Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse slippertjes..

Samiratoen
12-04-2003, 21:29

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoera: mijn broer heeft ze toch nog gehaald voor me uit CaSa... :D één paar lichtroze...met lichtroze diamantje.. en 'één paar rode..met punt..en zilvere diamantjes... al die Hollandiën.... ze willen ook... maar hun mogen lekker 50 eorootjes voor gaan dokken..:lekkerpuh

MoCrOcHiCa
12-04-2003, 21:32
Origineel gepost door Satoentje JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoera: mijn broer heeft ze toch nog gehaald voor me uit CaSa... :D één paar lichtroze...met lichtroze diamantje.. en 'één paar rode..met punt..en zilvere diamantjes... al die Hollandiën.... ze willen ook... maar hun mogen lekker 50 eorootjes voor gaan dokken..:lekkerpuh had je mij nie ook een paar belooft :D wagha e sjaitnane gier :D

layla_moegroer
12-04-2003, 21:33
Origineel gepost door Satoentje JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoera: mijn broer heeft ze toch nog gehaald voor me uit CaSa... :D één paar lichtroze...met lichtroze diamantje.. en 'één paar rode..met punt..en zilvere diamantjes... al die Hollandiën.... ze willen ook... maar hun mogen lekker 50 eorootjes voor gaan dokken..:lekkerpuh aha je brengt me op een idee mijn broer zit nu ook in marokko k ga morgen een telefoontje plegen en jou beschrijving v

Samiratoen
12-04-2003, 21:33
Origineel gepost door MoCrOcHiCa had je mij nie ook een paar belooft :D wagha e sjaitnane gier :D ja... ik moest of die roze...of die rode aan je geven...:o maar je wilde toch blauwe zei je..:rolleyes: tja...en blauw zat er niet tussen.... next time better...?! :confused: of je mag lenen.....:stout:

Samiratoen
12-04-2003, 21:34

Origineel gepost door layla_moegroer aha je brengt me op een idee mijn broer zit nu ook in marokko k ga morgen een telefoontje plegen en jou beschrijving v na aper..:( :lekkerpuh :vingers:

layla_moegroer
12-04-2003, 21:34
Origineel gepost door Satoentje JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoera: mijn broer heeft ze toch nog gehaald voor me uit CaSa... :D één paar lichtroze...met lichtroze diamantje.. en 'één paar rode..met punt..en zilvere diamantjes... al die Hollandiën.... ze willen ook... maar hun mogen lekker 50 eorootjes voor gaan dokken..:lekkerpuh aha je brengt me op een idee mijn broer zit nu ook in marokko k ga morgen een telefoontje plegen en jou beschrijving van die schoenen doorgeven :stout:

layla_moegroer
12-04-2003, 21:35
Origineel gepost door Satoentje na aper..:( :lekkerpuh :vingers: eigen schuld dikke bult je moest maar geen azjnoen voor mij doen :ego: :D

MoCrOcHiCa
12-04-2003, 21:37
Origineel gepost door Satoentje ja... ik moest of die roze...of die rode aan je geven...:o maar je wilde toch blauwe zei je..:rolleyes: tja...en blauw zat er niet tussen.... next time better...?! :confused: of je mag lenen.....:stout: neey je bent gewoon eengierige marokkaan :D verbaasd me niks, je hebt natuurlijk expres gezegt dat hij geen blauwe mocht meenemen :D wagha ik zal het onthouden ik koop ze wel bij sacha :rolleyes: want ik heb ooit geld :giechel:

Samiratoen
12-04-2003, 21:39
Origineel gepost door layla_moegroer eigen schuld dikke bult je moest maar geen azjnoen voor mij doen :ego: :D nou.....:( was niet mijn bedoeling....SORRY....:D Ga je nu andere halen :rolleyes: je hebt namelijk ook groene..gele...lichtblauwe...etc..:rolleyes:

Samiratoen
12-04-2003, 21:40
Origineel gepost door MoCrOcHiCa neey je bent gewoon eengierige marokkaan :D verbaasd me niks, je hebt natuurlijk expres gezegt dat hij geen blauwe mocht meenemen :D wagha ik zal het onthouden ik koop ze wel bij sacha :rolleyes: want ik heb ooit geld :giechel: nietuusss..... :kwaad: ik ben niet gierig....:( ik heb mijn best voor je gedaan....echt waar..:rolleyes:

layla_moegroer
12-04-2003, 21:49
Origineel gepost door Satoentje nou.....:( was niet mijn bedoeling....SORRY....:D Ga je nu andere halen :rolleyes: je hebt namelijk ook groene..gele...lichtblauwe...etc..:rolleyes: euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: NEE :D jij woont in nederland ik in belgie dus de kans dat we mekaar tegenkomen is heeeeeeeeeeel klein :rolleyes: :zwaai:

Samiratoen
12-04-2003, 21:50
Origineel gepost door layla_moegroer euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: NEE :D jij woont in nederland ik in belgie dus de kans dat we mekaar tegenkomen is heeeeeeeeeeel klein :rolleyes: :zwaai: niettusss..:kwaad: als ik plotseliong elke dag in belgië moet zijn... dan word de kans op een dubbelganger groter.... :rolleyes: er zijn 10000000en andere kleuren.,... waarom perse die van mij..:( :p

MoCrOcHiCa
12-04-2003, 21:54
Origineel gepost door Satoentje nietuusss..... :kwaad: ik ben niet gierig....:( ik heb mijn best voor je gedaan....echt waar..:rolleyes: aah meid was maar met je aan het dollen , bedankt voor de moeite :D :blauwkus: gierige :lekkerpuh grapje :D

layla_moegroer
12-04-2003, 21:55
Origineel gepost door Satoentje niettusss..:kwaad: als ik plotseliong elke dag in belgië moet zijn... dan word de kans op een dubbelganger groter.... :rolleyes: er zijn 10000000en andere kleuren.,... waarom perse die van mij..:( :p toevallig hebben we dezelfde smaak :stout: die beschrijving van die schoenen bevalt me wel :D :zwaai:

Samiratoen
12-04-2003, 21:56

Origineel gepost door MoCrOcHiCa aah meid was maar met je aan het dollen , bedankt voor de moeite :D :blauwkus: gierige :lekkerpuh grapje :D hoe durf je ...met mij dollen...pfff...:ego: ik had ze eigenlijk wel voor je.. als verassing.. maar nun krijg je neit meer..:ego: :vingers: