Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn man chatt met andere jonge vrouwen

Pagina's : [1] 2 3

w3rda33
25-10-2005, 20:58

salam mijn man kan hij als die thuis de hele tijd achter de pc zitten chatten met hele jonge vrouwen vanaf 17 jaar ze worden vaak verliefd op hem en weet niet goed hoe ik hier om moet vooral ik nu zwanger ben van onze eerste kindje :traan1: het maakt me machteloos

Leila0
25-10-2005, 21:01
salaam ja ik zou dat zelf ook niet leuk vinden :( .... praat gewoon met hem erover..... succes

Sibel_flower
25-10-2005, 21:04
Maar meid dat verdien jij niet yaaaaaaaa daaaaaaaggggg :hadj: :hadj: tbarkelah zeg jij zwanger en hij chatten met 17 jarige meiden.. Er is maar een oplossing voor jou man en dat is Pan op zijn kop :goedzo: :goedzo: :goedzo:

Aardbeitje
25-10-2005, 21:12
ik zou eerder de pc op zijn hoofd stukslaan! maar goed als je dit probleem thuis wil verhelpen ....doe je de pc weg stel hem voor de keus of jij gaat weg of de pc eruit. en wees daadkrachtig pak desnoods je spullen in van jou en je kindje. DUS PC DE DEUR UIT! :hihi: Ik zou eerder zeggen: HIJ DE DEUR UIT!!!! En pas als hij normaal gaat worden, dan mag hij terug komen! Zo had ik het aangepakt!!!

miss_hijab
25-10-2005, 21:17

:hihi: Ik zou eerder zeggen: HIJ DE DEUR UIT!!!! En pas als hij normaal gaat worden, dan mag hij terug komen! Zo had ik het aangepakt!!! Precies! Ik wou al zeggen; En w3rda33 hij moet hard keihard worden aangepakt dit kan niet en mag niet als hij door gaat, dan wijs je hem het gat van de deur.. Ik word schijtziek van dit soort praktijken gewoon hard aanpakken, en vooral niet laten zien dat je machteloos bent!!

sushimon
25-10-2005, 21:29
salaam, ik heb het precies meegemaakt, ik heb toen tegen hem gezegd wat dat voorstelde, hij antwoordde me dat het maar geintje is, toen heb ik weer geegd dat als hij mij bedriegde ik hem zal verlaten en niks meer hoef te verwachten. Hij had me destijds verzekerd niks te gebeuren en dat het maar gein en vermaak was. ik heb de weken daarna steeds om de paar dagen als hij weer bezig was steeds gezegd dat ik geen verbetering zie. náderhand werd het steeds minder en het hielp op een gegeven moment op.... ik moet er wel bij zeggen dat ik hem zelfs een paar keer hebt betrapt op telefoneren, ik was ervan overstuur... maar ik heb wel duidelijk en vooral ´KALM gezegd dat ik dat niet pikte.... nu is hij heel braaf... wat ik wil zeggen is zeg het kalm, echt kalm dat je ermee zit en maak ook duidelijk wat de gevolgen zijn en geef hem de tijd om het af te kicken, dat is het in principe, in plaats van erop los te meppen en schelden.. heb geduld, als hij van je houd zal hij doen wat vwerstandig is,.... veel succes. Mocht je willen praten, ik ben altijd luisterend oortje!

sushimon
25-10-2005, 21:30
salaam, ik heb het precies meegemaakt, ik heb toen tegen hem gezegd wat dat voorstelde, hij antwoordde me dat het maar geintje is, toen heb ik weer geegd dat als hij mij bedriegde ik hem zal verlaten en niks meer hoef te verwachten. Hij had me destijds verzekerd niks te gebeuren en dat het maar gein en vermaak was. ik heb de weken daarna steeds om de paar dagen als hij weer bezig was steeds gezegd dat ik geen verbetering zie. náderhand werd het steeds minder en het hielp op een gegeven moment op.... ik moet er wel bij zeggen dat ik hem zelfs een paar keer hebt betrapt op telefoneren, ik was ervan overstuur... maar ik heb wel duidelijk en vooral ´KALM gezegd dat ik dat niet pikte.... nu is hij heel braaf... wat ik wil zeggen is zeg het kalm, echt kalm dat je ermee zit en maak ook duidelijk wat de gevolgen zijn en geef hem de tijd om het af te kicken, dat is het in principe, in plaats van erop los te meppen en schelden.. heb geduld, als hij van je houd zal hij doen wat vwerstandig is,.... veel succes. Mocht je willen praten, ik ben altijd luisterend oortje!

miss_hijab
25-10-2005, 21:34
:lol: :lol: whahhahahahahahahahhahh Wat is hier zo lachwekkend aan? :moe:

Aardbeitje
25-10-2005, 21:37
Sushimon mijn complimenten meid!!! Dat jij zo rustig kan blijven!!! Als mijn man had gezegd dat hij dit doet voor de gein en vermaak, dan was ik al helemaal door het lint gegaan! En vooral als je hem ook nog een betrapt op telefoneren! Neeee!!!! Dan had ik het wel geweten!!!! Als hij niet tevreden is met het leven dat ik hem bied...DAN SODEMIETERT HIJ MAAR OP!!!! Dan gaat hij maar het leven zoeken die hem wel vermaakt! Sorry, maar dat zou mij echt te ver gaan!

Sibel_flower
25-10-2005, 21:42
Wat is hier zo lachwekkend aan? :moe: Meid je hebt helemaal gelijk maar Sorry vond het grappig hoe je het zegt :hihi: :hihi:

Bintje
25-10-2005, 21:45
Sushimon mijn complimenten meid!!! Dat jij zo rustig kan blijven!!! Als mijn man had gezegd dat hij dit doet voor de gein en vermaak, dan was ik al helemaal door het lint gegaan! En vooral als je hem ook nog een betrapt op telefoneren! Neeee!!!! Dan had ik het wel geweten!!!! Als hij niet tevreden is met het leven dat ik hem bied...DAN SODEMIETERT HIJ MAAR OP!!!! Dan gaat hij maar het leven zoeken die hem wel vermaakt! Sorry, maar dat zou mij echt te ver gaan! sjow hey jij bent wel hard dan, ik denk dat ik het zo niet zou kunnen zeggen, ik zou het uitpraten waarom (volgens mij derde keer in deze forum dat ik weer overga op uitzoeken waarom een mens zo doet maar goed)...wat mist je man bij je...gezelligheid...liefde...genegenheid...vertrou wen... Ik denk niet dat ik tegen mijn man zou zeggen dat ie meteen de deur uitmoet vooral niet als je een vrij normaal huwelijk (geen problemen geen mishandeling etc)hebt....je moet het probleem opsporen en dat aanpakken.

Aardbeitje
25-10-2005, 21:51
Ik weet zeker dat ik hem dan niet meer om me heen zou willen hebben! Want ik kan me daar ZO kwaad over maken! En ja ik zou hem de deur wijzen, om hem te laten beseffen DAT IK DAT NIET ACCEPTEER!!!! Ik zou niet meteen de scheidingspapieren aanvragen hoor....Nee zo ver ga ik dan nog niet. Maar ik laat hem vertrekken om te denken aan wat HEM dwars zit! En als hij goed heeft na gedacht en hij heeft een goede reden...dan mag hij terug komen!!! Maar dan wel op zijn knietjes...

Sibel_flower
25-10-2005, 21:53
Ik weet zeker dat ik hem dan niet meer om me heen zou willen hebben! Want ik kan me daar ZO kwaad over maken! En ja ik zou hem de deur wijzen, om hem te laten beseffen DAT IK DAT NIET ACCEPTEER!!!! Ik zou niet meteen de scheidingspapieren aanvragen hoor....Nee zo ver ga ik dan nog niet. Maar ik laat hem vertrekken om te denken aan wat HEM dwars zit! En als hij goed heeft na gedacht en hij heeft een goede reden...dan mag hij terug komen!!! Maar dan wel op zijn knietjes... Ja idd hij moet wel voelen hoeveel schaden hij heeft aangericht:kwaad:

Aardbeitje
25-10-2005, 21:55
Ja idd hij moet wel voelen hoeveel schaden hij heeft aangericht:kwaad: Ja toch!!! Vooral omdat die arme meid nog wel zwanger is!!! Nou sorry hoor, maar bij mij gaat een dom excuus er niet in...:kwaad:

PASSARELLA
25-10-2005, 21:59

salam mijn man kan hij als die thuis de hele tijd achter de pc zitten chatten met hele jonge vrouwen vanaf 17 jaar ze worden vaak verliefd op hem en weet niet goed hoe ik hier om moet vooral ik nu zwanger ben van onze eerste kindje :traan1: het maakt me machteloos Lieve meid, Heb geduld en praat er rustig over met je man, allah ou m3a sabirien! Luister niet naar mensen die hier zeggen, sla dit op zijn hoofd, of wijs hem de deur, probeer eerst rustig met hem te praten, helpt dat niet dan kan je nog altijd andere maatregelen nemen! Als je wilt praten kan je me pm sturen! Sterkt meid!

Pagina's : [1] 2 3