Bekijk originele versie : kunstmatig maagdelijksheid vliesje niet succesvol
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
mellalie-man
12-04-2003, 14:13
:eek: :eek: OH OH OH BEN JIJ STOUT GEWEEST :eek: :eek:
hahahaha geef niet hoor meid feest maar lekker door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
Missprive
12-04-2003, 23:13
WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
WHUAHUAHAUAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
wie stout krijgt de roet WHUAHHAAHAHAHA
DAS BALEN
mellalie-man
12-04-2003, 23:14
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mellalie-man
13-04-2003, 21:00
hahahahahha ja wat heb je gedaan.
oh mijn god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
LelyDames
13-04-2003, 22:18
hihi jaaa wie stout is is niet zoet :hihi:
billenkoek :)
mellalie-man
13-04-2003, 22:18
hahahhaa
Lijkt me vet erg, maar ja je had zelf de beslissing moeten nemen dat HET niet mocht gebeuren. En dat heb je dus niet gedaan. Eigen schuld, hard maar waar.
mellalie-man
14-04-2003, 13:24
ja vind ik ook maar ja het gebeurd wel veel tegenwoordig.
even dichtnaaien denken ze dan maar wie hou je nou voor de gek je toekomstige man ,jezelf of ALLAH.
Daar heb je gelijk in . Ben het helemaal met mellalie-man eens!!!!!!!!!Denken ze dat de mannen soooo stupid zijn! ik denk het niet
momootje
14-04-2003, 19:15
Vieze mensen jong, wallah allah zal je toch laten boeten en niemand anders, allah ziet alles!!
doe maar hoor, jij bent degene die er voor gestraft zal worden!!!
mellalie-man
14-04-2003, 19:40
ja klopt goed gezegd momootje,omaymaa,fatuha,lamode ,lelydames en missprive
mellalie-man
15-04-2003, 14:56
roosje en socialgirl voordat je mee praat over een onderwerp moet je wel weten waar we het over hebben.
en jij weet het blijkbaar niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kijk eens vanaf het begin van deze topic dan zie je met je dat dit als een grapje is en we lachen helemaal niet uit en je zet jezelf aleen maar voorschut.
het moraal van het verhaal weet waar je aan begint en weet waarover je praat.hahhahahahhaha.
zeghma zielig voor die meiden.ze zijn gewoon dom.en joden want het is algemeen bekend en het wordt met de paplepel ingegoten dat je maagd moet blijven en deze meiden verdienen niet onze respect.als ze respect willen dan moeten ze maar hun beentjes bij elkaar houden.
mijn respect gaat naar de dames die modern zijn en toch hun geloof en cultuur hoog in het vaandel houden dames mijn respect.
en wat onze neukgraage dames betreft,ga maar een kunstmatig maagdelijks vliesje in laten brengen :kwaad:
mellalie-man
15-04-2003, 15:08
oh social girl ik bedoel het niet zo en je hebt gelijk ik ben een hond ik heb het niet anders geleerd.
hahahahaha
maar nogmaals ik wist niet dat je nieuw was .ik d8 die naam komt me bekend voor.
hahahaha no hard feelings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mellalie-man
15-04-2003, 15:11
ok dan maar even tussen aanhalingstekens ,deze topic is niet geopend door een meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar dat maakt niet uit.als je een topic opent dan is het eerst berichtje van de gene die die topic heeft gemaakt.ok
doei
mellalie-man
15-04-2003, 15:14
ben je pas getrouwd,gefeliciteerd.en je komt uit oujda,toffe mensen die oujdouian
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.