Bekijk originele versie : haren verfen
MISS_ANISSA
25-10-2005, 23:42
Hallo lady's...
Ik heb mijn haren nooit geverfd maar wil het nu verfen alleen weet niet hoe en wat ...ik heb donker bruin haar en ik wil deze kleur.:D
http://img6.imageshack.us/img6/2769/tralala6xf.th.png (http://img6.imageshack.us/my.php?image=tralala6xf.png)
maar moet ik me haren hiervoor bleken ?:maf2: ik heb gehoord dat het heel slecht is daarom vroeg ik me af of er een andere manier is op die prachtige kleur te zetten alle advies is welkom vooral omdat ik nog nooit me haren heb geverfd :hihi: .....
:zwaai:
Als je nog nooit je haren hebt geverfd dan kun je het beste eerst langs een kapper gaan voor advies. Zij weten meestal je daar wat meer over te vertellen.
ImeneBella
26-10-2005, 00:34
Hallo lady's...
Ik heb mijn haren nooit geverfd maar wil het nu verfen alleen weet niet hoe en wat ...ik heb donker bruin haar en ik wil deze kleur.:D
http://img6.imageshack.us/img6/2769/tralala6xf.th.png (http://img6.imageshack.us/my.php?image=tralala6xf.png)
maar moet ik me haren hiervoor bleken ?:maf2: ik heb gehoord dat het heel slecht is daarom vroeg ik me af of er een andere manier is op die prachtige kleur te zetten alle advies is welkom vooral omdat ik nog nooit me haren heb geverfd :hihi: .....
Een tip: JE MOET NOOIT JE HAREN VERVEN!!
Krijg je alleen maar spijt van. Je verneukt werkelijk je haar.
Ik had vroeger, (zo'n 3-4 jaar geleden), mooi, lang golvend donkerblond haar.
En nu???? Nu is het niets anders dan droog en dof haar. En het groeit ook niet meer. :(
Ik heb zo'n spijt dat ik ben begonnen met verven. Ik wou echt dat ik dat NOOIT had gedaan!! :jammer:
Dus nogmaals, je hebt nooit je haar geverfd, moet je ook echt niet doen!
(Ben zelf ook kapster)
MISS_ANISSA
26-10-2005, 15:20
Een tip: JE MOET NOOIT JE HAREN VERVEN!!
Krijg je alleen maar spijt van. Je verneukt werkelijk je haar.
Ik had vroeger, (zo'n 3-4 jaar geleden), mooi, lang golvend donkerblond haar.
En nu???? Nu is het niets anders dan droog en dof haar. En het groeit ook niet meer. :(
Ik heb zo'n spijt dat ik ben begonnen met verven. Ik wou echt dat ik dat NOOIT had gedaan!! :jammer:
Dus nogmaals, je hebt nooit je haar geverfd, moet je ook echt niet doen!
(Ben zelf ook kapster)
ow wat erggg voor je :(.......... maar hangt het ook niet vanaf hoe vaak je je haren verkleurt ?
En is er dan geen andere manier om mijn haren te verkleuren zonder dat het beschadigt wordt ...
En ow ja nog een vraag ..als ik die ( lichtbruine kleur ) in mijn haren wil...... welke kleur kan ik het beste doen (geen verf , bijv soorte creme).......ik heb donker donker bruin haar.
alle advies is welkom ..Thanks voor je tip..:goedzo:
MISS_ANISSA
26-10-2005, 15:22
Als je nog nooit je haren hebt geverfd dan kun je het beste eerst langs een kapper gaan voor advies. Zij weten meestal je daar wat meer over te vertellen.
ja dat klopt :)
je moet inderdaad je haar eerst laten ontkleuren als je zoveel tinten lichter wil.
Donker haar kan je hooguit 1-2 tinten lichter maken zonder het te ontkleuren.
Nuchter82
26-10-2005, 17:03
ow wat erggg voor je :(.......... maar hangt het ook niet vanaf hoe vaak je je haren verkleurt ?
En is er dan geen andere manier om mijn haren te verkleuren zonder dat het beschadigt wordt ...
En ow ja nog een vraag ..als ik die ( lichtbruine kleur ) in mijn haren wil...... welke kleur kan ik het beste doen (geen verf , bijv soorte creme).......ik heb donker donker bruin haar.
alle advies is welkom ..Thanks voor je tip..:goedzo:
Kleurspoeling ( kan je het beste ook bij de kapper laten doen) schijnt niet/minder schadelijk te zijn voor je haar. het is dus wel spoeling dus na zoveel keren wassen ( afhankelijk van je spoeling) is het uit je haar. Maar wellicht beter voor jou omdat je voor het eerst gaat verven, zie je gelijk of die kleur leuk is...
MISS_ANISSA
28-10-2005, 23:13
Kleurspoeling ( kan je het beste ook bij de kapper laten doen) schijnt niet/minder schadelijk te zijn voor je haar. het is dus wel spoeling dus na zoveel keren wassen ( afhankelijk van je spoeling) is het uit je haar. Maar wellicht beter voor jou omdat je voor het eerst gaat verven, zie je gelijk of die kleur leuk is...
jaa dat is het beste , zo een kleurenshampoo bedoel je tog ?:) of niet
en weet iemand wat voor kleur je krijgt als je blond op donkerbruin doet...want ik wil een honingbruine kleurtje krijgen(met zo een kleurenshampoo) dus d8 blond zal dan wel iets met bruin worden maar of het precies honingbruin wordt dat betwijfel ik....
AUB TIPSSSS ........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.