Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet meer over de automarkt in utrecht??

amstermoro
27-10-2005, 18:26

waarop de politie de in beslag genomen auto's verkoopt??? wie kan me zeggen wanneer de markt gehouden word en hoelaat en ook het adres a.u.b:D ik hoor t nog wel;)

zahira
28-10-2005, 11:55
De auto's die in beslag worden genomen worden meestal weer opgehaald door de eigenaar. Naar mijn weten is er geen verkoop daarvan. En alle auto's die door de politie in beslag worden genomen, blijven 2 weken op het terrein van de poltie staan en daarna gaan ze naar de Domeinen (sloperij) en worden deze gewoon gesloopt.

M3ekkes
28-10-2005, 14:53
De in beslag genomen autos gaan inderdaad naar de Domeinen, maar volgens mij worden ze niet altijd gesloopt. In dagbladen zie je namelijk vaak veilingen staan waar de Domeinen allerlei spullen veilt, waaronder ook autos. Ik denk dus dat je het beste bij de Domeinen kunt informeren http://domeinen.minfin.nl

44walli
30-10-2005, 02:54
autos die in beslag genomen worden,worden inder daad op de domeinen verkocht en dat is om de 6 weken ongeveer het wordt welis in kranten aangegeven wanneer dat is of je kan ook op internet kijken.de veiling is in soesterberg. en wat betreft de automarkt in utrecht het is altyd elke dinsdag,je moet wel vroeg je nest uit want hij gaat om 6uur sochtens open en je moet er snel bij zijn met kopen daar, want het stikt daar van de polen en de russen ze kopen echt alles, oja het is trouwens op de veemarkt dus borden veemarkt volgen of vragen daar iedereen kent het ...... succes met de autohandel