Bekijk originele versie : Waar koop jij je kleding voor je kids?
PASSARELLA
26-10-2005, 21:05
H&M:D Die heeft echt zulke leuke kleding voor meisjes :wow:
PASSARELLA
26-10-2005, 21:09
H&M:D Die heeft echt zulke leuke kleding voor meisjes :wow:
Excuses voor het schrijffoutje:hihi:
OemNizar
26-10-2005, 21:21
ik koop altijd kleren voor mijn zoontje bij H&M, ze hebben echt mooi kleren, en stoer:D , en niet duur :banana: :D
miss_burberry
26-10-2005, 21:23
H en M heeft zulke leuke kleertjes voor meisjes.. Net als voor de dames.. Maar dan mini:D
PASSARELLA
26-10-2005, 21:25
H en M heeft zulke leuke kleertjes voor meisjes.. Net als voor de dames.. Maar dan mini:D
Ja klopt, ik en Souhaila hebben de zelfde jas, alleen zij in het rose en ikke zwart:D
miss_burberry
26-10-2005, 21:27
Ja klopt, ik en Souhaila hebben de zelfde jas, alleen zij in het rose en ikke zwart:D
Soooooooo lieffff is dat..
Ik ga dat later ook doen inscha'allah :D
PASSARELLA
26-10-2005, 21:30
Soooooooo lieffff is dat..
Ik ga dat later ook doen inscha'allah :D
hihi echt schattig, net een kleine dametje die naast me loopt;)
Soraya20
26-10-2005, 21:43
ik koop de meeste kleding van mijn dochtertje bij de h&m, net zoals nu met alaid dacht ik laat ik eens iets aparts voor haar halen. uiteindelijk ben ik toch bij de h&m uitgekomen. echt heel leuk en betaalbaar. Villa hap heeft echt geen geweldige dingen of zo maar wel ontzettend duur! als het duur is dan moet ik er echt verliefd op worden wil ik het halen.
deze keer ga ik en mijn dochtertje onze kleding aan elkaar aanpassen! met het suikerfeest.
wat ik ook echt zou doen als ze wat ouder is is een marokaanse taksita laten maken voor mezelf en voor haar! IDDENTIEk!!
IK KAN NIET WACHTEN
Manhattan girl
26-10-2005, 21:50
Bij de H&M kan ik zelden slagen. Voor meisjes heb je idd leuke kleding maar voor jongens vind ik het niets aan. Meestal koop ik zijn kleding bij de merkzaken, favoriet zijn Mexx, Diesel en Timberland. Ik hou van mannen stijl in een ienieminie maat.
Sibel_flower
26-10-2005, 22:47
Ik koop ook meestal voor me dochter bij H&m en bij Shoeby die heeft ook altijd leuke kleren voor de rest ook meestal bij die boetiekjes en heel af en toe als uitverkoop is bij D&g winkeltje
Souraida
26-10-2005, 22:50
Ik koop de meeste kleding voor mijn dochtertje bij de H&M, als ik daar eenmaal ben neem ik zowat alles mee. IK kan moeilijk kiezen tussen al die schattige kleertjes. Maar ik haal ook weleens kleding voor haar bij de C&A of de Hema. Het verschilt en ligt aan wat ik mooi vindt.
ik haal bijna alles bij H&M op schoenen en jassen na daar geef ik iets meer voor uit zoals Prada en Diesel
Oh nou dan kom ik aan met mijn favo winkel, boetiek het blauwe ankertje!!
oftewell ZEEMAN! Ok nu hebben ze niet echt leuke kleding meer (zoon heeft 92), maar vroeger kocht ik bijna alles daar.
Nu koop ik bij H&M en de Hema.
oeght_yasmina18
27-10-2005, 02:05
H&M slaag ik altijd voor leuke kleertjes voor mijnn zusje of een cadeuatje voor een kindje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.