Bekijk originele versie : meiden ADVIES AUB over DIANE35
toprakkizi
27-10-2005, 21:42
Selaam zusters,
Ik heb van de dokter de DIANE35 voorgeschreven !!!
Wat is jullie resultaat mee zijn jullie er veel van aangekomen !!!
Dames die ervaring hebben met die pil graag reacties !!!
AUB !!!
ik heb een paar jaar geleden ook diane gekregen (voor acne). ik kan je zeggen ik ben wel wat aangekomen, dat was alleen op de weegschaal te zien, mensen konden dat niet zien. Dus zo veel was ik niet aangekomen, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. nu ben ik getrouwd en gebruik een andere pil en de kilo's vliegen er zo aan, hahaha.
nisrine10oujdia
29-10-2005, 11:43
ik heb het ook een tijd gebruikt bij mij hiep het echt ik kwan in drie maanden kilo's aan al mijn kleren werden te strak en was er echt heel blij mee accne op mijn rug was helemaal verdwenen. het probleem was toen ik er mee stopte viel ik weer af later was ik er weer mee begonnen maar het hliep niet meer (aankomen)
Chouaffa...
29-10-2005, 12:28
Ik heb de diane ook gebruikt en ik was er maar 1 kilo van bijgekomen en me boezems werden groter ik had verder geen negatieve bijwerkingen Het is inderdaad goed voor acne of andere pukkeltjes in je gezicht ik ga er weer mee beginnen
toprakkizi
29-10-2005, 13:10
en werkt het ook goed tegen overbeharing ???
WhiteRose
29-10-2005, 13:18
Ik gebruik de Diane 35 pil nu 6 maanden en me acne is nog niet weg.. Iedereen die het gebruikt heeft resultaat behalve ik. En ik ben er niet dikker van geworden..
toprakkizi
29-10-2005, 13:51
thanxs voor jullie reacties ik ben bang om het te gaan gebruiken, bang om veel aantekomen en dat het niet gaat helpen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.