Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Israël: Blijf van onze vrouwen af!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Michael_83
24-10-2005, 21:13

Maar wacht eens effe, wat lees ik nou weer? In de Hebreeër Staat (“Israël”) moeten Chinese gastarbeiders tegenwoordig een contract ondertekenen waarin ze overeenkomen Joodse vrouwen niet te naderen. Ze mogen geen enkele contact met deze pure schepsels hebben, mede tot stand gekomen onder druk van religieus rechts. En naïeve ik maar denken dat dergelijke capriolen met de val van Nazi Duitsland tot het verleden behoorden. Verder lees ik dat die mensen vaak onder slaafse omstandigheden worden gehouden en vaak niet eens worden betaald. :jammer: Waar ken ik dit toch allemaal van? De Talmud? Het zal toch niet hè? Nee, ik zal het me wel verbeelden dat dit letterlijk is overgenomen uit de Talmud. :maf: :D Chinese workers at a company in Israel have been forced to agree not to have sex with or marry Israelis as a condition of getting a job. According to a contact they are required to sign, male workers may not have any contact with Israeli women - including prostitutes, a police spokesman, Rafi Yaffe, said. Advocates of foreign workers, who also come from Thailand, the Philippines and Romania, say they are subject to almost slave conditions, and their employers often take away their passports and refuse to pay them. Bron en volledige artikel (http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,1112442,00.html )

Michael_83
24-10-2005, 23:26
He niet naar beneden afglijden. :D

schaapje14
24-10-2005, 23:37
NSBer heb je ook een bron?

Michael_83
24-10-2005, 23:39
NSBer heb je ook een bron? Staat eronder analfabete Zionist. :D

Michael_83
24-10-2005, 23:41

NSBer heb je ook een bron? Wie is trouwens de NSB-er? Ik heb nooit gepleit dat Joden hier van blanke vrouwen afblijven, het zijn de Israëli’s die eisen dat de Goy van hun vrouwen afblijft. Zielige vent. :o

schaapje14
24-10-2005, 23:43
Wie is trouwens de NSB-er? Ik heb nooit gepleit dat Joden hier van blanke vrouwen afblijven, het zijn de Israëli’s die eisen dat de Goy van hun vrouwen afblijft. Zielige vent. :o Trieste neo-nazi = NSBer waar blijft de bron

Roffaboy
24-10-2005, 23:45
JodDinen zmelten voor Chinezen..

eyecandy
24-10-2005, 23:45
He niet naar beneden afglijden. :D Te laat.

Michael_83
24-10-2005, 23:46
Trieste neo-nazi = NSBer waar blijft de bron Het staat eronder domme banaan. :hihi: Zie je het niet staan? En voor NSB-ers, inclusief het streven naar raszuiverheid, moet je dus vanaf vandaag in Israël zijn. Schapenkop. :D

Michael_83
24-10-2005, 23:54
JodDinen zmelten voor Chinezen.. Helaas voor de buitenlandse gastarbeiders, mogen ze niet aan deze genetisch superieure vruchten zitten. Deze genetische superwezens zijn namelijk wettelijk beschermd. :ego: :wow:

rijmaran
24-10-2005, 23:56
Komt me zo bekend voor, moslima's die zichzelf moeten bedekken voor hun eigen broeders en o wee, als ze het wagen met de kufar aan te pappen.:cool:

schaapje14
25-10-2005, 00:04
Het staat eronder domme banaan. :hihi: Zie je het niet staan? En voor NSB-ers, inclusief het streven naar raszuiverheid, moet je dus vanaf vandaag in Israël zijn. Schapenkop. :D Ik zie het triest figuur. Stom van mij. Wedden dat hier uit voortkomt uit het niet langdurig opgescheept zitten met gastarbeiders die middels een huwelijk in Israel willen blijven! Als dit waar is kan ik er niet achter staan. Maar die chinezen staat het vrij om wel of niet te tekenen. In SA mag ik ook niet als ongelovige een relatie beginnen met een moslima. Ik denk dat het formeel nergens mag in dominant islamitische landen.:nerd:

Michael_83
25-10-2005, 00:16
Stom van mij. Zelfkennis is een goede zaak. :goedzo: In SA mag ik ook niet als ongelovige een relatie beginnen met een moslima. Ik denk dat het formeel nergens mag in dominant islamitische landen.:nerd: Wat moet ik daarmee? Moet ik nou ineens tevreden zijn omdat de Saudis (zogenaamd) hetzelfde verlangen? Ik weet niet in welke universum jij leeft, maar voor mij maakt dat geen bal goed. Feit is dat de Hebreeër Staat zich steeds meer ontpopt als de Nazi Staat van de 21ste eeuw. Als Goy zijnde, mocht je al niet trouwen met een Jood, nu mag je er zelfs geen contact mee hebben. Achterlijkheid ten top. :kwaad:

Hazouz_55
25-10-2005, 00:22
Zelfkennis is een goede zaak. :goedzo: Wat moet ik daarmee? Moet ik nou ineens tevreden zijn omdat de Saudis (zogenaamd) hetzelfde verlangen? Ik weet niet in welke universum jij leeft, maar voor mij maakt dat geen bal goed. Feit is dat de Hebreeër Staat zich steeds meer ontpopt als de Nazi Staat van de 21ste eeuw. Als Goy zijnde, mocht je al niet trouwen met een Jood, nu mag je er zelfs geen contact mee hebben. Achterlijkheid ten top. :kwaad: Zelfs Jezus/Isa (vzmh) had de hoop mbt Joden opgegeven.

Sjamil_Salmanov
25-10-2005, 00:23

NSBer heb je ook een bron? Wat een "schaap" :maf: Je hebt wel de goede naam gekozen, hahaha :goedzo: Geintje

Pagina's : [1] 2 3 4 5