Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bijkomen na Ramadan - help aub

Magrebia
28-10-2005, 15:35

Ik ben deze Ramadan weer een paar kilootjes afgevallen. Kzou die graag terug bijkomen na de Ramadan. Maar een hele tijd terug was er een topic over aankomen waarin gesproken werd over tabletten of zo Ik weet niet meer zeker of het nu fenegriek of lijnzaad was dat je moest gebruiken. Kan iemand mij ermee helpen?

sparkles
28-10-2005, 15:38
Ik ben deze Ramadan weer een paar kilootjes afgevallen. Kzou die graag terug bijkomen na de Ramadan. Maar een hele tijd terug was er een topic over aankomen waarin gesproken werd over tabletten of zo Ik weet niet meer zeker of het nu fenegriek of lijnzaad was dat je moest gebruiken. Kan iemand mij ermee helpen? fenegriek.... te koop bij de tuinen... huismerk 6.99 maar er is een actie en ze zijn 50% afgeprijsd :D Ik heb meteen 2 potjes ingeslagen :)

Magrebia
28-10-2005, 15:42
Ja, ik wou dat ik er ook kon inslaan, maar ik woon in Belgie en daar hebben ze die winkel niet , dus dat wordt op zoek gaan..

sparkles
28-10-2005, 15:44
Ja, ik wou dat ik er ook kon inslaan, maar ik woon in Belgie en daar hebben ze die winkel niet , dus dat wordt op zoek gaan.. Ooh maar het zal vast wel ergens anders te koop zijn. Het gaat nl. om de substantie fenegriek. Ik zou gewoon bij een shop kijken waar ze natuurlijke producten verkopen of anders misschien bij de apotheek. Succes!

Magrebia
28-10-2005, 16:02

oke bedankt!

CHICAx
28-10-2005, 16:10
Fenegriek helpt niet. Heb bijna al alles geprobeerd om aan te komen.

Mysticalia
28-10-2005, 16:11
helpt da? :confused: zou handig zijn, ik moet 8kg bijkomen.

Gordon
28-10-2005, 16:14
Het schijnt dat je er eetlust van krijgt, meer gaat eten en daardoor aankomt, maar van Fenegriek (de stof zelf) kom je niet aan. Het is echt de eetlust die opgewekt wordt.

Mysticalia
28-10-2005, 16:17
maar ik eet :confused: misschien toch eens proberen:D