Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AEL: slap excuus om niet te hoeven integreren.

Pagina's : [1] 2

freemale
13-04-2003, 10:16

Ze weten het wel te spelen hè? Op zoek naar onrustige mensen die graag veranderingen willen zien maar die veranderen moeten wel van buitenaf komen!! Oh nee, zelf hoef je niet te veranderen of aan te passen... we hebben ons als zo erg aangepast.. nu is het de beurt aan de 'kaaskoppen'!! Kortom: een slap excuus om niet te hoeven integreren!

freemale
13-04-2003, 10:26
Origineel gepost door Soraya18 Je weet het allemaal zo goed te vertellen. Zeg jij dan maar, wanneer wij Marokanen geintegreerd zijn. Ik ben 1 en al oor. IK zeg niet dat je moet gaan hossen en bier moet gaan drinken en ik zeg ook niet dat er géén allochtonen zijn die geïntegreerd zijn maar er is wel een proces aan de gang dat allochtonen niet meer willen integreren en AEL maakt daar goed gebruik van.

freemale
13-04-2003, 10:28
Origineel gepost door Soraya18 Je weet het allemaal zo goed te vertellen. Zeg jij dan maar, wanneer wij Marokanen geintegreerd zijn. Ik ben 1 en al oor. Of ik het allemaal goed weet te vertellen? Nee hoor... ik zeg alleen maar wat ik denk en zie.

freemale
13-04-2003, 10:41
Origineel gepost door Soraya18 Ja maar, geef antwoord op mijn vraag. Aan welke eisen moet iemand voldoen, om te mogen zeggen: "Ik ben geitegreerd" Daar is geen directe antwoord op te geven, dat weet jij zelf ook wel maar hiermee probeer je mij in een hoekje te drijven door elke antw die ik geef te bekritiseren. Maar goed, er staat niet in de wet: als je de taal goed beheerst, boerenkool eet, kerstmis viert etc etc... Iedereen kan voor zichzelf vaststellen of die aan het integreren is of niet. En dat is geen proces waarvan je op de een op de andere dag zegt: he, ik ben nu aan het integreren. Zolang de autochtonen als autochtonen gezien worden en allochtonen als allochtonen is de integratie nog niet geslaagd.

freemale
13-04-2003, 10:56

Origineel gepost door Soraya18 nu ondervind je ook dat "integreren" slap gelul is. Want zelfs tegen mijn moeder die Nederlander is, geboren en getogen, haar voorouders en shit, durven ze tegen te zeggen dat ze niet geitegreerd is, omdat ze een hoofdoek draagt. en dan zegt ze ik ben een nederlander hoor, en dan staan die sukkels met hun bek vol tanden... INTEGREREN is ONZIN, dus laat je geen oor aannaaien Hoofddoek dragen is geen teken dat je niet geïntegreerd bent. Dat heeft te maken met vrijheid van hoe je wilt kleden en geloof. Maar het is inderdaad moelijk om het begrip integratie te omschrijven, gezien er geen duidelijke definitie voor is maar dat wil niet zeggen dat het er niet is.

praatjes
13-04-2003, 12:14
Gatver, kan het weer niet uitblijven zonder het geouwehoer over het onzinnige integratie denkbeeld.

bnisnassen
13-04-2003, 12:47
Origineel gepost door freemale Ze weten het wel te spelen hè? Op zoek naar onrustige mensen die graag veranderingen willen zien maar die veranderen moeten wel van buitenaf komen!! Oh nee, zelf hoef je niet te veranderen of aan te passen... we hebben ons als zo erg aangepast.. nu is het de beurt aan de 'kaaskoppen'!! Kortom: een slap excuus om niet te hoeven integreren! INTEGRATIE btekent verdeeltheid zaaien onder allochtonen met name moslims. het is een politiekleus om de integratie in de semenleving de blokkeren en te belemeren. wat doet men verkeert om niet te integreren ( het is juist een woord zonder definitie), een leus die wordt gebruikt om de allochtonen in de verwaring en onzekerheid te brengen en nooit zich zelf te zijn. een psychologisch oorlog in de samenleving om men te laten vechten tegen zichzelf en blijven zoeken naar iets die niet bestaat of naar iets die normaal is.

Bahjaouia
13-04-2003, 13:43
Weer een hoop gebla van een gefrustreerde "feministe" :rolleyes: :zwaai:

T-ManiaC
13-04-2003, 13:48
Origineel gepost door Bahjaouia Weer een hoop gebla van een gefrustreerde "feministe" :rolleyes: :zwaai: :hihi: :zwaai:

Bahjaouia
13-04-2003, 13:52
Origineel gepost door TouriaTetouania :hihi: :zwaai: :D :zwaai:

qwatra
13-04-2003, 14:46
Daar zijn we weer met die onzin van jou, freemale,tfoee, dat krijg je van me!

souadke
13-04-2003, 15:37
selaam excuseer "freemale".. maar ik ben het helemal niet akkord met u... als jy je wil integreren ga je gang maar ik doe er niet mee mee... weet je wel wat integreren in de ogen van de westerse zyn... dat is worden zoals hen... blykbaar is het hen al gelukt by u.. je bent precies gebrainwasht... ik ben nu byna 20jaar ... geloof me dit is echt... sinds mn 12de ging ik alleen met hen om... ik ging met hen uit en amuseerde memet hen het waren vrienden... dit jaar heb ik een totale ommekeer gedaan ik ben veranderd van school en kreeg voor de eerste keer islamlessen ipv godsdienst ik heb er veel by bygeleerd en daarom beslootik om 2maanden geleden een hoofddoek aan te doen... ik hou me u veel meer bezig met de islam dan voordoen... ik voel me iendelyk goed in myn vel want ervoor miste ik iets en nu weet ik wat... nog niet lang geleden ging ik met een vriendin een wandeling nemen in het stad daar kwam ik mn 'vrienden'tegen waar ik zoveel jaren mee heb doorgebracht... weet je wat ze allemaal deden... ze bekeken me en zeiden mn naam .. ze lachten en gingen gewoon weg.... is dit het wat je wil.... ewel sorry thanks but no thanks... een ding weet ik al zeker in mei zyn de verkiezingen by ons in belgie... and AEL it shall be...

DePaRaBier
13-04-2003, 15:42
Pfffff `kwil gewoon Hollander blijven, geen geintegreer voor mij..:)

boefje
16-04-2003, 10:00
Origineel gepost door freemale IK zeg niet dat je moet gaan hossen en bier moet gaan drinken en ik zeg ook niet dat er géén allochtonen zijn die geïntegreerd zijn maar er is wel een proces aan de gang dat allochtonen niet meer willen integreren en AEL maakt daar goed gebruik van. net als pim fortuin gebruik heeft gemaakt van andere dingen? bedoel je zo ? :zwaai:

Najib26
16-04-2003, 12:10

Freemale, we hoeven niet allemaal zoals jou te doen: naar disco's gaan, roken, verkering nemen. Ik kan de taal en respecteer de wet, verder ga ik niet. Anders ben ik een Nederlander geworden.

Pagina's : [1] 2