Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Honing als schoonheidsmiddel...

Jaouad_Inow
26-10-2005, 09:36

Honing als schoonheidsmiddel Honing voor de huid Behalve inwendig kan honing ook uitwendig gebruikt worden. Honing heeft een verzachtende werking op de huid. Het bevat suikers, was en mineralen. Je kunt het als gezichtsmasker gebruiken en ook als gezichtreiniger werkt het prima Honing als reiniger Was je handen en vermeng 1 theelepel honing in de palm van je hand. Voeg wat melkpoeder toe en breng het op je gezicht aan. Naspoelen met water Honing als lotion Meng een theelepel honing met een theelepel plantaardige olie en een paar druppels citroensap. Wrijf je handen, ellebogen en hielen en andere droge plekken ermee in. Laat 10 minuten intrekken dan afspoelen met warm water Honing als verstevigend gezichtsmasker Meng een eetlepel honing, een eiwit en een theelepel glycerine en genoeg bloem om een pasta te vormen. Smeer gezicht en hals er meer in. Laat 10 minuten zitten, afspoelen met warm water Scrub met honing Neem een eetlepel honing in je hand en voeg wat amandelmeel (gemalen gepelde amandelen) en wat citroensap toe. Meng het goed en breng het op je gezicht aan en maak zachte draaiende bewegingen. Goed voor alle huidtypes Kan ook als lichaamsscrub gebruikt worden onder de douche. Hiervoor twee eetlepels honing en een eetlepel melkpoeder mensen. Maakt je huid superzacht. Je kan ook wat honing aan een bad toevoegen Voor glanzend haar Roer een theelepel honing in 250 ml warm water. Als je blond bent kun je nog wat citroensap toevoegen. Na het wassen met shampoo, wrijf je het mensen door je haar. Niet uitspoelen. Drogen zoals je gewend bent Nu ook als medicijn te koop Sinds kort is er ook zalf op basis van honing te koop L-Mesitran. Onderzoek heeft de goede werking hiervan uitgewezen en heeft onlangs een prijs gewonnen. Toepassingen zijn: brandwonden, doorligwonden, operatiewonden maar ook acné

ranidodo
26-10-2005, 09:51
bedankt mooie tips ga ik zeker een keer proberen.maar kan je mechien mij vertellen hoe ik ook een onderwerp kan starten.alvast bedankt

Jaouad_Inow
26-10-2005, 09:57
Als je helemaal links boven kijkt zie je staan " nieuwe onderwerp" Als je daar op klikt kun je een nieuwe topic aanmaken...

ranidodo
26-10-2005, 10:04
ik kan het echt niet zien.ligt het aan mij of ben ik gewoon blind.kan je mechien dr bij vertellen naast waar het ligt.want ik zie het echt niet.ben echt een knol alvast bedankt

MOcROzINA
26-10-2005, 10:18

IK ga het ook zeker eens een keer proberen Thanx voor de tips :goedzo:

Jaouad_Inow
26-10-2005, 10:21
Als je op het forum Gezondheid en Uiterlijke Verzorging klikt dan zie je de eerst blz met alle topics. Als je rechtsboven kijkt zie je de paginanr's en als je daarvan linksboven kijkt zie je een balkje waarin staat " Nieuw Onderwerp". Klik daarop en je kunt een nieuw onderwerp starten. Ik hoop dat 't je dit keer wel lukt...

Jaouad_Inow
26-10-2005, 10:21
IK ga het ook zeker eens een keer proberen Thanx voor de tips :goedzo: Graag gedaan :o

marokkaanse_ik
26-10-2005, 12:57
ik het het eens geprobeerd, maar toen ging de honing druppelen. het werd niet hard. hoort het zo, of deed ik het gewoon verkeerd?