Bekijk originele versie : ik word gek van me kroese haar !
plasatoro18
12-04-2003, 18:58
hallo ik word echt gek van me kroese haar ik fohn me haar ehma elke dag maar later word het weer kroes ik word echt gek ik huil elke dag waarom heb ik kroes haar gekregen echt lelijk ik ben jaloers op andere meiden die mooie stijl haar hebben maar mijn haar is echt klote ik ben naar de kapper geweest maar ik had de volgende week me haren gewassen en het ging weer weg 120 euro weg om niks maar ik wil weten of iemand een cream kent dat je haar stijl kan worden als je het gaat fohnen de naam graag van het craem ik word echt gek door me haar nou dank je wel xxxxxxxxxxxxx
Stoppen met fhonen!
Dat is heel slecht voor je haar, vooral als je het elke dag doet!
Gebruik gewoon een goede shampoo en creme spoeling (b.v. loreal)
en doe er af en toe een maskertje in.
Ik gebruik zelf Fructis glad makende milk..
Gliss Kur Hair Repair, voor droog of beschadigd haar helpt ook erg goed.
Dat doe je in je haar nadat je het hebt gewassen, en hoef je niet uit te spoelen.
Suc6 :)
plasatoro18
12-04-2003, 19:25
ik fohn me haar elke dag echt elke dag het is heel dun geworden en beschadigt maar ik zal me haar niet meer fohnen ...........
Oem_Lena
12-04-2003, 19:27
Origineel gepost door plasatoro18
hallo ik word echt gek van me kroese haar ik fohn me haar ehma elke dag maar later word het weer kroes ik word echt gek ik huil elke dag waarom heb ik kroes haar gekregen echt lelijk ik ben jaloers op andere meiden die mooie stijl haar hebben maar mijn haar is echt klote ik ben naar de kapper geweest maar ik had de volgende week me haren gewassen en het ging weer weg 120 euro weg om niks maar ik wil weten of iemand een cream kent dat je haar stijl kan worden als je het gaat fohnen de naam graag van het craem ik word echt gek door me haar nou dank je wel xxxxxxxxxxxxx
wat dacht je van hijaab
GangstaLovin
12-04-2003, 19:41
Vlechtjes laten zetten ..dat is super leuk! En dan van die heeeeeeeeeeeeeeeeele dunne dat het bijna lijkt alsof je stijl haar hebt. Dat had Brandy ook een tijdje. Is echt mooi!
Alhamdulillah dat je kroes haar hebt, wees er trots op.
Allah (swt) heeft jou zo gemaakt.
Wees blij dat je gezond bent :jammer:
Je haar is de minste van jou problemen. (denk bijvoorbeeld aan je broeders en zusters die nu leiden)
Slimmerdanik
12-04-2003, 22:15
oea 3la problemen!!!
echte chickies man!...weet je?
wat dacht je van een kortopgeschoren koppie?
SoulDiva
13-04-2003, 12:50
mijn zusje heeft ook kroeshaar maar niet zo fel,ze heeft in marokko een product gekocht dat u haar zachter maakt,het helpt echt,maar na een maand of 2 worden u haren terug zo.
appelsap
13-04-2003, 18:26
:D gewoon strijken met de rest van de overhemden :D
Mariam85
13-04-2003, 21:25
Ga naar een Marokkaanse winkel, en koop TARTIEBA ... Krijg je stijlere haren ... Blijft ongeveer 6mnd ofzo ... Ik weet niet ... Anders wacht je tot de zomervakantie en dan ga je daar naar een kapsalon en vraag je ze of ze TARTIEBA bij je willen doen ... Ken veel meiden die dat hebben gedaan en het helpt nog echt ook ... Alleen als je TARTIEBA doet kan je je haren niet verven ... Is heel slecht ofzo ... Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven meid ... En veel succes ..
Beslema :zwaai:
Kokkie007
14-04-2003, 08:29
Ik zit met hetzelfde probleem meid, ik heb ook eens mijn haar laten ontkrullen bij zo'n afrokapper...het heeft effe geholpen maar bij de tweede keer prikt dat product zo op je hoofd dat ik zat te huilen van de pijn (trouwens, de tweede keer was het al veel minder efficient dan de eerste keer)
Ik denk dat je tevreden moet zijn met hoe je bent!!!!!
Replay4life
14-04-2003, 10:23
Origineel gepost door Mariam85
Ga naar een Marokkaanse winkel, en koop TARTIEBA ... Krijg je stijlere haren ... Blijft ongeveer 6mnd ofzo ... Ik weet niet ... Anders wacht je tot de zomervakantie en dan ga je daar naar een kapsalon en vraag je ze of ze TARTIEBA bij je willen doen ... Ken veel meiden die dat hebben gedaan en het helpt nog echt ook ... Alleen als je TARTIEBA doet kan je je haren niet verven ... Is heel slecht ofzo ... Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven meid ... En veel succes ..
Beslema :zwaai:
:confused: :confused: :confused: WAT IS TARTIEBA???
Eey meid met kroes haar, je bent zoals je bent en wat nou jaloers op steil haar! Daar kun je bijna niks mee joh! Als ik jou wwas zou ik juist wat halen waardoor je mooiere krullen krijgt en niet juist iets om het te stylen! SUCCES :zwaai: :zwaai:
Mariam85
14-04-2003, 18:31
Origineel gepost door Replay4life
:confused: :confused: :confused: WAT IS TARTIEBA???
Eey meid met kroes haar, je bent zoals je bent en wat nou jaloers op steil haar! Daar kun je bijna niks mee joh! Als ik jou wwas zou ik juist wat halen waardoor je mooiere krullen krijgt en niet juist iets om het te stylen! SUCCES :zwaai: :zwaai:
Ewa in Marokko noemen ze dat TARTIEBA ... Krijg je stijle haren van ... Maar meid ik ben het met Replay4life helemaal eens ... Precies ga wat halen waardoor je mooie krullen krijgt .... Krullen zijn nu in .. Wat moet je met stijle haren ...
Beslema en veel succes meid ...
Mariam85
14-04-2003, 18:32
Origineel gepost door Mariam85
Ewa in Marokko noemen ze dat TARTIEBA ... Krijg je stijle haren van ... Maar meid ik ben het met Replay4life helemaal eens ... Precies, ga wat halen waardoor je mooie krullen krijgt .... Krullen zijn nu in .. Wat moet je met stijle haren ...
Beslema en veel succes meid ...
TemsoenT
15-04-2003, 00:04
in adam noord zit er bij de drijverweg een kapsalon bens hairstyling zij fohnt je haar voor 20 euro !! wallah weet je hoe mooi ik heb zelf ook krullen heeel veeel echt ik raad je aan daar naar toe te gaaan bij Cs pak je bus 33 halte drijverweg !! ( ik hoop dat je in adam woont)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.