Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 KILO AANKOMEN in 1 of 2 MAANDEN!

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

LimburgseB
24-10-2008, 09:59

:eek: mensen die hier (deze topic) zijn aangekomen, hebben jullie nu een mooi figuur of gewoon dik?

LimburgseB
24-10-2008, 21:48
jullie zijn opeens allemaal doktoren geworden jeetje mina doe normaal man stelletje vmbo'ers. ga gewoon eten man niet slim doen. niet teveel snoepen is altijd slecht voor je. :rolleyes: ja heel lekker gezond! Dan mag jij het toch eerst uitproberen hoor En wie gezond probeert te zijn, is op eens dom! Owja we are stupid as hell :moe:

m0cro_4_live
31-10-2008, 20:39
Wat is je gewicht?

mimimery
31-10-2008, 21:20
Zoals eerder vermeld is het inderdaad niet gezond om heel snel aan te komen. Ik snap die haast dan ook niet.... Heb je een trouwjurk die je over 2 maanden wil passen? Het probleem bij zo`n afval-race is dat je last gaat krijgen van het zogenaamde jojo-effect. Dit houdt in dat je welliswaar snel resultaat boekt, maar het net zo makkelijk weer afgaat. Ook dit is heel ongezond. Dus mijn tip is om je niet te houden aan een tijdslimiet. Je lichaam moet er langzaam aan wennen. Tips: 1) Er wordt gezegd dat je moet snoepen, nou zou ik niet (teveel)doen. Je gaat eruitzien als een zak, dit kan niet de bedoeling zijn denk ik. wil je een mooi vol figuur, dan zul je toch echt je tijd moeten nemen. 2) Je hebt winkels waar ze producten verkopen om je eetlust te vergroten. Neem uiteraard pillen die op natuurbasis zijn gemaakt en geen bijwerkingen hebben. 3) Heel belangrijk is dat je geen enkele maaltijd mist; dus ontbijten, lunch en avondmaaltijd, voor beter resultaat eet je tussen deze 3 maaltijden nog eens. 6 keer is ideaal. 4) Wanneer jij het weken volhoudt om lekker veel te eten, dan zal je maag uitrekken, waardoor het steeds normaler wordt om veel in te nemen. Succes en denk aan je gezondheid. deze tip die ons broeder heeft gegeven is de beste tip me vader heeft me ook zo geholpen en de zelfde tip gegeven :) en ik kwam zeker aan je moet ook geduld hebben en natuurlijk aan je gezondheid denken ik heb niks van dat shit bull gekocht van pil of shakes enzo dat is alemaal aleen voor een tijdje dik worden en niet altijd , ik zelf woon in marokko en heb het gewoon van zelf gemerkt dat ik ben aangekomen naa een tijdje ben ik gaan staan op de weeg schaal en zag dat ik 6 kilo aan kwam , iedre zonag moest ik kei vroeg op staan met me vader rennen op de bergen naast de zee (ik zelf woon nu in Tanger) ik heb ook een topic geopent over aan komen , maar dat is aleen maar stress enzo je moet geen stress hebben en zuren van ik wil wil wil aankomen voorzichtig en wees altid gezond zoals cute_mokro zei echt geen maaltijd missen !!!!!!!!!!!!!!! gewoon eten en tussendoortjes is zeker ook belangrijk ik hoop jou veel succes en zeker veel geduld niks kan zomaar komen meid:hihi: je moet je bets doen als je iets graag wilt berijken verder moet je goed sporetn als je van bepaalde plaatsen wil aan komen groetjes kusjes maryame

Jellyfish
01-11-2008, 18:02

Up

iman26
27-11-2008, 10:35
http://www.derodepilaren.nl/00000095180999301/00000095240d159b3.html

iman26
27-11-2008, 10:38
http://www.derodepilaren.nl/00000095180999301/00000095240cf77ac.html

insaf18
27-11-2008, 10:57
toen ik werkloos at ik elke dag een pot ben&jerry's..... ik kwam ineens 6 kilo aan... en kvroeg mij toen der tijd af hoe het kwam haha

..DesertFlower..
27-11-2008, 11:42
toen ik werkloos at ik elke dag een pot ben&jerry's..... ik kwam ineens 6 kilo aan... en kvroeg mij toen der tijd af hoe het kwam haha :haha: Die grote bakken?:eek:

Jellyfish
27-11-2008, 19:07
http://www.derodepilaren.nl/00000095180999301/00000095240cf77ac.html Heb je zelf ervaring met dit drankje?

k_megrabia
27-11-2008, 19:13
gebruik de pil diana 35 ik heb het een 3 maanden gebruikt ik kwan heel snel aan ik had ik een keer borsten kont en heupen. het heeft nu wel een andere naam. je kan het proberen maar het helpt niet bij iedereen. toen ik met de pil stopte viel ik ook weer af Hier wou ik even op ingaan. Niet iedereen komt op de juiste plekken aan. Als je gewoon kontloos/heuploos bent dan ga je niet opeens een dikke kont krijgen of brede heupen. Want er zijn ook zatt dikke meiden die bv. geen dikke kont hebbe of grote borsten. Voordat iedereen nu gaat denken : Oehhh ga die pil gebruiken dan krijg ik groteborsten,dikke kont etc. Mijn vriendin heeft 'm ook gebruikt en heeft ontzettend veel spijt! Ze werd zo dik als een ballon.. Het was geen gezond vet .. Zo opgwollen vet.. Ik weet nie hoe ik het moet uitleggen. En haar gezicht werd zo opgezwollen. En ze werd op de verkeerde plaatsen gevult. Terwijl haar werdt vertelt dat ze dikke billen zou krijgen & noem maar op. Bullshit dus. Voor de pil moet je echt uitkijken. Heeft hele slechtenadelen. Dus ga gewoon lekker gezond eten. Off veel meer eten dan je doet/gewend bent. In plaats van die pil gebruiken. kisses

Pagina's : 1 2 3 4 [5]