Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opbrengst nepcollecte alsnog naar Pakistan

Randa
26-10-2005, 14:55

RIJSWIJK - De politie heeft dinsdag in Rijswijk drie meisjes van 14 en 15 jaar uit Den Haag aangehouden wegens een nepcollecte. De drie hadden zelfgemaakte formulieren bij zich en verklaarden dat zij in opdracht van school geld ophaalden voor de slachtoffers van de aardbeving in Pakistan. In werkelijkheid wilden ze het geld voor zichzelf houden. De meisjes kregen een bekeuring en deden afstand van het opgehaalde bedrag. Dat gaat nu alsnog naar gironummer 800800 van de officiële inzamelingsactie, meldde de politie woensdag. slimme meiden vind je niet?

Elmariachi
26-10-2005, 18:10
jeugd word steeds slimmer en soms dommer..

Lorenna
26-10-2005, 18:11
jeetje zeg waar gaat het heen tegenwoordig, toen ik zo oud/jong was als hun speelde ik nog met barbies :jammer:

Tessie
26-10-2005, 21:30
Ik ga nu iets opbiechten. Ik heb ook wel eens in mijn jongere jaren met vriendinnen heitje voor karweitje gedaan en de helft gehouden. Het was voor mijn school die een kindje had geadopteerd. Ik dacht dat we voor al die moeite best wel snoep konden kopen. Ja schaam me kapot:o :traan1: Maar ik was wel wat jonger hoor. (niet dat het enig verschil maakt)

Tessie
26-10-2005, 21:32

jammer dat de agent die de bekeuring uitdeelde niet vroeg of ze dat bedrag óók niet aan pakistan wilden geven...............hardvochtige agent hoor:( Had wel mooi geweest zijn inderdaad.

Randa
27-10-2005, 10:05
Ik ga nu iets opbiechten. Ik heb ook wel eens in mijn jongere jaren met vriendinnen heitje voor karweitje gedaan en de helft gehouden. Het was voor mijn school die een kindje had geadopteerd. Ik dacht dat we voor al die moeite best wel snoep konden kopen. Ja schaam me kapot:o :traan1: Maar ik was wel wat jonger hoor. (niet dat het enig verschil maakt) Ja ok..een snoepje kopen is heel wat anders en bij jou was het wel voor school, maar deze slimme meiden hebben het helemaal zelf bedacht..

zoekertje75
27-10-2005, 10:46
ik zou ze leren die gingen de komende vier zaterdagen onder toezicht collecteren en al dat geld zou naar Pakistan gaan, snotneuzen

Einherjer
27-10-2005, 11:14
RIJSWIJK - De politie heeft dinsdag in Rijswijk drie meisjes van 14 en 15 jaar uit Den Haag aangehouden wegens een nepcollecte. De drie hadden zelfgemaakte formulieren bij zich en verklaarden dat zij in opdracht van school geld ophaalden voor de slachtoffers van de aardbeving in Pakistan. In werkelijkheid wilden ze het geld voor zichzelf houden. De meisjes kregen een bekeuring en deden afstand van het opgehaalde bedrag. Dat gaat nu alsnog naar gironummer 800800 van de officiële inzamelingsactie, meldde de politie woensdag. slimme meiden vind je niet? Kotsmisselijk word ik van zulk soort mensen,die over de rug van mensen in nood een slaatje eruit proberen te slaan.gelukkig komt t geld nog op de juiste bestemming.