Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor jou s p r t j e....

Pagina's : [1] 2

tatoooti
25-10-2005, 04:36

wat zou je doen als je ma heen ging...zou je niet kapot zijn van verdriet...verdriet om iemand die je je leven lang kent...en ineens is ze er niet meer...kom je er ooit overheen? zij degene die altijd voor je klaar stond..die je van niets tot de vrouw van vandaag dat je bent heeft verzorgd en beschermd....wat zou je doen? ok je hebt je zusters nog...maar die denken altijd aanzichzelf en proberen jou al het werk te laten doen wat ze altijd wel lukt...hoe zouden ze met je omgaan als je ma er niet meer is? ga je je niet eenzaam en alleen voelen...die moederliefde die er niet meer is...dat beschermde gevoel die van de ene op de andere dag verdween...wie ga je de schuld geven van het afpakken van je mama's liefde die er altijd in overvloed was...op wie ga je boos worden...wie ga je haten... Heb je daar wel eens wat tijd aan besteed...nu is dit natuurlijk dat er iemand overlijdt...is in allahs handen...Maar wat als iemand bewust iemands liefde afpakt? vandaag hield je ziels veel van haar....morgen heeft ze die liefde van jou afgepakt....dat was nodig...ze had het niet gewild maar het kon niet anders....zegt ze dan...en gaat vrolijk en gelukkig door met haar leven...jou barstend en brandend achter latend alsof je nooit wat voor haar was....

moslima_z
25-10-2005, 08:36
wat zou je doen als je ma heen ging...zou je niet kapot zijn van verdriet...verdriet om iemand die je je leven lang kent...en ineens is ze er niet meer...kom je er ooit overheen? zij degene die altijd voor je klaar stond..die je van niets tot de vrouw van vandaag dat je bent heeft verzorgd en beschermd....wat zou je doen? ok je hebt je zusters nog...maar die denken altijd aanzichzelf en proberen jou al het werk te laten doen wat ze altijd wel lukt...hoe zouden ze met je omgaan als je ma er niet meer is? ga je je niet eenzaam en alleen voelen...die moederliefde die er niet meer is...dat beschermde gevoel die van de ene op de andere dag verdween...wie ga je de schuld geven van het afpakken van je mama's liefde die er altijd in overvloed was...op wie ga je boos worden...wie ga je haten... Heb je daar wel eens wat tijd aan besteed...nu is dit natuurlijk dat er iemand overlijdt...is in allahs handen...Maar wat als iemand bewust iemands liefde afpakt? vandaag hield je ziels veel van haar....morgen heeft ze die liefde van jou afgepakt....dat was nodig...ze had het niet gewild maar het kon niet anders....zegt ze dan...en gaat vrolijk en gelukkig door met haar leven...jou barstend en brandend achter latend alsof je nooit wat voor haar was.... :traan1: :traan1: :traan1: prachitggg krijg er tranen van....:traan1:

Braezy
25-10-2005, 09:03
Heb mijn moeder in februari van dit jaar verloren, ik weet wat je bedoeld. Het duurt een tijdje, maar langzaam pak je de draad weer op, je hebt weinig keuze. Natuurlijk mis ik haar nog iedere dag, vaak denk je nog: even m'n moeder om raad/advies vragen en dan realiseer je je dat dat niet meer kan.:(

moslima_z
25-10-2005, 09:07
Heb mijn moeder in februari van dit jaar verloren, ik weet wat je bedoeld. Het duurt een tijdje, maar langzaam pak je de draad weer op, je hebt weinig keuze. Natuurlijk mis ik haar nog iedere dag, vaak denk je nog: even m'n moeder om raad/advies vragen en dan realiseer je je dat dat niet meer kan.:( Allah i rehma, ina ilahi wa ina ileyhi radjioen...

tatoooti
25-10-2005, 09:07

Heb mijn moeder in februari van dit jaar verloren, ik weet wat je bedoeld. Het duurt een tijdje, maar langzaam pak je de draad weer op, je hebt weinig keuze. Natuurlijk mis ik haar nog iedere dag, vaak denk je nog: even m'n moeder om raad/advies vragen en dan realiseer je je dat dat niet meer kan.:( gecondoleert meid...sterkte...

verdwaalde
25-10-2005, 09:53
wat zou je doen als je ma heen ging...zou je niet kapot zijn van verdriet...verdriet om iemand die je je leven lang kent...en ineens is ze er niet meer...kom je er ooit overheen? zij degene die altijd voor je klaar stond..die je van niets tot de vrouw van vandaag dat je bent heeft verzorgd en beschermd....wat zou je doen? ok je hebt je zusters nog...maar die denken altijd aanzichzelf en proberen jou al het werk te laten doen wat ze altijd wel lukt...hoe zouden ze met je omgaan als je ma er niet meer is? ga je je niet eenzaam en alleen voelen...die moederliefde die er niet meer is...dat beschermde gevoel die van de ene op de andere dag verdween...wie ga je de schuld geven van het afpakken van je mama's liefde die er altijd in overvloed was...op wie ga je boos worden...wie ga je haten... Heb je daar wel eens wat tijd aan besteed...nu is dit natuurlijk dat er iemand overlijdt...is in allahs handen...Maar wat als iemand bewust iemands liefde afpakt? vandaag hield je ziels veel van haar....morgen heeft ze die liefde van jou afgepakt....dat was nodig...ze had het niet gewild maar het kon niet anders....zegt ze dan...en gaat vrolijk en gelukkig door met haar leven...jou barstend en brandend achter latend alsof je nooit wat voor haar was.... ohhhh mij god ik krijg er kippenvel van ik kan me echt niet voorstellen een leven zonder me moeder mijn lieve ma:traan1: ik denk dat ik dan echt letterlijk dag en nacht zou huilen allah iehfed maar ja dat is helaas de harde waarheid ooit zal ze me toch verlaten maar wij mensen willen de waarheid zoveel mogelijk op de achtergrond laten we denken alleen aan vandaag en niet aan morgen ik zat gisteren op internet te kijken toen ik opeens een clip zag van yusuf islam heet my mother zoooo ik kreeg gewoon trannen, ik stond op en liep naar de woonkamer en ik zag haar daar zitten op de bank ze leek wel een engel ik voelde dat me ogen weer vol werden en toen liep ik gelijk weg wallah wat ik wens is dat ik haar nooit pijn zal doen en dat ik haar nog veeeel jaren mag meemaken AMIEEEN en dat wens ik voor jullie allemaaal

Lella_Miriam
25-10-2005, 17:05
Heb mijn moeder in februari van dit jaar verloren, ik weet wat je bedoeld. Het duurt een tijdje, maar langzaam pak je de draad weer op, je hebt weinig keuze. Natuurlijk mis ik haar nog iedere dag, vaak denk je nog: even m'n moeder om raad/advies vragen en dan realiseer je je dat dat niet meer kan.:( allah ie rahma moge allah haar het paradijs schenken

ouasimatjuh
25-10-2005, 18:58
zo is het leven....het bestaat uit goede en slechte tijden....:traan1:

tatoooti
05-11-2005, 02:52
ohhhh mij god ik krijg er kippenvel van ik kan me echt niet voorstellen een leven zonder me moeder mijn lieve ma:traan1: ik denk dat ik dan echt letterlijk dag en nacht zou huilen allah iehfed maar ja dat is helaas de harde waarheid ooit zal ze me toch verlaten maar wij mensen willen de waarheid zoveel mogelijk op de achtergrond laten we denken alleen aan vandaag en niet aan morgen ik zat gisteren op internet te kijken toen ik opeens een clip zag van yusuf islam heet my mother zoooo ik kreeg gewoon trannen, ik stond op en liep naar de woonkamer en ik zag haar daar zitten op de bank ze leek wel een engel ik voelde dat me ogen weer vol werden en toen liep ik gelijk weg wallah wat ik wens is dat ik haar nooit pijn zal doen en dat ik haar nog veeeel jaren mag meemaken AMIEEEN en dat wens ik voor jullie allemaaal insha allah....

oeght_yasmina18
05-11-2005, 09:43
Moet er niet aan denken...!! :(

Hijaabje_19
11-11-2005, 17:46
Salaam alaikoum wara7mtallah Ja beste broeders en zusters, de dood... We gaan allemaal dood.. Allah y koun m3ana inchaallah... Ik heb alhamdoulilah allebei mijn ouders nog, maar het idee alleen al, maakt me verdrietig.. Maar ghair inshallah.. Het komt van Allah swt dus dan is het altijd goed alhamdoulilah.. Pas goed op je moeder en vader... Zorg goed voor ze.. Een van de grote zondes is, iemand die slecht is voor zijn ouders a3oudoubillah!!! Moge allah alle moslims vergeven en leiden inshallah.. Moge allah de overlede broeders en zusters genadig zijn en als ze in 3adab zijn, hun straf verzachten inshallah!!!!! Allahoema ghfirna warhamna wa razakna wa hdiena...

tatoooti
11-12-2005, 12:51
insha allah....amien!

noukha
26-12-2005, 00:45
hoi mijn lieve moeder nu alweer 6 jaar geleden overleden allah irhamha daarom voor sommigen mensen moeten juist zuinig doen tegenover de ouders en special for de moeders ok groetjes

opblaaspop
26-12-2005, 01:39
daar moet ik echt niet aandenken

opblaaspop
26-12-2005, 01:44

waar wil je niet aandenken? dat mn moeder er ooit niet meer zal zijn.. haar liefde en zorgzaamheid missen

Pagina's : [1] 2