Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Araberen veraders en schande ....lees verder

Pagina's : [1] 2 3

LZN
12-04-2003, 18:52

Wanneer vergelijk ik Arab met Hajam , vind ik meest Araberen veraders tegen hun volk en land .Ze zijn schande voor islam . wat vinden jullie er van?? Hajam = moslem niet Arab.

DePaRaBier
12-04-2003, 18:53
Origineel gepost door Dawud Wanneer vergelijk ik Arab en Hajam moslems landen, dan vind ik al Arabs landen veraders van hun volk en islam dan Hajam. wat vinden jullie er van?? Ik vind je taalgebruik onbegrijpelijk, zeer labiel en `n zwakzinnige onwaardig. :zwaai:

chicamaroquia
12-04-2003, 19:13
Origineel gepost door DePaRaBier Ik vind je taalgebruik onbegrijpelijk, zeer labiel en `n zwakzinnige onwaardig. :zwaai: wallahila! :D

RealCasawia
12-04-2003, 19:46
Origineel gepost door Dawud Wanneer vergelijk ik Arab en Hajam moslems landen, dan vind ik al Arabs landen veraders van hun volk en islam dan Hajam. wat vinden jullie er van?? Kan je misschien wat duidelijker zijn in jouw mening / taalgebruik en standpunten want aan Hun Volk En Islam Dan Hajam heb ik nix daar8er zitten veel meer dingen.... Dus bij deze....Uitleg pleaseeee dan kunne we verder discussieren...!!

lady_khadija
12-04-2003, 19:46

Origineel gepost door Dawud Wanneer vergelijk ik Arab en Hajam moslems landen, dan vind ik al Arabs landen veraders van hun volk en islam dan Hajam. wat vinden jullie er van?? herhaal is??? nu ietjes duidelijker graag....

K_Prone
12-04-2003, 23:22
Origineel gepost door Godfather gewoon ja KNIKKEN :goedzo:

K_Prone
12-04-2003, 23:38
grote duim he :D

K_Prone
12-04-2003, 23:41
ik heb een chemische pizza gegeten.:D

K_Prone
12-04-2003, 23:44
ja zou ik wel doen anders word je ook paars :D

heYniYaheYnik
13-04-2003, 02:09
uhhhh waar blijven de argumenten? Zonder argumenten kan ik niet reageren....hmm misschien wil je dat ook niet? Omdat jezelf niet weet waarover je praat? :D

freemale
13-04-2003, 11:32
Origineel gepost door Dawud Wanneer vergelijk ik Arab met Hajam , vind ik meest Araberen veraders tegen hun volk en land .Ze zijn schande voor islam . wat vinden jullie er van?? Hajam = moslem maar niet Arab. ik hoop dat het stuk duidelijker is dit keer. Maar wanneer zijn het verraders?

Manimma
13-04-2003, 14:04
Origineel gepost door Yahya Wat bedoel je nou ? hij bedoelt... Niet arabisch islamitische landen zijn beter dan arabische islamitische landen... en ik ben het met hem eens..kijk maar naar indonessie...die is beter dan de gehele arabische wereld..

Manimma
13-04-2003, 14:06
Origineel gepost door ask_me en wat je in IRak ziet zijn geen Arabieren maar alleen kurden en shieeten (perzisch) en ook een kleine aantal arabieren dus ! ja het is overal zo he...arabieren zijn in IRAQ in klein minderheid..maar toch zijn zij die de macht hebben en das overal in de arabische wereld... als de koerden de baas waren in iraq dan zou dit niet gebeurd zijn...

HalfBlood
13-04-2003, 14:09
Origineel gepost door Manimma ja het is overal zo he...arabieren zijn in IRAQ in klein minderheid..maar toch zijn zij die de macht hebben en das overal in de arabische wereld... als de koerden de baas waren in iraq dan zou dit niet gebeurd zijn... 3la onzin, als de Koerden aan de baas waren hadden ze nu een atheistische regering...tenminste hadden ze orde geen chaos met een arabier aan de m8..

Manimma
13-04-2003, 14:14

Origineel gepost door Half Blood 3la onzin, als de Koerden aan de baas waren hadden ze nu een atheistische regering...tenminste hadden ze orde geen chaos met een arabier aan de m8.. jij bent zeker een verdediger der arabieren ofso... liever chaos dan een arabier die z'n volk onderdrukt en uitmoordt

Pagina's : [1] 2 3