Bekijk originele versie : liefde maakt blind
Kluizen_Boef
12-04-2003, 23:56
:verliefd: :Iluvu: :verliefd:
beste mensen :ik heb een relatie met een ned meisje al 29 mnd het gaat best wel goed tussen ons het heeft zijn ups en downs weet je .
maae mensen kijken heel anders tegen mij bijv mijn famillie en vrienden .ik hou heel veel van haar en weet soms niet hoe ik er mee moet omgaan ,het is ook heel vaak uitgegaan tussen ons en alltijd door mij uitgemaakt ,
maar wat mij bezig houdt is ben ik in overtreding volgens de islam .zij is natuurlijk geen moslim ,mensen geef mij eens wat hintssssss,
:Iluvu:
IK wil ook verliefd worden :huil:
Je bent inderdaad blind. Je weet heel goed dat een relatie verboden is. En trouwen met een kuffar ook.
Je kunt haar voorstellen om moslima te worden....
Kluizen_Boef
13-04-2003, 00:10
hoeft niet van mij ,maar het mooiste is dat zij het zelf wilt,maar ze woont nog bij haar ouders,we hebben samen proberen te wonen maar t mocht niet baten
Relatie buiten het huwelijk is niet toegestaan. Als zij moslima wordt dan kunnen jullie trouwen en is er niks aan de hand.
1 tip: kies voor je geloof en je ouders.
Jah...het werd al vaker gezegd...neem geen relatie....en als je haar echt ziet zitten..Stel je haar voor om moslima te worden en dan met haar te trouwen.
Kluizen_Boef
15-04-2003, 21:30
het is een moeilijke situatie weet je ,kies jij voor iemand die je moeder of je vader heeft uitgekozen nou ikke niet hoor,met alle respeckt voor mijn ouders ik laat het niet gebeuren ik kies zelf en neem een relatie ,,adam en eva hebben ook fouten gemaakt en wij niet ??
he ,kom op zeg wie van jullie heeft nog nooit een relatie gehad kom maar op en durf te lieggen sorry maar ik had even een aanval , he mensen bedankt voor de reacties
MissChica
15-04-2003, 21:33
Stel haar voor om moslima te worden makkelijk zat :zwaai:
fatima86
15-04-2003, 21:40
Ik vind ook dat je ouders het recht niet hebben om je toekomst voor te spellen, alleen Allah swt kan dat. Zelf vind ik ook dat je zelf mag uitmaken met wie je trouwt of niet, als jij iets fouts doet, dan zul je daar zelf voor boeten. En inderdaad liefde maakt blind, als je echt van iemand houdt, dan heb je over voor die persoon. Je moet niet denken dat je dan voor een makkelijke beslissing staat, ik doel nou op Nawal22, en zekerzz heb je gelijk, maar vind je dan zelf niet dat je mag uitmaken, wie er naast je ligt, dag en nacht?
Liefs, fatima
(Volgens mij begin ik af te dwalen en daarom ga ik hier even verder, hmz luister als jij van dat meisje houdt, dan leg je haar de situatie uit waarin je zit. En stel je haar voor of zij zo'n grote stap wilt maken, het werkt jou alleen maar in zn voordeel. Als zij geen Moslima wilt worden, dan pak je de Koran erbij, en lees je het ff op je gemak door, misschien kom je daar tips tegen :zwaai: )
cj_tetuani
15-04-2003, 21:45
Origineel gepost door Kluizen_Boef
het is een moeilijke situatie weet je ,kies jij voor iemand die je moeder of je vader heeft uitgekozen nou ikke niet hoor,met alle respeckt voor mijn ouders ik laat het niet gebeuren ik kies zelf en neem een relatie ,,adam en eva hebben ook fouten gemaakt en wij niet ??
he ,kom op zeg wie van jullie heeft nog nooit een relatie gehad kom maar op en durf te lieggen sorry maar ik had even een aanval , he mensen bedankt voor de reacties
Wat kan ik zeggen broeder, wallah en nog eens wallah, ik zag mijn vrienden die met hollandse meiden trouwden, oh dat wil je niet weten echt, ze behandelen hun als een hond, ze mogen alleen ja knikken en meer niet, ze mogen geen familie zien en geen contact houden met hun vrienden.
ze zijn getrouwd uit de liefde net wat je zegt.
niet voor verblijfsvergunning nee hoor.
broeder denk heel goed wat je doet.
in het begin doet alles voor je, en je mag uitmaken, je mag schelden je mag slaan dat allemaal zag ik met mijn ogen bij die vrienden.
later krijg ze de rekening gepresenteerd, want de hollands meiden neemen wraak.
Masriya21
15-04-2003, 22:27
Origineel gepost door Kluizen_Boef
hoeft niet van mij ,maar het mooiste is dat zij het zelf wilt,maar ze woont nog bij haar ouders,we hebben samen proberen te wonen maar t mocht niet baten
sorry mensen maar dat vraagt die jongen nu ff niet !!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.