Bekijk originele versie : Meiden op kamers in A'dam...MELD JE AAN!!!
salaam
graag had ik in contact willen komen met de moslimmeiden die net als ik
op kamers gaan in Amsterdam of moslimmeiden die zulke plannen hebben :)
dit is mijn situatie: ook ik ga op kamer in a'dam, maar zoals bekend is,
mooie liedjes duren niet lang :( en zal snel nieuwe kamer nodig hebben
vandaar deze topic:
MOSLIMMEIDEN DIE IN A'DAM HUREN VOOR EEN REDELIJKE PRIJS EN OP ZOEK
ZIJN NAAR EEN LEUKE MOSLIMMEID ALS HUISGENOTE ... REAGEER DAN AUB :p
OOK REACTIES VAN MENSEN DIE ZULKE MEIDEN KENNEN ZIJN VAN HARTE WELKOM;)
OF ZIJN ER MENSEN DIE EEN HUURWONING KENNEN MET MEERDERE KAMERS
(VOOR REDELIJKE PRIJS:hihi: ) LETT ME KNOW WANT KEN NOG GENOEG MEIDEN DIE OOK ZOEKEN :goedzo:
hoop op een snelle reactie insha allah want is vrij dringend :(
beslama :nijn:
als ik iets vind laat ik het je weten oke.....woon namelijk ook op kamers in amsterdam....
Thx meid, waardeer de moeite!!
By the way, hoe lang ga jij al op kamers in Adam? En dan ook met marok meiden? Want het zijn er tog weinig, jammer genoeg....
letiziaaaaa
02-11-2005, 00:19
Hoi ! Ik ga insjallah aankomend schooljaar ( september 2006 ) studeren in Amsterdam ( Hoofddorp ) en ik moet dan ook wel op kamers want ik woon net te ver om dat elke dag te reizen. Vooral omdat je dan op een gegeven moment stages daar krijgt en vroeg begint.
Ik heb bij contacten gezocht een oproep geplaatst.
Is het geen goed idee als 2, 3 of 4 meiden, waaronder ik :p , en ik zie dat jij ook iets zoekt, een 4 kamer appartementje zoeken en dan met z'n allen in een huis gaan wonen maar wel met onze eigen kamer.
We kunnen ons volledig op onze studies richten ( of werk, niet iedereen die op kamers wilt is vanwege studie redenen ). En het lijkt me ook gewoon gezellig.
Ik wil zeker weten dat ik met nette rustige meiden kom te wonen in een huis en daarom wil ik dus absoluut niet met verenigings studenten enzo samenwonen.
Bovendien denken Marokkaanse meiden nou eenmaal vaak hetzelfde; en ik weet dat Marokkaanse meiden een hysterische drang hebben naar een schoon huisje. :hihi: Me too !
Nou, ik hoop een pm van je te ontvangen.
Beslemma :zwaai:
Thx meid, waardeer de moeite!!
By the way, hoe lang ga jij al op kamers in Adam? En dan ook met marok meiden? Want het zijn er tog weinig, jammer genoeg....
ik heb eerst 3 jaar bij een hospita gewoon met een vriendin en nu la 2 jaar in een studentenflat wel met eigen douche en wc;) nope ik ken hier geen marok meiden....zie ze ook nooit hier:jammer:
ik heb eerst 3 jaar bij een hospita gewoon met een vriendin en nu la 2 jaar in een studentenflat wel met eigen douche en wc;) nope ik ken hier geen marok meiden....zie ze ook nooit hier:jammer:
ja is zeker jammer
niemand die hier verandering in wil brengen? :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.