Bekijk volle/desktop versie : Op Zoek Naar Mijn Ware!



07-05-2002, 11:56

Citaat door PraatNietMetMij:
Mensen, help me alsjeblieft hieruit! Ik ben op zoek naar de ware jopie, er zijn verscheidene mannen die mij al om de hand hebben gevraagd maar tevergeefs. Ik verwacht niet veel van een man, als ie maar lief en van goede huize komt. Een man Like TonY zou ik wel willen hebben


.

16-05-2004, 19:51



Citaat:
Origineel gepost door PraatNietMetMij
Mensen, help me alsjeblieft hieruit! Ik ben op zoek naar de ware jopie, er zijn verscheidene mannen die mij al om de hand hebben gevraagd maar tevergeefs. Ik verwacht niet veel van een man, als ie maar lief en van goede huize komt. Een man Like TonY zou ik wel willen hebben



dat is tog iets voor jezelf og heb ik het mis
nou ik ga maar weer veel suc6 met zoeken

16-05-2004, 21:10
Hihihihih! Vertel eens dan iets over je zelf! Je moet je zelf dan wel goed kunnen verkopen!

Maak er een mooi verhaal van!

Wie je bent wat je doet enz enz.

En succes met zoeken dan!!
Hahahahahaha!

16-05-2004, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door PraatNietMetMij
Mensen, help me alsjeblieft hieruit! Ik ben op zoek naar de ware jopie, er zijn verscheidene mannen die mij al om de hand hebben gevraagd maar tevergeefs. Ik verwacht niet veel van een man, als ie maar lief en van goede huize komt. Een man Like TonY zou ik wel willen hebben


ik heb het gevoel dat deze topic bij marokkaanse jongeren relaties en liefdes thuis hoort, maar ik kan het fout hebben

16-05-2004, 23:41



Citaat:
Origineel gepost door Cuore
IkPraatNietMetjou.
Krijgt je belgische necrofiele humor weer de overhand, bejaarde man?

16-05-2004, 23:50

Citaat:
Origineel gepost door Cuore
Dag zita de king van nergistan!
Nog steeds in de gesloten dienst psychiatrie aanwezig?
Nou, maf ze maar hoor kleine.
Ik vertrouw het niet meer hoor, een necrofiele bejaard die in de late uurtjes de kleintjes probeert te lokken met zijn belgische humor

16-05-2004, 23:57

Citaat:
Origineel gepost door Cuore
Nou, ik zei toch maf ze maar, ventje met 100 gezichten.
En vergeet je pillen niet in te nemen, kwestie van die 99 anderen te onderdrukken.
"Ja de sportschool heb ik weer lekker kunnen verlaten na een hete sauna en een paar blonde mokkels naast me die mij deden denken aan de maagden van de 100ste hemelen" ben ik een komma vergeten, bejaarde man?

The king is death

17-05-2004, 07:41
'The King' schreef beter Engels.

17-05-2004, 08:09
Tsja, een schizofreen is nooit alleen.