Bekijk originele versie : zijn de jongens serieus in marokko !
plasatoro18
12-04-2003, 12:45
hallo ik heb 2 jaar geleden een jongen in tanger ontmoet ik was in een keer verliefd op hem en hij op mij de eerste weken waren we gewoon vreiden hij durfde het niet te vragen en hij vroeg of ik met hem wou ik zij ja ik had natuurlijk een vaste serieuse vriend in nederland waar ik mee wou trouwen maar ik was verliefd op die jongen in marokko ik heb nog nooit zon een lekkere jongen gezien in marokko als hij hij was echt leuk maar goed dus ik ging weer terug naar nederland dus ik had nog steeds met die jongen we hadden een plan om te trouwen en die jongen in marokko belde mij heel vaak op maar ik hield van hem en in de zomer vakantie ging ik weer naar marokko dus zag ik hem daar weer ik ging vaak met hem uit ,naar het strand het was heel gezellig met hem en ik werd steeds verliefder op hem en hij ook op mij en op een dag vroeg hij aan mij of ik met hem wilde trouwen ik twijfelde ik dacht en die andere jongen dan maar ik heb nagedacht ik heb toch voor de jongen in marokko gekozen ik heb het uitgemaakt met die andere jongen hij vond het heel erg dat ik een andere had en ik was er kapot van maar toch wou ik die jongen in marokko dus hij heeft me uitgehuwelijkt hij heeft geen geld niks mijn ouders zeggen kon je niet betere vinden maar ik vind dat geld niet belangrijk is ik hou van hem en dat is belangrijk en die andere jingen in nederland had geld hij had een eigen taxi bedrijf en nog veel meer hij was super rijk maar dat kan me niks schelen dat vind ik niet zo belangrijk dus we gaan in de zomer trouwen maar ik vraag me af of de jongens serieus zijn of dat ze alleen voor papieren komen dat wil ik graag weten want ik twijfel
plasatoro18
12-04-2003, 12:47
of die jongens alleen voor papieren willen trouwen !
Ontbreekt de PUNT op je toetsenbord of sjo......
Shining_Star
12-04-2003, 12:52
didi_1 :hihi: sommige zijn wel serieus maar er zijn er ook veel die het voor de papieren doen :(
Origineel gepost door didi_1
Ontbreekt de PUNT op je toetsenbord of sjo......
:lol:haaaahahahahhaaaa
dat d8 ik dus ook..
bint_duh_bledie
12-04-2003, 12:55
ik weet echt niet
ik ga ook trouwen in de zomer met een jongen uit nl
maar mijn nicht heeft een jongen uit marokko
je moets eens weten hoe hij tegen haar is
hij behandeld haar net als een prinses
elke dag na het werken komt hij thuis met een bosje bloemen
alles wat ze wil krijgt ze gewoon van hem
ik hoop dat hij dat ook bij jou gaat doen
maar wees op je hoede
maar als jij zegt dat hij ook heel veel van jou houd
dan kan het niet fout gaan
meid suc6
plasatoro18
12-04-2003, 13:06
ik heb geen punten op me toetsenbord safi tevreden en bind duh bledie bedankt voor je reactie maar ik denk wel dat ie van me houd hij belt bijna elkdag op ik bel hem heel weinig maar ik hoop het ook dat het niet om papieren gaat ik heb met hem gesproken over de papieren hij heeft gezworen en hij zij ook al blijf ik bij hem in marokko wonen dat hij toch met me wou trouwen of als ik geen nederlander was ook maar toch twijfel ik me nicht heeft dit ook meegeaakt hij heeft haar na 5 jaar gedumpt en hebben een kind echt erg vind ik dat hij sloeg haar elke dag hij had een seba om van haar te schijden ze wil nu nooit meer trouwen zegt ze ze wil alleen het kind opvoeden het kind is nu 1.5 jaar beslamma
Oem_Lena
12-04-2003, 13:10
Origineel gepost door plasatoro18
hallo ik heb 2 jaar geleden een jongen in tanger ontmoet ik was in een keer verliefd op hem en hij op mij de eerste weken waren we gewoon vreiden hij durfde het niet te vragen en hij vroeg of ik met hem wou ik zij ja ik had natuurlijk een vaste serieuse vriend in nederland waar ik mee wou trouwen maar ik was verliefd op die jongen in marokko ik heb nog nooit zon een lekkere jongen gezien in marokko als hij hij was echt leuk maar goed dus ik ging weer terug naar nederland dus ik had nog steeds met die jongen we hadden een plan om te trouwen en die jongen in marokko belde mij heel vaak op maar ik hield van hem en in de zomer vakantie ging ik weer naar marokko dus zag ik hem daar weer ik ging vaak met hem uit ,naar het strand het was heel gezellig met hem en ik werd steeds verliefder op hem en hij ook op mij en op een dag vroeg hij aan mij of ik met hem wilde trouwen ik twijfelde ik dacht en die andere jongen dan maar ik heb nagedacht ik heb toch voor de jongen in marokko gekozen ik heb het uitgemaakt met die andere jongen hij vond het heel erg dat ik een andere had en ik was er kapot van maar toch wou ik die jongen in marokko dus hij heeft me uitgehuwelijkt hij heeft geen geld niks mijn ouders zeggen kon je niet betere vinden maar ik vind dat geld niet belangrijk is ik hou van hem en dat is belangrijk en die andere jingen in nederland had geld hij had een eigen taxi bedrijf en nog veel meer hij was super rijk maar dat kan me niks schelen dat vind ik niet zo belangrijk dus we gaan in de zomer trouwen maar ik vraag me af of de jongens serieus zijn of dat ze alleen voor papieren komen dat wil ik graag weten want ik twijfel
ik ben ook getrouwd uit marokko en ben nog steets gelukkig met hem,
als hij echt van jou houd hoef je niet te twijfelen,trouw gewoon met hem en zie tot waar je komt :Iluvu: allah is groot
bint_duh_bledie
12-04-2003, 13:10
is wel zielig voor jou nicht
je moet tegen jou aanstaande man zeggen
dat jullie wel trouwen maar wel in marokko blijven
kijken wat hij daarop te zeggen heeft
plasatoro18
12-04-2003, 13:35
ja dat heeft hij gezegd toen ik aan hem vroeg of het om papieren gaat ik wil voor schande lopen vooor me ouders als het daar om gaat maar bedankt voor jullie reacties
plasatoro18
12-04-2003, 13:41
bij wil moet een niet der voor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.