Bekijk originele versie : Waaraan denk jij als je bid??
Ik probeer me zo goed mogelijk te concentreren...en ik denk aan het paradijs.
jullie??
HalfBlood
12-04-2003, 16:04
Jahanam..
Bario_Woman
12-04-2003, 16:06
ik bid niet...ik kan er niet mee over praten..sorry
G.C.
Waarom denk jij daaraan Half blood??
Ik probeer positief te denken als ik bid.
HalfBlood
12-04-2003, 16:08
Origineel gepost door Liloesh
Waarom denk jij daaraan Half blood??
Ik probeer positief te denken als ik bid.
ik denk aan mijn zondes die dag.. en dan denk ik aan de straf
Oh zo bedoel je dan half blood...ieder zijn manier ;)
Ik probeer te denken aan djenna en jehenem, en ons doel is djenna tuurlijk, want als ik dan per ongeluk weer even afdwaal, denk ik snel weer aan jehenem, en dan ben ik weer bij ;) . beetje raar uitgelegd, maar jullie begrijpen het wel denk ik.
salaam aleikum Dua
Miss_Crazy
12-04-2003, 16:10
ik denk gewoon dat ik me moet concentreren want ik wordt snel afgeleid door dingen
leipe_mocro
12-04-2003, 16:12
mij gedachten zijn overal
HalfBlood
12-04-2003, 16:12
Oh zo bedoel je dan half blood...ieder zijn manier ;)
daardoor ga je ook meer van je fouten beseffen .. en probeer je die ook te herstellen ;)...maar das alleen mijn mening...
Miss_Crazy
12-04-2003, 16:13
Origineel gepost door Half Blood
daardoor ga je ook meer van je fouten beseffen .. en probeer je die ook te hersellen ;)...maar das alleen mijn mening...
daar heb je wel gelijk in
Origineel gepost door Half Blood
daardoor ga je ook meer van je fouten beseffen .. en probeer je die ook te herstellen ;)...maar das alleen mijn mening...
ooh zo bedoel je..jah dat kan ook je concentratie versterken ;)
Oem_Lena
12-04-2003, 16:32
ik denk aan allah die voor mij staat, en ik denk aan de hel die aan mijn linker kant staat en ik denk aan djanna die aan mijn rechter kant staat en ik denk aan rasoeliallah(sas)die achter mij staat.......................soms denk ik aardse dingen(wat niet mag als je bid)............ins-allah zal allah ons vergeven voor onze zonde.
Ik probeer me zo goed mogelijk te concentreren...en ik denk aan het paradijs.
jullie??
iK Probeer me ook zo goed mogelijk te concentreren..Mijn gedachtes zijn bij mijn dierbare waarvan ik eerder afscheid heb genomen..Mijn gedachtes zijn bij Allah (swt) in de hoop Hij (swt) mijn zondes zal vergeven en mijn dierbare hen alle goeds zal geven...
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.