aanleren, gezellige dingen doen. Praten, tuinieren etc. Maar ik zal het voorkomen. Dat wil elke moeder toch?

Miss_linah
29-10-2005, 23:30
Pff...dan moet je echt diepe haatgevoelens koesteren...en dan bedoel ik ook...diep....heeeel diep!! Wat een gedachtegang..there are to many sick people in the world! Ik denk dat veel mensen idd denken..`maar ik zal het voorkomen`. Zulke dingen zijn haast niet te voorkomen..je kan nooit echt weten hoe iemand denkt en wat er allemaal in hem/haar omgaat. Dat is echt zoo moeilijk. Je kan moeilijk je kind al vanaf zn vijfde naar een psychiater sturen. Groetjess..:D