Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dieet

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
12-04-2003, 16:48

kent er iemand shi dieet waarbij je razendsnel kan afvallen..ik moet minimaal 10 kilo kwijt..ik ben binnen 1 jaar 13 kilo aangekomen..help mensen afz samira (ik zit onder chaimaa's profiel)

Wa7ida
12-04-2003, 16:49
nee sorry kan je niet helpen, doe aan die dieet is niet nodig :D

Soefy
12-04-2003, 16:49
13 kilo :schok: ya latif..nee sorry ken geen dieet..meer bewegen meid..dan val je wel wat af...off gewoon niet meer snoepen..ipv van een chocolaatje..een wortelslaatje..:hihi: Succes :goedzo:

mimi_tangaouia
12-04-2003, 16:50
wat helpt is een dag alleen maar bruin volkoren brood uit uit beleg kan je kiezen als tomaat, komkommer daarnaast mag je veel water drinken, ongezoet vruchtensap, koffie of thee zonder suiker liever niet maar als het echt niet anders kan en boullion

bint_duh_bledie
12-04-2003, 16:51

veel citroen gebruiken bij alles wat je eet daar kun je snel mee afvallen maar het is wel ongezond

Chaimaa
12-04-2003, 16:51
ja is echt verschrikkelijk mensen niet dat ik echt dik ben maar ik ben stevig geworden en ik wil meer aan de slanke kant zijn ik ben al bij de dokter geweest en die zei dat het normaal is yeah right :rolleyes: namens samira hellup

Oem_Lena
12-04-2003, 16:52
Origineel gepost door bint_duh_bledie veel citroen gebruiken bij alles wat je eet daar kun je snel mee afvallen maar het is wel ongezond heel erg slecht je maag gaat krimpen

Chaimaa
12-04-2003, 16:54
Origineel gepost door lala_amira2 heel erg slecht je maag gaat krimpen en als je maag gaat krimpen wat gebeurt er dan :confused:

Oem_Lena
12-04-2003, 16:55
Origineel gepost door Chaimaa en als je maag gaat krimpen wat gebeurt er dan :confused: dan heb je geen maag meer, :D

Chaimaa
12-04-2003, 16:55
alvast bedankt allemaal voor the tips :blauwkus: liefs samira.

Chaimaa
12-04-2003, 16:56
Origineel gepost door lala_amira2 dan heb je geen maag meer, :D :eek: beetje mag toch wel :rolleyes: minder honger :D

GangstaLovin
12-04-2003, 16:57
Zo weinig mogelijk snoepen en maar twee maaltijden per dag nemen. Dus ontbijt en middag eten die je dan ook echt laat op de middag eet. Zo rond een uur of vier. En tussendoor heel veel drinken ....

NoreJihan
12-04-2003, 17:16
Origineel gepost door Chaimaa kent er iemand shi dieet waarbij je razendsnel kan afvallen..ik moet minimaal 10 kilo kwijt..ik ben binnen 1 jaar 13 kilo aangekomen..help mensen afz samira (ik zit onder chaimaa's profiel) hahahahahhaa Zeg tegen Samira dat ze meer moet sporten en meer fruit en groente moet eten en veel water moet drinken En snoep, chocolade en vettige dingen zoals marmitta enz vermijden meid dan is samira binnen de kortste keren slank ;)

Samiratoen
12-04-2003, 19:30
eeej...psst... ik heb goeie tip :stout: ik ben zelf al een weekje ofzo op dieet.. en ben nu ong. 5 kilo afgevallen. :D wanna know my secret...?! ;) ik en nog een paar vriendinnen hebben een DEAL gemaakt.. elke dag moeten we voor 18.00 in totaal 3 of 4 kleine spa-blauw flesjes opdrinken dus gewoon leegdrinken en weer navullen.... en niet nieuwe flesje kopen :rolleyes: dus in totaal... 1.5 of 2 liter water voor 18.00... en je mag meer drinken als je wil... ;) en natuurlijk... minder snoepen..!! echt veel minder snoepen... i.p.v. een snoepje.. moet je water nemen..of lekker fruit :D en ook wat Nore_Jihan zei... SaY NO To MaRMiTa en TaJiN !! ik heb al maanden geen marmita of tajin gegeten.. en ook jus en andere saus.. moet je zo weinig mogelijk van nemen ! oja.. en 's cohtends goed ontbijten want hierdoor zal je spijsverteringsmachientje opgang komen! ... en lunch moet iets gezonds zijn!! bij mij is het gelukt.... nou jij nog...;) xx Satoentje... ( sista of Chaimaa..)

Chaimaa
12-04-2003, 19:36

Origineel gepost door NoreJihan hahahahahhaa Zeg tegen Samira dat ze meer moet sporten en meer fruit en groente moet eten en veel water moet drinken En snoep, chocolade en vettige dingen zoals marmitta enz vermijden meid dan is samira binnen de kortste keren slank ;) haha wallah is niet voor mij :lekkerpuh samira says: thank you! ;) :zwaai:

Pagina's : [1] 2