Bekijk originele versie : he miss burberry-brit
sihamkleuter
24-10-2005, 20:24
volgens mijn dochter heb je domelientje in je ondertekening, ze ging helemaal door het dolle heen
"he kijk daar heb je domelientje":hihi:
dat was het:moe:
saadia29
24-10-2005, 20:27
Doet pm het niet:rolleyes:
En waarom ligt kleine Siham nog niet in bed:hadj:
hahaha ik vind deze topic wel heel erg droog:hihi:
heeft je dochter ook een map met didle blaadjes en blaadjes die heel lekker riken en met onzichtbare dingen en die je allemaal kunt ruilen en die lekker duur zijn :moe:
miss_burberry
24-10-2005, 20:30
volgens mijn dochter heb je domelientje in je ondertekening, ze ging helemaal door het dolle heen
"he kijk daar heb je domelientje":hihi:
dat was het:moe:
Ow.. Wat grappig..
Kan je wel een site geven waar je veel van dit soort Diddl plaatjes voor haar kan downloaden als ze ze zo leuk vind.. Ook kleurplaten geloof ik.. :D
ps: Ze heet Diddlina geloof ik :hihi:
sihamkleuter
24-10-2005, 20:33
heeft je dochter ook een map met didle blaadjes en blaadjes die heel lekker riken en met onzichtbare dingen en die je allemaal kunt ruilen en die lekker duur zijn :moe:
:hihi: zo te horen ben jij zo een tante die al die diddl shit moet kopen voor de 50 neefjes en nichtjes
sihamkleuter
24-10-2005, 20:35
Ow.. Wat grappig..
Kan je wel een site geven waar je veel van dit soort Diddl plaatjes voor haar kan downloaden als ze ze zo leuk vind.. Ook kleurplaten geloof ik.. :D
ps: Ze heet Diddlina geloof ik :hihi:
Okee bedankt vcoor de website.
ikzet haar wle aan het kleuren la sik ongestoord wil m.nlen:hihi:
ohja ze vraagt of je in je ondertekening ook het vriendje van diddlnia wil zetten
5 jaar en nu al "vriendje dit, vriendje dat:jammer:
sihamkleuter
24-10-2005, 20:37
hahaha ik vind deze topic wel heel erg droog:hihi:
ja het was zo saai hier op m.nl
nog 1 saaie topic erbij kanook wel:D
sihamkleuter
24-10-2005, 20:39
:moe:
:moe:
miss_burberry
24-10-2005, 20:40
Okee bedankt vcoor de website.
ikzet haar wle aan het kleuren la sik ongestoord wil m.nlen:hihi:
ohja ze vraagt of je in je ondertekening ook het vriendje van diddlnia wil zetten
5 jaar en nu al "vriendje dit, vriendje dat:jammer:
Het is www.Diddl.pagina.nl
Daar kan je van alles vinden over Diddl en vriendjes :D
Wat schattig.. Toen ik 5 jaar was had ik zo een "ik-haat-jongetjes-fase".. :nerd:
Is goed.. Morgen ga ik een man regelen voor diddlina :hihi:
ja het was zo saai hier op m.nl
nog 1 saaie topic erbij kanook wel:D
:D
ik ga effe offtopic :D :D :D :D :D
ik wou bijna een topic openen speciaal voor jou en dacht hmm nee ze zullen vast zeggen kun je niet pmen maar was te lui om je naam op te zoeken maar nu ik je toch tegenkom
ik was vandaag bij de kruidvat en zag wat leuke kussentje en een tafelloper, ikke meteen kopen natuurlijk weer maar toen ik thuis waren de kussenhoezen niet oranje maar een soort brique kleur ik dacht hmm misschien zijn dit DE kussentjes voor saadia de tafelloper was de oranje kleur die ik zocht maar die kussentjes helaas niet....
en jawel heb zelfs een link voor je :D
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000 032&Flash=7
je moet effe naar blz 34-35
sihamkleuter
24-10-2005, 20:45
Het is www.Diddl.pagina.nl
Daar kan je van alles vinden over Diddl en vriendjes :D
Wat schattig.. Toen ik 5 jaar was had ik zo een "ik-haat-jongetjes-fase".. :nerd:
Is goed.. Morgen ga ik een man regelen voor diddlina :hihi:
welke negaffa neem je?
en welke cateraar?
:hihi: open een topiv bij bruiloften en zo
neggafa gezocht voor diddlelina:hihi:
die wordt zeker verplaatst naar omnzin hoekje:moe:
sihamkleuter
24-10-2005, 20:47
ik ga effe offtopic :D :D :D :D :D
ik wou bijna een topic openen speciaal voor jou en dacht hmm nee ze zullen vast zeggen kun je niet pmen maar was te lui om je naam op te zoeken maar nu ik je toch tegenkom
ik was vandaag bij de kruidvat en zag wat leuke kussentje en een tafelloper, ikke meteen kopen natuurlijk weer maar toen ik thuis waren de kussenhoezen niet oranje maar een soort brique kleur ik dacht hmm misschien zijn dit DE kussentjes voor saadia de tafelloper was de oranje kleur die ik zocht maar die kussentjes helaas niet....
en jawel heb zelfs een link voor je :D
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000 032&Flash=7
je moet effe naar blz 34-35
he batata open een eigen topic:ego:
die bruine kussentjes zijn mooi:wow:
maar ik moet echt van bruin af.
ikheb alles in gebroken wit en bruin.
effe weer iets anders:moe:
miss_burberry
24-10-2005, 20:48
welke negaffa neem je?
en welke cateraar?
:hihi: open een topiv bij bruiloften en zo
neggafa gezocht voor diddlelina:hihi:
die wordt zeker verplaatst naar omnzin hoekje:moe:
:hihi:
Ik ga heel de rubriek trouwpartijen af.. En bel elke cateraar en negafa en DJ..
En dan ook even zoeken voor een bruidsjurk die te huur is in haar maat..:maf:
En na een jaar komt diddlina ook met een "ik ben zwanger topic" bij PVDM.. :hihi:
:nerd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.