Bekijk originele versie : Acryl nagels...
DiamondPrincess
24-10-2005, 22:39
Ik ken iemand die in omgeving utrecht acryl nagels zet voor €26,- dit schijnt goedkoop te zijn... Zelf heb ik er geen ervaring mee maar het blijkt ook heel mooi te zijn dus mensen die geïnteresseerd zijn zeggen het even!
je hebt toch 2 prijzen....de eerste keer is wat duurder en daarna houd je het elke maand bij voor een lagere prijs...
men nichtje doet het bij iemand en die zou de eerste keer voor 60 doen en daarna voor 35.....dan is dit wel goedkoper....
maar doen ze het ook goed?
DiamondPrincess
25-10-2005, 09:59
je hebt toch 2 prijzen....de eerste keer is wat duurder en daarna houd je het elke maand bij voor een lagere prijs...
men nichtje doet het bij iemand en die zou de eerste keer voor 60 doen en daarna voor 35.....dan is dit wel goedkoper....
maar doen ze het ook goed?
De eerste keer doet zij het al voor €26,= maar wat heb bijhouden kost weet ik niet... Het zag er goed uit... Ik zit er ook over te denken om het een keer te gaan proberen... ze zei al dat het goedkoop was... maar mijn nagels zien er prima en ik heb het niet echt nodig maar misschien toch een keer leuk om te proberen... Veel mensen zijn bij haar te vreden....
berberia
25-10-2005, 12:23
he meiss ik heb interesse kun je me pmen
DiamondPrincess
25-10-2005, 20:28
he meiss ik heb interesse kun je me pmen
:goedzo:
miss_tetouan
25-10-2005, 22:24
Ik heb ook wel intresse..
Heb je er ook foto's van..
xxx
Felicity_NL
25-10-2005, 22:42
dan ook ff voor de dames in den haag:D
mijn moeder zet het ook..
25 euro en bijvullen 7.50 !
xxx
DiamondPrincess
25-10-2005, 23:09
Ik heb ook wel intresse..
Heb je er ook foto's van..
xxx
Nee, ik heb er geen foto's van... Maar ik ben het ook van plan te laten doen... Dus zodra ik het gedaan heb zal ik er wel foto's van plaatsen!
DiamondPrincess
25-10-2005, 23:11
dan ook ff voor de dames in den haag:D
mijn moeder zet het ook..
25 euro en bijvullen 7.50 !
xxx
Plaats een foto's van jouw nagels...
Wel acryl he...
Felicity_NL
25-10-2005, 23:18
Plaats een foto's van jouw nagels...
Wel acryl he...
sorry, mijn moeder zet gel
dat was ik vergeten dr bij te sgrijven
bij haar moet je onder de lamp
maar ik vind het net zo goed hoor..
ik heb nu geen nagels..
want het irriteert me..
wanneer ik ze heb zet ik een foto
xxx
DiamondPrincess
25-10-2005, 23:21
sorry, mijn moeder zet gel
dat was ik vergeten dr bij te sgrijven
bij haar moet je onder de lamp
maar ik vind het net zo goed hoor..
ik heb nu geen nagels..
want het irriteert me..
wanneer ik ze heb zet ik een foto
xxx
Jammer... ik ga acryl nagel laten zetten... ik had mooie nagels... maar ik ga het maar eens proberen... Als ik iets in mijn hoofd heb...:maf2: Dus binnen een week heb ik ze zeker weten laten zetten!
Felicity_NL
25-10-2005, 23:34
Jammer... ik ga acryl nagel laten zetten... ik had mooie nagels... maar ik ga het maar eens proberen... Als ik iets in mijn hoofd heb...:maf2: Dus binnen een week heb ik ze zeker weten laten zetten!
Geeft niet, missgien voor de andere mensen
maar geloof me gel is hetzelfde;)
Gel si zeker het zelfde, vind het zelfs mooier, ik heb het wel een tijdje gehad.
Maar kan je me adres of nr zenden?
grtz
CasawiaZina
26-10-2005, 13:14
ik had ook altijd acryl....pracjtig prachtig waren ze altijd, maar met bidden kan het niet dus heb ik ze eraf gehaald.......jammer jammer jammer
DiamondPrincess
26-10-2005, 14:44
Tuurlijk geloof ik je wel... maar ik wilde het gewoon graag zien... ik zou het ook wel willen proberen... maar Den Haag is veel te ver weg... niet dat het moeilijk is om te reizen... Maar gewoon tijd nood... Maar ik heb trouwens een afspraak voor zaterdag! Helaas kon zij niet eerder... En ik kan niet wachten om ze te laten zetten!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.