Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn haar knippen?

Pagina's : [1] 2

marokkaanse_ik
26-10-2005, 12:59

mijn haar is heel lelijk en dood. dit komt volgens mij door het styleren etc. ik wil nu mijn haar dus heel kort gaan knippen, maar mijn haar groeit al een tijdje niet meer. dus als ik het ga knippen ben ik bang dat het dan ook niet groeit en zo kort blijft. wat moet ik doen?

Magrebia
26-10-2005, 13:23
Je kan misschien eens bij je kapper langsgaan en om raad vragen. Misschien hebben ze producten die je kan gebruiken, zonder dat je je haar meteen kort hoeft te knippen.

marokkaanse_ik
26-10-2005, 13:42
hmmm dat is een mogelijkheid ja. maar een kennis van mij is kapster en die kan me niks aanraden dan mijn haar gewoon kort knippen. :jammer:

Magrebia
26-10-2005, 14:06
Toch zou ik eens bij een andere kapperszaak binnenspringen en hun mening eens vragen.

marokkaanse_ik
26-10-2005, 14:15

shoekran :kus:

bruiloft
26-10-2005, 17:20
Nee meid je moet t knippen,,mij haar was ook vet dood en t groeide niet meer,,door verfen en stijlen enzo,,tot ik t had late knippe oke t zag er niet uit me haar was onwijs kort,,maar toch heb ik t volgehouden en nu leeft me haar weer,,t groeit heel snel en t glanst gewooon,,en nu knip ik regelmatig en doe er alleen nog maar henna in en geen andere troep meer.

bruiloft
26-10-2005, 17:21
Dus meid gewoon knippen,,ook al staat t niettt,,maar je krijgt er wel wat voor terug:);)

marokkaanse_ik
26-10-2005, 19:06
hmm maar ik ga volgend jaar trouwen insah'allah, dan wil ik niet met een lelijk kort kapsel rondwaggelen :hihi: als ik het nu knip, is het volgend jaar na de zomer weer gegroeit? weet iemand dat? kan iemand daar ongeveer een schatting over maken?

solovely19
26-10-2005, 19:16
nou haar groeit ongeveer een centimeter per maand, in de zomermaanden iets meer. Ik zou het ook ort knippen en met wat korter haar kun je ook nog heel veel kanten op hoor, kan echt mooi zijn. xxxx

alhoceimagek
26-10-2005, 20:02
# Knip het wel, niet al te kort. Wallah is lelijk je weet wel sommige hebben net een mannenkapsel. & Echt kort vind ik lelijk, maar is mijn mening. Je hebt wel dood haar dus ga toch maar ff langs de kapper joh!!

marokkaanse_ik
26-10-2005, 21:07
bij mij groeit het helemaal niet meer. niet eens een centimeter. en ik heb daarnaast ook nog eens ontzettende last van haaruitval. mijn haar is gewoon niet gezond mee :huil: ik had vroeger echt mooi haar, maar nou is er niks meer van over. mijn verloofde zegt ook altijd, laat je haar groeien joh! hij denkt dat ik het steeds knip, maat het is lelijk en dood, dus groeit het niet. ik ga maar eens langs die lelijke kappers hier. ik weet toch al wat ze gaan zeggen KNIPPEN :jammer:

alhoceimagek
26-10-2005, 21:15
# Yah dan moet je het doen meid. Zit er dan zo dood uit snapje:maf:.

marokkaanse_ik
26-10-2005, 21:18
het ziet er echt dood uit. van onder gaan die puntjes alle kanten op, zelf al heb je gestyleerd enz. :maf: ik durf mijn haar dus echt niet meer los te dragen. ga het wel knippen :huil:

alhoceimagek
26-10-2005, 21:22
# Zied ga knippen & laat ons het resultaat zien:p.

Moeskiela
26-10-2005, 21:41

:huil: Ik voel echt met je mee! Ik kan er over meepraten en het komt echt door de stijl tang! Vroeger had ik zulk mooi haar, maar nee ik moest weer teveel stijlen en verfen. Toen ben ik zo wanhopig geweest dat ik mijn haar heb laten straighten (dus stijlen voor altijd) het resultaat was prachtig, is het nog steeds daar niet van. Alleen mijn haar groeit flink door nu en de uitgroei is mijn eigen haar. Ik vrees dat ik mijn haar heel kort moet knippen, maar durf niet. Want als ik zeg heel kort dan praat ik over 3-4 cm. Vroeger had ik dat wel gedurfd, maar nu niet meer :huil: Succes meid :huil:

Pagina's : [1] 2