Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damnnn Comentaar....

Pagina's : [1] 2

Ladyx1983
12-04-2003, 16:44

ok kreeg veel comentaar over mijn avatar hij zag er zo uithttp://forums.marokko.nl/avatar.php?userid=33782&dateline=1049975951 ok en hier naast kan je zien hoe die er nu uit ziet ik hoop dat de mensen die zo veel comentaar hadden nu tevreden verder kunnen gaan :rolleyes: doei :zwaai:

Guadaloupe
12-04-2003, 16:45
k zie niks

Najib26
12-04-2003, 16:45
:goedzo: Het gaat ook om jezelf. Waarom zo'n blootplaatje nemen, zou je die ook aan jouw ouders laten zien? Besef dat Allah je overal ziet en al jouw daden ziet.

Ladyx1983
12-04-2003, 16:49
Origineel gepost door Najib26 :goedzo: Het gaat ook om jezelf. Waarom zo'n blootplaatje nemen, zou je die ook aan jouw ouders laten zien? Besef dat Allah je overal ziet en al jouw daden ziet. me ouders zitten niet achter internet op marokko.nl te surfe dus dat is weer iets heel anders heb respect voor mijn ouders en hun zou ik dat nooit laten zien :zwaai:

Ladyx1983
12-04-2003, 16:51

Origineel gepost door Guadaloupe k zie niks moet je gewoon ff op de link klikken meid ;)

Najib26
12-04-2003, 16:54
Origineel gepost door ladyx1983 me ouders zitten niet achter internet op marokko.nl te surfe dus dat is weer iets heel anders heb respect voor mijn ouders en hun zou ik dat nooit laten zien :zwaai: Heb je dan geen respect voor je moslimbroeders en zusters die deze site bezoeken? En je respect voor Allah?

qwatra
12-04-2003, 16:57
ja meid ik vond je vorige ook een beetje TE uitdagend, niet dat het mijn zakens zijn wat je doet, maar ik vind dat een avatar veel zegt over een lid, en als ik jou avatar zag dan dacht ik heel wat anders over jou, niet omdat je ook direct zo bent, maar het gaf me een raar beeld over jou, maar deze vind ik Goed hoor, xxxxxxxxxx

HalfBlood
12-04-2003, 16:58
erg he positieve kritiek van je moslim broeder krijgen...;)

Ladyx1983
12-04-2003, 17:00
Origineel gepost door qwatra ja meid ik vond je vorige ook een beetje TE uitdagend, niet dat het mijn zakens zijn wat je doet, maar ik vind dat een avatar veel zegt over een lid, en als ik jou avatar zag dan dacht ik heel wat anders over jou, niet omdat je ook direct zo bent, maar het gaf me een raar beeld over jou, maar deze vind ik Goed hoor, xxxxxxxxxx :eek: zo had ik het dus niet bekeken.....ff alle misverstande uit de wereld helpen ik ben een normaal meisje van 20 met een normale leven en een normale thuis en een normale studie en heb normale vrienden :zwaai: ciaooo

GangstaLovin
12-04-2003, 17:01
Sooooo wat zijn we hier toch heel bang voor naaktheid. Het was maar een diepe decollete die je zag verder niks. Damnz ...als je daar al rare ideeen van krijgt in je hoofd dan ben je pas echt ziek. sjonge jonge jonge ....En vooral als vrouw kun je daar geen problemen van hebben ...ik bedoel wat ik op haar avater zag zie ik ook elke dag.

Ladyx1983
12-04-2003, 17:01
Origineel gepost door Half Blood erg he positieve kritiek van je moslim broeder krijgen...;) nee hoor ik sta altijd open voor comentaar en kritiek,daar leer je van ;)

Najib26
12-04-2003, 17:02
Origineel gepost door ladyx1983 :eek: zo had ik het dus niet bekeken.....ff alle misverstande uit de wereld helpen ik ben een normaal meisje van 20 met een normale leven en een normale thuis en een normale studie en heb normale vrienden :zwaai: ciaooo Dan weet je het nu. Ik kan er ook niks aan doen, maar als iemand een blootplaatje als avatar heeft, dan neem ik die persoon niet serieus. Gelukkig heb je dat nu ingezien. Het gaat niet om jouw plaatje, maar om de argumenten die je geeft. Dus leg daar de nadruk op ipv op een plaatje.

HalfBlood
12-04-2003, 17:03
Origineel gepost door ladyx1983 nee hoor ik sta altijd open voor comentaar en kritiek,daar leer je van ;) daarom gelijk wa7d onzin topic over openen :)..

Ladyx1983
12-04-2003, 17:03
Origineel gepost door GangstaLovin Sooooo wat zijn we hier toch heel bang voor naaktheid. Het was maar een diepe decollete die je zag verder niks. Damnz ...als je daar al rare ideeen van krijgt in je hoofd dan ben je pas echt ziek. sjonge jonge jonge ....En vooral als vrouw kun je daar geen problemen van hebben ...ik bedoel wat ik op haar avater zag zie ik ook elke dag. :rolleyes: ach meid mannen hebben snel laast van hun hormone ;) dus daar had ik rekening mee moeten houden op deze site :p

Ladyx1983
12-04-2003, 17:05

[QUOTE]Origineel gepost door Half Blood daarom gelijk wa7d onzin topic over openen :).. [/QUO :TE] jaaaa mense moeten mijn kritiek en comentaar maar ook accepteren en als die topic onzin is he...waarom lees je het en waarom ga je er op in? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2