Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam of Irakezen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
12-04-2003, 00:18

Uit verschillende berichten die ik hier heb gelezen lijkt het alsof de meerderheid van de Marokkanen hier meer van Saddam houden dan van het Iraakse volk..

Bidawi_Mazlot
12-04-2003, 00:24
Iraakse Saddam:stout:

T-ManiaC
12-04-2003, 00:28
Irakezen cker weten.... :D Want zij zijn op dit moment erg belankrijk. Ze zijn bevrijd van Saddam..(wat inderdaad door de Amerikanen is gedaan) en zij moeten nu een regering gaan vormen zonder dat Amerika er mee bemoeit!! Hoe kunnen mensen nou voor Saddam zijn?? En hoe kunnen mensen nou zijn voor Amerika?? De mensen die hun reacties hier zetten willen die dan ook hun antwoord beargumenteren aub... :)

Salaama
12-04-2003, 00:30
Origineel gepost door Yahya Uit verschillende berichten die ik hier heb gelezen lijkt het alsof de meerderheid van de Marokkanen hier meer van Saddam houden dan van het Iraakse volk. Ik heb een aantal van jou reacties gelezen en het lijkt net of je achter Buch staat, met zijn ziekelijke ideetjes.. Wil je mijn mening weten.. Ik kies het Irakese volk (Saddam ken ik niet),,Alleen jammer, Het Irakese volk stelt me teleur, :jammer: doordat ze het Amerikaanse volk toejuichen, Met andere woorden de Irakese zijn ZO blij...Heel triest, ze vergeten de gruwelijke moorden die gepleegd zijn, dankzij die gare Buch, hun land is ten onder gegaan,,,daaaaag economie..Ik weet niet hoor!!!..Deze mensen beseffen nog niet wat ze ervoor terug krijgen, en ik vrees het ergste…

Bidawi_Mazlot
12-04-2003, 00:32

Topic starter is een oen, wat is saddam? een zimbabwees wela?! Poll moet zijn a oen!: Saddam Onderdrukte bevolking Ziomerikkanen :D Hoe kan ik stemmen op iets wat niet klopt?

T-ManiaC
12-04-2003, 00:33
Origineel gepost door Yahya :D Het is geweldig dat het Iraakse volk is bevrijd, ik vind wel dat de hele wereld respect moet tonen voor de overleden burgerslachtoffers. Als de hele wereld 2minuten stilte zou houden voor de Iraakse burgerslachtoffers dan betekent het dat niemand ze is vergeten. Het zijn de offers die het heeft gekost om de vrijheid te bereiken, de burgerslachtoffers zijn eigenlijk helden en ze horen herdacht te worden. Ik hoop dat de hele wereld 2minuten stil kan zijn om de doden Irakezen inclusief de doden door Saddams regime om ze te herdenken. De slachtoffers van 11sept 2001 waren ook wereldwijd herdacht en ik vind dat ieder mens gelijk is. De Irakezen hebben ook recht om een herdenkingsdag te krijgen voor alle onschuldige slachtoffers. Salaama meid.. lees dit eens ff aandachtig. Kom dan met een nieuwe reactie.... :)

T-ManiaC
12-04-2003, 00:36
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Topic starter is een oen, wat is saddam? een zimbabwees wela?! Poll moet zijn a oen!: Saddam Onderdrukte bevolking Ziomerikkanen :D Hoe kan ik stemmen op iets wat niet klopt? :lol: wie noem jij oen!!!! Als jij je ogen gebruikte ipv je reet om te lezen dan zag je wat hij daar heeft opgezet.. Saddam IRAKESE volk (zet t ff in hoofdletter voor je) Amerika Lezen mensen dan inhoudelijk reageren :rolleyes:

T-ManiaC
12-04-2003, 00:38
Origineel gepost door mydefinition saddam heeft wel honderduizenden irakezen vermoord voornamelijk koerden en sejiten vooral rond de eerste golfoorlog. saddam heeft een aanzienelijk hoeveel heid meer irakezen gedood, chemische ali heeft wat bommetjes op de irakezen gegooid. Dat maakt het nog niet goed dat er door de oorlog van de Amerikanen ook doden zijn gevallen of wel soms... :confused: Gaat het nou echt om wie meer doden om zijn geweten heeft?? Het gaat niet om getalletjes het gaat om een leven die is genomen onterecht!!!!

Bidawi_Mazlot
12-04-2003, 00:40
Origineel gepost door TouriaTetouania :lol: wie noem jij oen!!!! Als jij je ogen gebruikte ipv je reet om te lezen dan zag je wat hij daar heeft opgezet.. Saddam IRAKESE volk (zet t ff in hoofdletter voor je) Amerika Lezen mensen dan inhoudelijk reageren :rolleyes: Dus jij bent ook een oen? :D Saddam is ook deel van het volk van Irak misschien met andere status maar blijft een IRAKEES a mafkees! :zwaai:

T-ManiaC
12-04-2003, 00:45
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Dus jij bent ook een oen? :D Saddam is ook deel van het volk van Irak misschien met andere status maar blijft een IRAKEES a mafkees! :zwaai: Wil je of kan je het niet begrijpen.... :confused: Hij heeft het over de Irakese VOLK... heeft hij ergens gezet dat Saddam geen Irakees is... :confused: :zwaai:

Salaama
12-04-2003, 00:45
Origineel gepost door Yahya :D Het is geweldig dat het Iraakse volk is bevrijd, TouriaTetouania Ik heb het gelezen, en zoals je ziet heb ik de eerste zin eruit gepikt..Sorry hoor maar wie zegt dat de Irakezen nu bevrijd zijn..Dammm wordt wakker man.. Amerika heeft heel Irak gebombardeerd, weet je wel niet hoeveel slachtoffers niet geholpen kunnen worden, omdat er gewoonweg geen medicijnen zijn...Dit is Amerika de verantwoordelijkheid, Amerika moet zorgen voor de medicijnen, en de Armoede die er heerst nu, nog effé en de mensen sterven daar van de honger..Ik weet niet of je het nieuws gezien hebt vandaag...De doctoren kunnen gewoon niet verder met hun werk, omdat ze geen middelen hebben, om te helpen..Kennelijk kan het Amerika niet schelen... Dus daarom zeg ik..Je weet niet wat je ervoor terug krijgt (i.p.v Saddam) Denk daar maar over na...

Bidawi_Mazlot
12-04-2003, 00:47
Saddam vind ik persoonlijk ook saai :D

Salaama
12-04-2003, 00:52
Origineel gepost door Yahya Nee ik sta niet achter Bush want hij heeft het Israel-Palestina conflict nog steeds niet opgelost, niet dat dit zo gemakkelijk gaat maar ik wil wel positieve vorderingen zien tussen de Palestijnen en Israeliers. De economie is natuurlijk zwaar beschadigd, daarom wordt er na de oorlog ook een wederopbouw van Irak geregeld. Veel Europese landen en andere landen willen helpen met de wederopbouw van Irak, en Amerika en Groot-Brittanie helpen ook mee. Ik weet dat de moorden verschrikkelijk zijn en die zijn niet te rechtvaardigen, en daarom wil ik ook een herdenkingsdag voor de Irakezen die zijn gesneuveld. Nou dit wel ik wel eens zien..Praatjes vullen geen gaatjes.. [i] Ik zou de Amerikanen ook toejuichen als ik onder het regime van Saddam had geleefd, waarom zou Saddam beter dan Bush zijn. Ik heb liever een democratie dan een dictatuur. De Islam is tegen dictators, als Moslim mocht je geen kritiek hebben op Saddam omdat zijn daden tegen de Islam waren. Dan zou je vermoord of gemarteld worden, maar met een democratie heb je het recht om je mening te vertellen en kritiek te hebben op de regering zonder daarvoor gestraft te worden. [/B] Democratie, dit woord heeft tegenwoordig geen betekenis..Elke hoge pietje die ik nu ken (balken ende, Buch, sharon, Blair), wil je zeggen dat deze mensen naar hun volk luisteren..Bull schit.. Tegenwoordig hoef je niet te gaan stemmen, degene die wint die doet toch waar hij zin in heeft. Aljeblieft zeg,..Buch is democraties

Bidawi_Mazlot
12-04-2003, 00:52
Ja man hij kijkt altijd zo serieus en lacht vaak op commando voor de camera, waarom doet hij zo eigelijk?

Salaama
12-04-2003, 00:55

Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Ja man hij kijkt altijd zo serieus en lacht vaak op commando voor de camera, waarom doet hij zo eigelijk? Sorry hoor, maar jij bent ook niet boeiend, met je SAAIE reacties :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5